Wie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:01 schreef huize het volgende:
Zit ik zo te zappen langs de zeer fascinerende regionale zenders zie ik me daar zomaar 2 foksters los gaan op de 80-ies party in de Mondial!
Best een goed plan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten een plan bedenken hoe we een bank kunnen overvallen. Dan zijn we binnen
Je moet iemand kennen die bij een bank werkt en best een oogje dicht wil doen voor wat geld. Wapens enzo.quote:
Ik ken niemand. Jij wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet iemand kennen die bij een bank werkt en best een oogje dicht wil doen voor wat geld. Wapens enzo.
Opblazenquote:
Goh, jullie ook al niet... Ik dacht al dat ik de enige was in Limburg.quote:
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:13 schreef huize het volgende:
Doorbijten jonge! Geloof me ongeveer 1 keer per week denk ik aan hoe ik mezelf voor mn reet wil schoppen dat ik niet door geleerd heb.
Weet je wat nog zwaarder is als je nu opgeeft en dan later terugkijkt hoe je met even doorzetten gewoon klaar was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een erg goede baan bewust laten lopen omdat ik graag dit diploma wilde hebben. Dus nu moet ik daar ook volledig voor gaan. Alleen zo'n scriptie schiet af en toe helemaal niet op en da's nogal frustrerend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef huize het volgende:
[..]
Weet je wat nog zwaarder is als je nu opgeeft en dan later terugkijkt hoe je met even doorzetten gewoon klaar was.
Dus zet koffie, open een raam, shuffle er wat muziek in en focussen!
Succes... Even doorbijten, inderdaad een kop koffie erin en gaan, er zit nu toch niks anders op. Ik denk altijd maar aan het moment dat het allemaal af is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nu de laatste loodjes (en die wegen best zwaar).
We schieten onszelf naar buiten. En een team blijft anders buiten om de muren op te blazen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, jullie ook al niet... Ik dacht al dat ik de enige was in Limburg.
TLK: en dan ga je een tunnel graven om de bank uit te komen?
Plaats maakt niet uit !quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Boy23 het volgende:
Ik ken wel iemand die bij een bank werkt. Een goede vriend van me. Alleen moeten we wel naar utrecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |