Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je mij ook uitleggen waarom precies dan? En dan heb ik het over situatie waarin ze over enkele decennia aan alle toegangseisen voldoen die we stellen aan EU staten (op gebied van democratie, mensenrechten, economie etc etc)?
Klopt.Ik ben ook niet verplicht ingeburgerd hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
Mijn god, kunnen de eersterangsnederlanders niet eerst even Nederlands gaan leren voordat ze zich erop laten voorstaan?
En rot anders lekker een op naar een of ander misspelland.
Zoveel verschilt Turkije niet van Griekenland hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Ach, de urbane cultuur is echt niet zo verschillend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te grote verschillen. Op gebied van cultuur alleen al.
Hallo, phpmystyle?quote:
In Amerika heb je natuurlijk wel dat de president, de senaat en het parlement allemaal apart (en direct, kiesmannen daargelaten) worden gekozen.quote:
Waar heb ik dat gesteld?quote:
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.quote:
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.quote:
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een vraag. Naar aanleiding van je stellingname in geval van getrapte verkiezingen.
Zelfde vraag kan overigens gesteld worden over onze "democratie". Is Nederland ondemocratisch?
De premier wordt daar gewoon gekozen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je impliceert het. Als Europa ondemocratisch is vanwege het "getrapte" kiesstelsel, dan moet Amerika dat ook zijn, aangezien ze daar op dezelfde manier werken.
De premier van de VS. Juist jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlofquote:
De volksvertegenwoordiging niet en de volksvertegenwoordiging maakt wetten. Daar leek je immers op te doelen. Maar nu impliceer je dat Nederland ondemocratisch is, dus vind je Nederland nou ondemocratisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De premier wordt daar gewoon gekozen.
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij snapt prima wat ik bedoel Remlof
Euh? Alleen de oppositie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nonsens vraag. Ik doelde duidelijk op de EU. Je kiest alleen de oppositie, geen regering.
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg veel van dat soort basiskennis lijkt te ontberen anders. Zoals ik gister al zei, denk iets langer na voordat je post, dan weet je die indruk misschien te vermijden.
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh? Alleen de oppositie?
Welke "je' kiest de oppositie?
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat precies de benaming is van zo'n stelsel. Maar in Amerika heb je wel degelijk invloed op wat er in het witte huis komt te zitten. Hier bij de eu is die invloed 0,0. Dat bedoel ik.
Getrapte verkiezingen. Dat zei ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat noem jij dat 'getrapt' kiezen van 'oppositie'?
Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van. Jij wel?
Je bent mij kwijt hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja zoals pvv sp vvd cda. Die zitten natuurlijk wel bij een fractie (pvv uitgezonderd) en die verdelen de baantjes.
Ik denk dat hij bedoelt dat PVV'ers niet in een fractie zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent mij kwijt hoor.
Oppositie, getrapt, fracties. Wat betekenen die zaken in godesnaam in een phpmystyle?
Jij maakt een karikatuur van jezelf. Of je loopt gewoon doorzichtig te trollen, of je snapt er werkelijk geen jota van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees maar lekker terug. Je maakt er gewoon een karikatuur van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |