Als iemand de organisatie op zich wil nemen wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Zijn er dit jaar eigenlijk ook weer POL-verkiezingen?
Maar ik heb nog geen invite voorbij zien komen, of hoe dat ook maar gaat.quote:
Alleen arme linksen zijn probleemdrinkers. Rijke rechtse mensen hebben genoeg geld om het nooit een probleem te maken.quote:
Ben wel een probleemdrinker, maar niet eenzaam.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen arme linksen zijn probleemdrinkers. Rijke rechtse mensen hebben genoeg geld om het nooit een probleem te maken.
Ach ja wat is een probleem? Gisteren was het bier op en moesten we aan de rose, dat is even omschakelen maar toch geen probleem?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben wel een probleemdrinker, maar niet eenzaam.
Het is pas een probleem als de drank op is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ja wat is een probleem? Gisteren was het bier op en moesten we aan de rose, dat is even omschakelen maar toch geen probleem?
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is pas een probleem als de drank op is.
Ik zorg voor een assortiment diverse drankenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,
Whiskey is goed te doen. Ben echter wel een paupere whiskey-drinker. Jack Daniels vind ik wel goed te zuipenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera voor whiskydrinker zijn. \o/ Ik kan een maand of wat leven op whisky als de zombieapocalypse begint,
Mijn raki-voorraad zal ook voor enige tijd afdoende zijn. Hetgeen bitter noodzakelijk is, uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, doe mij maar gewoon een biertje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef du_ke het volgende:
Whisky is op zich wel goed te drinken op z'n tijd. Ben wel een paar keer naar zo'n whisky-evenement geweest en dan geniet ik er ook wel van. Maar de fles single malt die ik in de kast heb staan gaat eerder op door de koffie dan puur.
Ben dan toch meer van de goede Wodka en Jenever. En bier natuurlijk
Zijdelings wat dingen, hoezo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke, wat weet jij van veiligheid en bouwputten.
Vanavond moet ik aan de Grimbergen geloof ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, doe mij maar gewoon een biertje.
Moet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vanavond moet ik aan de Grimbergen geloof ik.
Moeten, moeten is een groot woordquote:
Hoe kan dit gebeuren?quote:
Het is wat slecht zichtbaar maar het lijkt er op dat een deel van de bouwput is ingestort. Hoe dat kan is afhankelijk van de bodemgesteldheid. In onze slappe Hollandse grond zou je dan denken dat de bekisting niet goed was. Maar het kan ook zijn dat ze te recht naar beneden hebben gegraven dan is het ook minder stevig als er toch nog belasting op komt. Maar soms is er niet echt een oorzaak aan te wijzen zoals afgelopen week in Duitslandquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dit gebeuren?
Je kan beter het geluid uitzetten voordat je er op klikt trouwens, de muziek is niet om aan te horen.
Oh, ik heb ook van alles, maar dat is toch binnen een dag of wat op, whisky hier in huis niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zorg voor een assortiment diverse dranken
Ah, gezelligheid. In mijn appartementje wordt vanavond hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moeten, moeten is een groot woord. Filmpje kijken met vrienden en hij heeft het in huis
Het klopt dat de bouwput is ingestort, daar is ook een dode bij gevallen. Wat ik wel weet is dat er een redelijke periode heeft gezeten tussen het afgraven van de grond en de opvolgende werkzaamheden. Ook weet ik dat het wat had geregend... maarja, blijft vaag dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:01 schreef du_ke het volgende:
Het is wat slecht zichtbaar maar het lijkt er op dat een deel van de bouwput is ingestort. Hoe dat kan is afhankelijk van de bodemgesteldheid. In onze slappe Hollandse grond zou je dan denken dat de bekisting niet goed was. Maar het kan ook zijn dat ze te recht naar beneden hebben gegraven dan is het ook minder stevig als er toch nog belasting op komt. Maar soms is er niet echt een oorzaak aan te wijzen zoals afgelopen week in Duitsland
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |