Ik ben een ras optimist dus ik geeft het allemaal nog niet zo snel op, maar er moeten wel radicale besluiten worden genomen inzake immigratie. De verzorgingsstaat kan het gewoon niet meer trekken, en het maatschappelijk draagvlak nog minder..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het land is al vergooid. Merkel was ook duidelijk. Multicul is ook een groot sprookje. Het erge is dat de politiek niks leert van het verleden.
Maar ja, we hebben ons uitverkocht een een groot monster dat EU heet.
Ik reed afgelopen weekend grote stukken snelweg. Het stikt van de Polen. En dit is nog maar het begin. Den Haag klaagt steen en been over de invasie. En het gaat maar door.
Een Christen of gristen klinkt toch aardig hetzelfde. Naar de spelling kan aardig gissen. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met wat voor logica zou ik je verwijzen naar uitzending-gemist. Vertel jij het mij anders maar. En waarom zou ik een keutel intrekken?
Je lijkt Remlof wel, die heeft zijn kelder ook helemaal vol gehamsterd met voedsel omdat de PVV het deels voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Geweldloosheid doet niets af aan het feit dat ik ze als gevaarlijk beschouw. Zo zijn er in Islamitische landen talloze vreedzame Islamistische partijen - die ik net zo goed als gevaarlijk beschouw.
Grenzen potdicht. Maar dat kan niet ,want EU-gedrocht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben en ras optimist dus ik geeft het allemaal nog niet zo snel op, maar er moeten wel radicale besluiten worden genomen inzake immigratie.
Precies.quote:De verzorgingsstaat kan het gewoon niet meer trekken, en het maatschappelijk draagvlak nog minder..
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een Christen of gristen klinkt toch aardig hetzelfde. Naar de spelling kan aardig gissen. Tuurlijk.
Ik wil graag weten waar je roots liggen, ik maak daar ook geen geheim van.quote:
Omdat het een non-verwijzing was. Je weet donders goed dat beide spellingen fonetisch identiek zijn. Een beetje goedkoop, niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb niets lopen hamsteren - ik zeg alleen dat ik het een gevaarlijke politieke doctrine vind. Het staat haaks op mijn normen en waarden en ondermijnt diverse mensenrechten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je lijkt Remlof wel, die heeft zijn kelder ook helemaal vol gehamsterd met voedsel omdat de PVV het deels voor het zeggen heeft.
Het zijn geen gelijkheids fundamentalisten nee. Natuurlijk zijn ze vrij extreem in sommige dingen maar ze zijn geen gevaar voor de rechtsstaat ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niets lopen hamsteren - ik zeg alleen dat ik het een gevaarlijke politieke doctrine vind. Het staat haaks op mijn normen en waarden en ondermijnt diverse mensenrechten.
Dat laat zich wel raden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik wil graag weten waar je roots liggen, ik maak daar ook geen geheim van.
Wederom geef je geen antwoord op mijn vraag. Jij claimt dat het een non-verwijzing is, dat mag - maar zegt niets over mijn reden voor verwijzing. Volgens mij heb ik het een en ander helder genoeg laten blijken, dat jij het meent te moeten zien als een disrespectvolle opmerking - dat is jammer. Alhoewel je latere posts wel weer mijn beeld van je bevestigen - met name de prachtige suggestieve vraagstelling m.b.t. mijn potentiele afkomst.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat het een non-verwijzing was. Je weet donders goed dat beide spellingen fonetisch identiek zijn. Een beetje goedkoop, niet?
Geloof me, de EU is op haar einde van haar latijn gekomen. Of denk je dat Frankrijk en Duitsland willen leiden onder de landen die hun begroting niet op orde hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Grenzen potdicht. Maar dat kan niet ,want EU-gedrocht.
[..]
Precies.
Ja hallo, dat doe jij ook niet op mijne!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom geef je geen antwoord op mijn vraag. Jij claimt dat het een non-verwijzing is, dat mag - maar zegt niets over mijn reden voor verwijzing. Volgens mij heb ik het een en ander helder genoeg laten blijken, dat jij het meent te moeten zien als een disrespectvolle opmerking - dat is jammer. Alhoewel je latere posts wel weer mijn beeld van je bevestigen - met name de prachtige suggestieve vraagstelling m.b.t. mijn potentiele afkomst.
Een wijs man zei ooit: soevereiniteit is de grootste bedreiging voor de vredequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Grenzen potdicht. Maar dat kan niet ,want EU-gedrocht.
De redder des Vaderlands. Noblesse oblige.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zijn geen gelijkheids fundamentalisten nee. Natuurlijk zijn ze vrij extreem in sommige dingen maar ze zijn geen gevaar voor de rechtsstaat ofzo.
Maar dat is puur een formele benadering - ze zijn geen gevaar voor de rechtsstaat vanwege beperkte aanhang. Dat geldt voor elke politieke ideologie in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zijn geen gelijkheids fundamentalisten nee. Natuurlijk zijn ze vrij extreem in sommige dingen maar ze zijn geen gevaar voor de rechtsstaat ofzo.
Vandaag nog uitstappen. Zou een verademing zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geloof me, de EU is op haar einde van haar latijn gekomen. Of denk je dat Frankrijk en Duitsland willen leiden onder de landen die hun begroting niet op orde hebben?Daarbij veegt Sarkozy ook EU regels met zijn kont af als het erop aankomt. De EU moet je vooral niet te serieus nemen.
Als dat het criterium vormt, lopen er bijzonder veel bedreigende sujetten rond in Nederland. De relevante vraag lijkt me echter of er ook reële dreiging vanuit gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat niet - de achterliggende doctrine en politieke overtuiging echter...
Ik maak daar doorgaans ook geen geheim van, tenzij het zo plotseling opkomt in een discussie. Ik zie daar de relevantie dan niet van. Mijn vervolgvraag is dan waarom je dat zo graag wil weten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:27 schreef mlg het volgende:
Ik wil graag weten waar je roots liggen, ik maak daar ook geen geheim van.
Het opkomende rechts-populisme gaat op Europees niveau net zo hard verder.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: soevereiniteit is de grootste bedreiging voor de vredeUiteindelijk zal de EU een nog groter gedrocht worden. Alleen zal ik die ontwikkeling juist toejuichen
Hoebedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De redder des Vaderlands. Noblesse oblige.
Klopt - er zijn ook bijzonder veel bedreigende sujetten in Nederland - of enig ander land for that matter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Als dat het criterium vormt, lopen er bijzonder veel bedreigende sujetten rond in Nederland. De relevante vraag lijkt me echter of er ook reële dreiging vanuit gaat.
Omdat ik nu denk dat je Moslim bent en dat je ouders ergens uit noord-Afrika komen, maar het zou jammer zijn als ik nou met een verkeerd vooroordeel loop. toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maak daar doorgaans ook geen geheim van, tenzij het zo plotseling opkomt in een discussie. Ik zie daar de relevantie dan niet van. Mijn vervolgvraag is dan waarom je dat zo graag wil weten?
Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom geef je geen antwoord op mijn vraag. Jij claimt dat het een non-verwijzing is, dat mag - maar zegt niets over mijn reden voor verwijzing. Volgens mij heb ik het een en ander helder genoeg laten blijken, dat jij het meent te moeten zien als een disrespectvolle opmerking - dat is jammer. Alhoewel je latere posts wel weer mijn beeld van je bevestigen - met name de prachtige suggestieve vraagstelling m.b.t. mijn potentiele afkomst.
KoosNaïevelingquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: soevereiniteit is de grootste bedreiging voor de vredeUiteindelijk zal de EU een nog groter gedrocht worden. Alleen zal ik die ontwikkeling juist toejuichen
Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat ik nu denk dat je Moslim bent en dat je ouders ergens uit noord-Afrika komen, maar het zou jammer zijn als ik nou met een verkeerd vooroordeel loop. toch?
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.
Volgens mij heeft Donner nog nooit gepleit voor nog meer immigratie. Wel misschien voor tijdelijk arbeidskrachten. Dat is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef sigme het volgende:
Die EU is er niet dankzij GroenLinks en SP hoor. 't Is altijd hetzelfde: d'r moeten zonodig arbeidskrachten worden toegelaten (Polen: Donner! ), en vervolgens krijgt [i]links[/i[] de schuld. Leren jullie nou ect he_le_maal nooit wat bij?
Dat vond ik ook frappant, daarentegen lijkt hij niet veel te maken hebben gehad met het dagelijks bestuur van het regime. Ik ben sowieso tegen al die doodstraffen daar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even kotsen op de hypocrisie van een aantal landen m.b.t. de executie van Tariq Aziz.
Het gaat hier om een Christen - en meteen maar een andere maatstaf hanteren. Om te janken echt.
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.
Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.quote:Mijn suggestie rond mijn reactie op de gestelde vraag is niet anders dan je modus operandi. Niks meer of minder dat het haast een inkoppertje is. Hij vraag dus bijna naar de bekende weg.
Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KoosNaïevelingTen eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
Zijn de USA ondemocratisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KoosNaïevelingTen eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
Ga jij nu maar eens eerst de vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.
[..]
Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....quote:
OKquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.
[..]
Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?quote:Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Wat is dat toch voor rare vraag? Moet je de zuiverheid van z'n Nederlanderschap bepalen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
En jij denkt dat Amerika het oogluikend toestaat dat zij niet meer het belangrijkste land ter wereld zullen zijn? Jij denkt dat Amerika het zal accepteren dat de macht naar landen als China gaat? Ze hebben deels een oorlogs economie waar ze heel veel mee kunnen bereiken. En nu weet jij prima wat ik bedoel denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.
Ten eerste is de EU constant in beweging. Dat maakt de bewering dat de organisatie ondemocratisch is lichtelijk voorbarig. Er zijn constant nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast zie ik niet in waarom de EU moet vrezen voor de VS, aangezien beide niet de doelstelling hebben elkaar uit te roeien. Verder heeft het westen het meest te duchten van China, niet van elkaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK
[..]
Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?
Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....
Omdat het geen antwoord op zijn vraag was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?
Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je ouders Moslim uit Noord-Afrika zijn, maar misschien zijn ze wel kaaskoppen en wonen ze op een boerderij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?
Ik denk het ook. Maar het is al te laat in mijn ogen. De problemen zijn inmiddels veel te groot om nog op te kunnen lossen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.
Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je een Moslim uit Noord-Afrika bent, maar misschien met je wel een kaaskop op een boerderij.
Ik vorm geen gevaar voor je(naja een klein beetje), dus laat die taqqiya maar schieten.
Ben je als kaaskop bekeerd tot de Islam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.
Oh ja, rechts meldt altijd dat het deze keer gaat om tijdelijke arbeidskrachten. En daarna krijgt links de schuld van het feit dat ze allemaal mochten toestromen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Donner nog nooit gepleit voor nog meer immigratie. Wel misschien voor tijdelijk arbeidskrachten. Dat is iets totaal anders.
2007quote:Polen mogen hier alleen werken met een werkvergunning hebben van het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI). In sommige sectoren waar werkgevers aantoonbaar moeilijk aan personeel kunnen komen, worden die vergunningen al soepeler verstrekt.
Maar volgens Donner is verder uitstel van vrij verkeer van werknemers in de EU schadelijk voor het bedrijfsleven, omdat er een toenemend tekort is aan personeel. Ook zouden de relaties met de betrokken landen beschadigd raken zolang werknemers hinder ondervinden op de Nederlandse arbeidsmarkt.
Problemen
De vier grote steden hadden Donner eerder laten weten dat er onvoldoende huisvesting is voor tijdelijke werknemers. De bewindsman belooft naar oplossingen te zoeken, maar de problemen rond de huisvesting hebben in zijn ogen geen rechtstreeks verband met het openen van de grenzen.
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt dat Amerika het oogluikend toestaat dat zij niet meer het belangrijkste land ter wereld zullen zijn? Jij denkt dat Amerika het zal accepteren dat de macht naar landen als China gaat? Ze hebben deels een oorlogs economie waar ze heel veel mee kunnen bereiken. En nu weet jij prima wat ik bedoel denk ik
Constant aan het uitdijen ja, er komen telkens meer onrendabele landen erbij, een van de vele implicaties die het met zich meebrengt is dat al die inwoners gewoon het recht hebben om zich te verspreiden over heel Europa, en daar doe je zo goed als niets aan. Daarbij bestaat de EU-unie voor 80 procent uit lobbyisten en voor 1 procent uit mensen die echt het beste met ons voor heeft. En over China kunnen we lang discussiëren, het is een land wat afscheid aan het nemen is van het communisme en dat levert altijd meer welvaart op! Daarbij hebben ze een giga export omdat het ook het grootste land van de wereld is. Maar langzaam aan pikt de bevolking het ook niet meer dat ze tegen dit soort markt lonen moeten werken, dus inflatie!. Daarbij krijgen ook zij een vergrijzing!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste is de EU constant in beweging. Dat maakt de bewering dat de organisatie ondemocratisch is lichtelijk voorbarig. Er zijn constant nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast zie ik niet in waarom de EU moet vrezen voor de VS, aangezien beide niet de doelstelling hebben elkaar uit te roeien. Verder heeft het westen het meest te duchten van China, niet van elkaar.
Tot slot denk ik dat ons economische systeem niet lang meer heeft te leven.
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Ben je als kaaskop bekeerd tot de Islam?
Hoe zit de steel dan wel in de vork?quote:
Vernietigen??? We weten natuurlijk allemaal hoe het landen is vergaan die Amerika in de weg zatenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staan
Alle voorgaande hegemonien hebben wel oogluikend toegestaan dat zij niet meer het belangrijkste land waren, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staan
Klopt, zelfs intellectueel Frits Bolkesteijn zij dat laatst nog.quote:
Bolkestein is dan ook een visionair.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, zelfs intellectueel Frits Bolkesteijn zij dat laatst nog.
Een koe is een dier; een dier is niet automatisch een koe.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie mijzelf ook als intellectueel. En ik zei dat niet.
Ja maar de VS zijn gelukkig nooit zo dom geweest om een land aan te vallen dat de potentie had om Amerika zelf keihard nucleair terug te kunnen meppen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vernietigen??? We weten natuurlijk allemaal hoe het landen is vergaan die Amerika in de weg zaten
Een koe is wel een zij!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een koe is een dier; een dier is niet automatisch een koe.
De rest van Nederland vindt dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je mij ook uitleggen waarom precies dan? En dan heb ik het over situatie waarin ze over enkele decennia aan alle toegangseisen voldoen die we stellen aan EU staten (op gebied van democratie, mensenrechten, economie etc etc)?quote:
Die heeft het in elk geval aardig gehad met mastodont Bolkjequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rest van Nederland vindt dat niet.
Waarop baseren zei dat oogluikend?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rest van Nederland vindt dat niet.
Volgens mij ben jij een tweede rangs burger.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tweede rangs burger.
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je mij ook uitleggen waarom precies dan? En dan heb ik het over situatie waarin ze over enkele decennia aan alle toegangseisen voldoen die we stellen aan EU staten (op gebied van democratie, mensenrechten, economie etc etc)?
Klopt.Ik ben ook niet verplicht ingeburgerd hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
Mijn god, kunnen de eersterangsnederlanders niet eerst even Nederlands gaan leren voordat ze zich erop laten voorstaan?
En rot anders lekker een op naar een of ander misspelland.
Zoveel verschilt Turkije niet van Griekenland hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Ach, de urbane cultuur is echt niet zo verschillend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Hallo, phpmystyle?quote:
In Amerika heb je natuurlijk wel dat de president, de senaat en het parlement allemaal apart (en direct, kiesmannen daargelaten) worden gekozen.quote:
Waar heb ik dat gesteld?quote:
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.quote:
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.quote:
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.
Zelfde vraag kan overigens gesteld worden over onze "democratie". Is Nederland ondemocratisch?
De premier wordt daar gewoon gekozen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.
De premier van de VS. Juist jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlofquote:
De volksvertegenwoordiging niet en de volksvertegenwoordiging maakt wetten. Daar leek je immers op te doelen. Maar nu impliceer je dat Nederland ondemocratisch is, dus vind je Nederland nou ondemocratisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlof
Euh? Alleen de oppositie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh? Alleen de oppositie?
Welke "je' kiest de oppositie?
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.
Getrapte verkiezingen. Dat zei ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?
Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van. Jij wel?
Je bent mij kwijt hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.
Ik denk dat hij bedoelt dat PVV'ers niet in een fractie zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Jij maakt een karikatuur van jezelf. Of je loopt gewoon doorzichtig te trollen, of je snapt er werkelijk geen jota van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.
He, ik ga niet eens miereneuken over een premier! Het gaat over wezenlijke zaken, en je hebt geloof ik werkelijk geen flauw idee wat die woorden betekenen. Teruglezen maakt het wel grappiger, maar niet anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.
Misschien moet jij als mod eens wat genuanceerder en eens wat voorzichtiger met je mening zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij maakt een karikatuur van jezelf. Of je loopt gewoon doorzichtig te trollen, of je snapt er werkelijk geen jota van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |