De laatste oh oh cherso?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef Tassiepassie het volgende:
lekker veel gedaan vandaag, zo douchen en oh oh cherso kijken voor de laatste keer
Is er een specifieke reden waarom ik constant dit soort dingen moet lezen?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
Huize moet niet zeurenhij kon kiezen: ik kon of de afwas doen of voor nieuwe lingerie en fuck me heels naar de stad
Ruzieen jullie nu al over de afwas?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef sproetjes het volgende:
Huize moet niet zeurenhij kon kiezen: ik kon of de afwas doen of voor nieuwe lingerie en fuck me heels naar de stad
Mwa. Neuh. Ik heb namelijk ook hobbies en interesses. Andere that is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef huize het volgende:
Ah germ![]()
Anders post je toch even een paar negers en dat je 23 maal gaat soppen
Omdat ze hun verliefdheid natuurlijk met de hele wereld willen delen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Neuh. Ik heb namelijk ook hobbies en interesses. Andere that is.
Ik vraag me gewoon af waarom een heule beginnende romance hier moet staan. Of waarom jullie deze hoax op touw gezet hebben.
Wacht. WACHT.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze hun verliefdheid natuurlijk met de hele wereld willen delen.
Zwartquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef huize het volgende:
Iedere update![]()
Pot - ketel -zwart enzo.
Werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |