Als jij dan Pim Pam Pet meeneemt. Dan zetten we dat tussen ons in, dan bespring ik je tenminste niet.quote:
Als dat het enige is wat tussen ons staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als jij dan Pim Pam Pet meeneemt. Dan zetten we dat tussen ons in, dan bespring ik je tenminste niet.
Tja. Of ga jij nu beweren dat je zelfdiscipline hebt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat tussen ons staat.
You got me there. Ook maar dobbelstenen meenemen dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tja. Of ga jij nu beweren dat je zelfdiscipline hebt?
En Scrabble.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
You got me there. Ook maar dobbelstenen meenemen dus.
Dokter Bibber. Kunnen mijn vriendjes ook meespelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem Stef Stuntpiloot wel mee, dan kan het niet meer stuk.
Volgens mij zijn dat andere spelletjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dokter Bibber. Kunnen mijn vriendjes ook meespelen.
Ik weet dat ik daar erg goed in ben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat andere spelletjes.
Zetten we die ook op de lijst. Dat gaat zeker niet vervelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik daar erg goed in ben.
Ik heb ook nog ergens een foto die tegen je gebruikt kan wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef friekin_ het volgende:
DIe foto's kunnen tegen me gebruikt worden
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een foto die tegen je gebruikt kan worden
Ja. Ook dan een paintballgun.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
De koningin komt trouwens naar Weert toe dit jaar. Zal de stad dan ook wel afgesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |