Oh ja, rechts meldt altijd dat het deze keer gaat om tijdelijke arbeidskrachten. En daarna krijgt links de schuld van het feit dat ze allemaal mochten toestromen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Donner nog nooit gepleit voor nog meer immigratie. Wel misschien voor tijdelijk arbeidskrachten. Dat is iets totaal anders.
2007quote:Polen mogen hier alleen werken met een werkvergunning hebben van het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI). In sommige sectoren waar werkgevers aantoonbaar moeilijk aan personeel kunnen komen, worden die vergunningen al soepeler verstrekt.
Maar volgens Donner is verder uitstel van vrij verkeer van werknemers in de EU schadelijk voor het bedrijfsleven, omdat er een toenemend tekort is aan personeel. Ook zouden de relaties met de betrokken landen beschadigd raken zolang werknemers hinder ondervinden op de Nederlandse arbeidsmarkt.
Problemen
De vier grote steden hadden Donner eerder laten weten dat er onvoldoende huisvesting is voor tijdelijke werknemers. De bewindsman belooft naar oplossingen te zoeken, maar de problemen rond de huisvesting hebben in zijn ogen geen rechtstreeks verband met het openen van de grenzen.
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt dat Amerika het oogluikend toestaat dat zij niet meer het belangrijkste land ter wereld zullen zijn? Jij denkt dat Amerika het zal accepteren dat de macht naar landen als China gaat? Ze hebben deels een oorlogs economie waar ze heel veel mee kunnen bereiken. En nu weet jij prima wat ik bedoel denk ik
Constant aan het uitdijen ja, er komen telkens meer onrendabele landen erbij, een van de vele implicaties die het met zich meebrengt is dat al die inwoners gewoon het recht hebben om zich te verspreiden over heel Europa, en daar doe je zo goed als niets aan. Daarbij bestaat de EU-unie voor 80 procent uit lobbyisten en voor 1 procent uit mensen die echt het beste met ons voor heeft. En over China kunnen we lang discussiėren, het is een land wat afscheid aan het nemen is van het communisme en dat levert altijd meer welvaart op! Daarbij hebben ze een giga export omdat het ook het grootste land van de wereld is. Maar langzaam aan pikt de bevolking het ook niet meer dat ze tegen dit soort markt lonen moeten werken, dus inflatie!. Daarbij krijgen ook zij een vergrijzing!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste is de EU constant in beweging. Dat maakt de bewering dat de organisatie ondemocratisch is lichtelijk voorbarig. Er zijn constant nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast zie ik niet in waarom de EU moet vrezen voor de VS, aangezien beide niet de doelstelling hebben elkaar uit te roeien. Verder heeft het westen het meest te duchten van China, niet van elkaar.
Tot slot denk ik dat ons economische systeem niet lang meer heeft te leven.
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Ben je als kaaskop bekeerd tot de Islam?
Hoe zit de steel dan wel in de vork?quote:
Vernietigen??? We weten natuurlijk allemaal hoe het landen is vergaan die Amerika in de weg zatenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staan
Alle voorgaande hegemonien hebben wel oogluikend toegestaan dat zij niet meer het belangrijkste land waren, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk, de VS zal liever de hele wereld vernietigen dan hun hegemonie af te staan
Klopt, zelfs intellectueel Frits Bolkesteijn zij dat laatst nog.quote:
Bolkestein is dan ook een visionair.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, zelfs intellectueel Frits Bolkesteijn zij dat laatst nog.
Een koe is een dier; een dier is niet automatisch een koe.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie mijzelf ook als intellectueel. En ik zei dat niet.
Ja maar de VS zijn gelukkig nooit zo dom geweest om een land aan te vallen dat de potentie had om Amerika zelf keihard nucleair terug te kunnen meppen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vernietigen??? We weten natuurlijk allemaal hoe het landen is vergaan die Amerika in de weg zaten
Een koe is wel een zij!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een koe is een dier; een dier is niet automatisch een koe.
De rest van Nederland vindt dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je mij ook uitleggen waarom precies dan? En dan heb ik het over situatie waarin ze over enkele decennia aan alle toegangseisen voldoen die we stellen aan EU staten (op gebied van democratie, mensenrechten, economie etc etc)?quote:
Die heeft het in elk geval aardig gehad met mastodont Bolkjequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rest van Nederland vindt dat niet.
Waarop baseren zei dat oogluikend?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rest van Nederland vindt dat niet.
Volgens mij ben jij een tweede rangs burger.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een tweede rangs burger.
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je mij ook uitleggen waarom precies dan? En dan heb ik het over situatie waarin ze over enkele decennia aan alle toegangseisen voldoen die we stellen aan EU staten (op gebied van democratie, mensenrechten, economie etc etc)?
Klopt.Ik ben ook niet verplicht ingeburgerd hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
Mijn god, kunnen de eersterangsnederlanders niet eerst even Nederlands gaan leren voordat ze zich erop laten voorstaan?
En rot anders lekker een op naar een of ander misspelland.
Zoveel verschilt Turkije niet van Griekenland hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Ach, de urbane cultuur is echt niet zo verschillend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Hallo, phpmystyle?quote:
In Amerika heb je natuurlijk wel dat de president, de senaat en het parlement allemaal apart (en direct, kiesmannen daargelaten) worden gekozen.quote:
Waar heb ik dat gesteld?quote:
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.quote:
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.quote:
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.
Zelfde vraag kan overigens gesteld worden over onze "democratie". Is Nederland ondemocratisch?
De premier wordt daar gewoon gekozen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.
De premier van de VS. Juist jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlofquote:
De volksvertegenwoordiging niet en de volksvertegenwoordiging maakt wetten. Daar leek je immers op te doelen. Maar nu impliceer je dat Nederland ondemocratisch is, dus vind je Nederland nou ondemocratisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlof
Euh? Alleen de oppositie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh? Alleen de oppositie?
Welke "je' kiest de oppositie?
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.
Getrapte verkiezingen. Dat zei ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?
Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van. Jij wel?
Je bent mij kwijt hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.
Ik denk dat hij bedoelt dat PVV'ers niet in een fractie zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Jij maakt een karikatuur van jezelf. Of je loopt gewoon doorzichtig te trollen, of je snapt er werkelijk geen jota van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |