Jahoor, en ik zou ook opschrijven dat je het hele alfabet kent.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:07 schreef Picchia het volgende:
Ik heb mijn veterstrikdiploma nooit gehaald, overigens ook niet mijn fietsdiploma, maar ik heb de ervaring wel in de praktijk opgedaan. Kan ik dat op mijn CV zetten?
Een zware stem hebben en geen mening is al genoeg om minister te worden en gezien te worden als zwaargewicht binnen een partij.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
ik denk dat dat zwaargewicht tegenwoordig vooral letterlijk wordt opgevat.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een zware stem hebben en geen mening is al genoeg om minister te worden en gezien te worden als zwaargewicht binnen een partij.
Neuhquote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedenavond. Ben ik de enige die twijfelt aan de geestelijke capaciteiten van Ivo Opstelten?
Rechtse Herst: Zojuist op tv gezien dat Paula eindelijk gekozen in Take me out. Mijn vermoeden is dat het een gimmick van de kandidaat betreft.quote:
It is done.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat denken jullie, goed te doen?
is Paula die travestiet?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Rechtse Herst: Zojuist op tv gezien dat Paula eindelijk gekozen in Take me out. Mijn vermoeden is dat het een gimmick van de kandidaat betreft.
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
Nu spoeddebat met Leers over uitzettingen asielzoekers naar Irak.
1088 inclusief assemblage en verzendkosten. En géén monitor. Het is schandalig, ja, maar ik hoef straks niet meer via Strategic View te spelen.quote:
Moet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |