SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ik nog minderquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens erg dat ik moet werken. Ik geef niets om carnaval
Ach het is toch gratis dus ik dacht waarom niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Live echt prut @ LL. Maar veel plezier
Goed plan. Zolang ik me niet hoef te verkleden en naar goede muziek kan luisteren is het best.quote:
Doe je heul toevallig wel eens boodschappen bij de Jumbo?quote:
Deal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed plan. Zolang ik me niet hoef te verkleden en naar goede muziek kan luisteren is het best.
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je heul toevallig wel eens boodschappen bij de Jumbo?
Vanaf maandag sowieso 2 weken, dus zeg me maar hoiquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werken?
Shit nu je het zegt, ik heb ook nog maar 25 cent op m'n rekening staan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
Oh en ik wou nog posten:
Ik heb geen geld om in Maastricht te komen de 11eanders ging ik wel.
Ik heb veel muziek. Dus we komen de tijd wel door.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat we ons dan wel 4 dagen lang samen op moeten sluiten.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vanaf maandag sowieso 2 weken, dus zeg me maar hoi
Ach, jij staat tenminste nog in de plusquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Shit nu je het zegt, ik heb ook nog maar 25 cent op m'n rekening staan.En ik wil niet al m'n spaargeld aan carnaval gaan uitgeven..
Al bij Gusto geweest, lapzwans?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is vanaf hier nog geen 5 minuten lopen
Kom maar keertje hoi zeggen dan :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is vanaf hier nog geen 5 minuten lopen
Nice.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb veel muziek. Dus we komen de tijd wel door.
En anders kunnen we nog altijd met een paintballgun op de optocht schieten op maandag.
Als jij dan Pim Pam Pet meeneemt. Dan zetten we dat tussen ons in, dan bespring ik je tenminste niet.quote:
Als dat het enige is wat tussen ons staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als jij dan Pim Pam Pet meeneemt. Dan zetten we dat tussen ons in, dan bespring ik je tenminste niet.
Tja. Of ga jij nu beweren dat je zelfdiscipline hebt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat tussen ons staat.
You got me there. Ook maar dobbelstenen meenemen dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tja. Of ga jij nu beweren dat je zelfdiscipline hebt?
En Scrabble.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
You got me there. Ook maar dobbelstenen meenemen dus.
Dokter Bibber. Kunnen mijn vriendjes ook meespelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem Stef Stuntpiloot wel mee, dan kan het niet meer stuk.
Volgens mij zijn dat andere spelletjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dokter Bibber. Kunnen mijn vriendjes ook meespelen.
Ik weet dat ik daar erg goed in ben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat andere spelletjes.
Zetten we die ook op de lijst. Dat gaat zeker niet vervelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik daar erg goed in ben.
Ik heb ook nog ergens een foto die tegen je gebruikt kan wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef friekin_ het volgende:
DIe foto's kunnen tegen me gebruikt worden
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een foto die tegen je gebruikt kan worden
Ja. Ook dan een paintballgun.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
De koningin komt trouwens naar Weert toe dit jaar. Zal de stad dan ook wel afgesloten worden.
Welk onderwerp heb je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brr. Heb zoveel te doen, maar de informatie die ik nodig heb is praktisch onvindbaar. Mag helaas niet alles uit mijn duim zuigen, want dat is natuurlijk niet "academisch verantwoord".
Switchmotieven en -drempels van consumenten aangaande en al dan niet overstappen naar een alternatieve aanbieder voor televisiequote:
Gelukkig niet neequote:
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AHquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werken?
Votloak, ik kom daar wel af en toe hoor. Eens in het half jaar ofzoquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AH
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Jij komt heul nooit bij de Jumbo, ik doe daar altijd de boodschappen.. jij bent altijd te lui en gaat met de auto naar de AH
Daar zijn zoveel regels voor. Volgens mij komt het in de praktijk niet snel voor dat je aan al die eisen voldoet. Maar een FOK!-meet in de kassarij behoort tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef huize het volgende:
Eens een keer met zn allen in de rij bij Joysa aansluiten. En uiteraard gaan bitchen over de 3e wachtende zijn enzo
Daarom gaan we er ook juist over bitchen zodat ze de regeltjes mag uitleggenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn zoveel regels voor. Volgens mij komt het in de praktijk niet snel voor dat je aan al die eisen voldoet. Maar een FOK!-meet in de kassarij behoort tot de mogelijkheden.
Die weet ik wel !quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef huize het volgende:
[..]
Daarom gaan we er ook juist over bitchen zodat ze de regeltjes mag uitleggen
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:quote:Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die weet ik wel !
Je helpt 1 klant, die telt niet mee.. daarna heb je klant 1,2,3.. en als je dan de 4e bent, krijg je het gratiesj!
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:
1. de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij
2. personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant
3. als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten
4. eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee
5. zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was
6. uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt
7. ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis
Ga een potje poolenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Heb zin om mijn studie even helemaal achter me te laten.
Iets met bier.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen. Heb zin om mijn studie even helemaal achter me te laten.
Dat ga ik vrijdag als het goed is al doen.quote:
Ik heb vanavond het rijk voor me alleen hier thuis, dus ga lekker op de bank liggen. Een fles bier trek ik wellicht ook wel open.quote:
Heb ook nog burenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:51 schreef huize het volgende:
Rijk alleen = Bier, ordinair mee blerren met je meest memorable maar foute muziek!
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekkenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef friekin_ het volgende:
Kut hee. al dicht voor ik kon reageren
Nee, Mooie blanke meisjes met zwarte mannen deel II daar doen...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook even toelichten waarom negers je zo trekken
En dat kan een blanke niet hebben?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uitstraling. Swagger. Attitude. Zelfvertrouwen. Laidback relaxt. Humor.
Ik ken er veel maar ik ben er nog geen tegen gekomen nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat kan een blanke niet hebben?
En ik maar denken dat je onder de indruk van me wasquote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken er veel maar ik ben er nog geen tegen gekomen nee.
Je hebt nooit wat van je laten horen, luie anus. Je hebt gewoon een hekel aan me.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je onder de indruk van me was
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hebt nooit wat van je laten horen, luie anus. Je hebt gewoon een hekel aan me.
Heb je ook nooit gevraagdquote:Op woensdag 3 november 2010 23:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb je nummer niet
Gemiste kans. Ook bij twijfel moet je toeslaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja![]()
Dacht die ziet me niet staan
Wat Citizen zegt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja![]()
Dacht die ziet me niet staan
Dat is dus wat jij luistert bij een relaxte avond.. ok.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Britney Spears top 10 op TMF. Pure kwaliteit.
Gelukkig heb je nog altijd een vriend die je onvoorwaardelijke liefde geeftquote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik voelde me veul erger. Ik dacht: ben ik weer niet goed genoeg waarom waarom waaaaroooohoom.
Het spijt me!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef friekin_ het volgende:
Ik voelde me veul erger. Ik dacht: ben ik weer niet goed genoeg waarom waarom waaaaroooohoom.
Alleen als ik de batterijen op tijd opgeladen heb.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog altijd een vriend die je onvoorwaardelijke liefde geeft
Dat is een kwestie van nemen en geven :pquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh fijn, net op tijd voor onvoorwaardelijke liefde.
Tarzan hoef je alleen maar batterijen te gevenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p
Of toch andersomquote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p.
Heejquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh fijn, net op tijd voor onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou wel willen, maarja.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nemen en geven :p
Dan blijft het nemen over.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tarzan hoef je alleen maar batterijen te geven
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]Denk ook even aan de mannen hier. Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Hoi.
[ afbeelding ]
Gaat het niet goed meis?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lekkere mannen zijn altijd fijn om je op te vrolijken.
Ach, gewoon een baaldag en iets wat me dwarszit speelt dan op. Iets met mannen, ironisch genoeg.quote:
In de oude mobiele lay-out wil dat nog niet helemaal werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, gewoon een baaldag en iets wat me dwarszit speelt dan op. Iets met mannen, ironisch genoeg.Maar dat kan ik beter niet op het forum zetten.
Citizen: je kunt toch gewoon editten?
Heb het idee dat een mix is. Maar welke i dunno.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:28 schreef Joysa het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het liedje heet wat ze hier afspelen?
Bij het zwembad hoor je stuk tekst.
* Joysa schopt Citizen onder zn kont!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag kom ik niet vooruit om de een of ander reden. Moet me toch aan het werk zien te zetten.
Dat ja...quote:
Probeer ze na te doen en zeg dan maar eens hoe je je voelt. Ik ben lenig.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zitten een aantal bedenkelijke houdingen tussen.
Pics als je het probeertquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij ga ik dat zo toch net niet redden.
Jij mag ook het voorbeeld geven..quote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef huize het volgende:
Ja Citizens als je dat doet ben je zo tof!
Voel je de druk al
Nog even en ik bezwijk onder de druk.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef huize het volgende:
Ja Citizens als je dat doet ben je zo tof!
Voel je de druk al
Ik zal met de fotocamera in de aanslag staanquote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij mag ook het voorbeeld geven..
Krijg je als je oud bent.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:07 schreef huize het volgende:
TuttenbelJe mag straks afwassen
![]()
En neen geen yoga poses van mij, ik ben al blij als ik rechtop kan staan.
Met grijs haar kennelijk.quote:
De laatste oh oh cherso?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
lekker veel gedaan vandaag, zo douchen en oh oh cherso kijken voor de laatste keer
Is er een specifieke reden waarom ik constant dit soort dingen moet lezen?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
Huize moet niet zeurenhij kon kiezen: ik kon of de afwas doen of voor nieuwe lingerie en fuck me heels naar de stad
Ruzieen jullie nu al over de afwas?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
Huize moet niet zeurenhij kon kiezen: ik kon of de afwas doen of voor nieuwe lingerie en fuck me heels naar de stad
Mwa. Neuh. Ik heb namelijk ook hobbies en interesses. Andere that is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef huize het volgende:
Ah germ![]()
Anders post je toch even een paar negers en dat je 23 maal gaat soppen
Omdat ze hun verliefdheid natuurlijk met de hele wereld willen delen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Neuh. Ik heb namelijk ook hobbies en interesses. Andere that is.
Ik vraag me gewoon af waarom een heule beginnende romance hier moet staan. Of waarom jullie deze hoax op touw gezet hebben.
Wacht. WACHT.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze hun verliefdheid natuurlijk met de hele wereld willen delen.
Zwartquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef huize het volgende:
Iedere update![]()
Pot - ketel -zwart enzo.
Werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend eigenlijk?
quote:
Promo. Duh.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou niet weten wie ik op dit moment de beste DJ vind.
Maar beste dj.. bedoel je dan mainstream dj's? Of de wazige meuk die ik luister?quote:
Denk dat al die obscure DJ's me weinig zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar beste dj.. bedoel je dan mainstream dj's? Of de wazige meuk die ik luister?
Mainstream: Ik denk dat Armin het hoogste scoort bij mij dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat al die obscure DJ's me weinig zeggen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ging net even terug in de tijd in mijn muzieksmaak: Schranz,dat heb ik allang niet meer voorbij horen komen
Gelukkig duurde dat ook niet voor eeuwig.
Wie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef huize het volgende:
Zit ik zo te zappen langs de zeer fascinerende regionale zenders zie ik me daar zomaar 2 foksters los gaan op de 80-ies party in de Mondial!
Best een goed plan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten een plan bedenken hoe we een bank kunnen overvallen. Dan zijn we binnen
Je moet iemand kennen die bij een bank werkt en best een oogje dicht wil doen voor wat geld. Wapens enzo.quote:
Ik ken niemand. Jij wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet iemand kennen die bij een bank werkt en best een oogje dicht wil doen voor wat geld. Wapens enzo.
Opblazenquote:
Goh, jullie ook al niet... Ik dacht al dat ik de enige was in Limburg.quote:
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:13 schreef huize het volgende:
Doorbijten jonge! Geloof me ongeveer 1 keer per week denk ik aan hoe ik mezelf voor mn reet wil schoppen dat ik niet door geleerd heb.
Weet je wat nog zwaarder is als je nu opgeeft en dan later terugkijkt hoe je met even doorzetten gewoon klaar was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een erg goede baan bewust laten lopen omdat ik graag dit diploma wilde hebben. Dus nu moet ik daar ook volledig voor gaan. Alleen zo'n scriptie schiet af en toe helemaal niet op en da's nogal frustrerend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef huize het volgende:
[..]
Weet je wat nog zwaarder is als je nu opgeeft en dan later terugkijkt hoe je met even doorzetten gewoon klaar was.
Dus zet koffie, open een raam, shuffle er wat muziek in en focussen!
Succes... Even doorbijten, inderdaad een kop koffie erin en gaan, er zit nu toch niks anders op. Ik denk altijd maar aan het moment dat het allemaal af is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).
We schieten onszelf naar buiten. En een team blijft anders buiten om de muren op te blazen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, jullie ook al niet... Ik dacht al dat ik de enige was in Limburg.
TLK: en dan ga je een tunnel graven om de bank uit te komen?
Plaats maakt niet uit !quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Boy23 het volgende:
Ik ken wel iemand die bij een bank werkt. Een goede vriend van me. Alleen moeten we wel naar utrecht!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is idd minder ja. Mischien helpt een pilletje tegen de hoofdpijn?
Ja, ik ben kapot. Sowieso maar 3 uur geslapen vannacht.. en nu hoofdpijn. Minder dus.
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Niet echt nee. Ben moe en let duidelijk niet op wat ik doe. Maar het is leesbaar!
daar zal je vast van opknappen ja. Hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben niet zo van de pillen. Thee en muziek. En liefde.
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
daar zal je vast van opknappen ja. Haha
Hmm tasch zei me laats dat je waarschijnlijk een date had? Verder niks meer van gehoord. Hoe is het gegaan?quote:
Het was leuk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hmm tasch zei me laats dat je waarschijnlijk een date had? Verder niks meer van gehoord. Hoe is het gegaan?
Nog steeds.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je het wel naar je zin hebt gehad
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben blij voor je meid. Je verdient het ook!
Is ook al weet een tijdje geleden he. Maar wel tof dat he komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Zit wel goed. Ik kom trouwens snel jullie kant op, zodra ik een planning krijg en weet wanneer ik vrij ben.
Natuurlijk kom ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:00 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Is ook al weet een tijdje geleden he. Maar wel tof dat he komt
Ik kan wel wat bedenken hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen in bed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |