Schat. Ik rook een joint 1 keer in de 3 of 4 weken. No biggie. En ramen staan hier altijd openquote:Op maandag 1 november 2010 12:25 schreef huize het volgende:
Probeer eens een tijd geen wiet te roken. Ook al is het een "soft" drug het is en blijft een drug. Ventileer je huis/slaapkamer eens extra, laat het raam open staan snachts.
Mmz. Ik ben morgen naar yoga en Ikea en zus en soppen en platenspeler en muziek en poetsen, maar ik heb woensdag wel tijd.. Hoe zit jij dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dag schatje![]()
wanneer kan ik op de thee komen ?
s'avonds afspraak maar overdag beschikbaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Ik ben morgen naar yoga en Ikea en zus en soppen en platenspeler en muziek en poetsen, maar ik heb woensdag wel tijd.. Hoe zit jij dan?
Klinkt als een date.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
s'avonds afspraak maar overdag beschikbaar
Kan of ik naar Weertquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Klinkt als een date.Zal ik naar Zitterd komen?
Het spreekwoord luidt "Wijn na bier geeft vertier; bier na wijn geeft venijn"quote:
Vertel !quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vannacht ook weer een terugkerende droom gehad, met daarin steeds hetzelfde vrouwelijk personage.
De dromen zijn niet zo bijzonder, alleen om de een of andere reden verschijnt zij daarin. Het is iemand die ik via een vriend van mij vaag ken en af en toe kort gesproken heb. Blijkbaar heeft ze toch een goede indruk achtergelatenquote:
Ah ja zo, spannendquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De dromen zijn niet zo bijzonder, alleen om de een of andere reden verschijnt zij daarin. Het is iemand die ik via een vriend van mij vaag ken en af en toe kort gesproken heb. Blijkbaar heeft ze toch een goede indruk achtergelaten.
Ze heeft wel iets speciaals wat haar aantrekkelijk maakt. Kom haar alleen (te) weinig tegen de laatste tijd. De volgende keer is waarschijnlijk weer een verjaardag van een gezamenlijke vriendin, dus dan het gesprek maar weer eens aangaan.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:43 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb 6 uur geslapen en weer gedroomd
Jij droomt over een pino. Maar ik dit keer ook.quote:
Wat weet je er dan wel vanaf.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij droomt over een pino. Maar ik dit keer ook.
Jammer genoeg weet ik niet eens hoe hij eruit ziet.
Slim, goede muzieksmaak, goed gevoel voor humor etc.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat weet je er dan wel vanaf.
Volgens mij weet ik het dan wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slim, goede muzieksmaak, goed gevoel voor humor etc.
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik het dan wel.
Wees blij. Onbevredigd wakker worden is ook niet tof.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mij ontbrak de hete seks in de droom.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wees blij. Onbevredigd wakker worden is ook niet tof.
Dat ben ik zoals in mn fobo met de haren wat wilder en een week ongeschoren stoppels.quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je jesus look
Ik bedoelde dat ik een foto wou zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef huize het volgende:
[..]
Dat ben ik zoals in mn fobo met de haren wat wilder en een week ongeschoren stoppels.
Ow en goeiemorgen dames, heren.
quote:Tsja ik kan je rook gedrag natuurlijk alleen maar enigzins afleiden van je posts. Ik weet dat dat bij mij altijd voor langere tijd invloed had om mn stemming.Op dinsdag 2 november 2010 00:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat. Ik rook een joint 1 keer in de 3 of 4 weken. No biggie. En ramen staan hier altijd open
Vind het lief dat je meedenkt, begrijp me niet verkeerd. Ik denk alleen niet dat het daarmee te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:13 schreef huize het volgende:
[..]
Tsja ik kan je rook gedrag natuurlijk alleen maar enigzins afleiden van je posts. Ik weet dat dat bij mij altijd voor langere tijd invloed had om mn stemming.
Dat kan zeker. Wat speelt er dan zoal wat je gedachtes nodig heeft?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind het lief dat je meedenkt, begrijp me niet verkeerd. Ik denk alleen niet dat het daarmee te maken heeft.
Ik denk dat ik gewoon teveel denk. Kan zoiets?
Dat zet ik dan weer niet op fok.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Wat speelt er dan zoal wat je gedachtes nodig heeft?
Goed hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, jubileumtopic! Hier moet ik gepost hebben!
Hoe is het met iedereen?
Je weet me ook vast op andere manieren te bereiken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zet ik dan weer niet op fok.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:13 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga volgende week Dinsdag naar Jack Parrow in Heerlen.![]()
Zaterdag film bij Kevquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Dadelijk koffie met Mieke, morgen weg met Marijke, ik is een beetje vrolijker nu
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Dadelijk koffie met Mieke, morgen weg met Marijke, ik is een beetje vrolijker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |