Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom geef je geen antwoord op mijn vraag. Jij claimt dat het een non-verwijzing is, dat mag - maar zegt niets over mijn reden voor verwijzing. Volgens mij heb ik het een en ander helder genoeg laten blijken, dat jij het meent te moeten zien als een disrespectvolle opmerking - dat is jammer. Alhoewel je latere posts wel weer mijn beeld van je bevestigen - met name de prachtige suggestieve vraagstelling m.b.t. mijn potentiele afkomst.
KoosNaïevelingquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: soevereiniteit is de grootste bedreiging voor de vredeUiteindelijk zal de EU een nog groter gedrocht worden. Alleen zal ik die ontwikkeling juist toejuichen
Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat ik nu denk dat je Moslim bent en dat je ouders ergens uit noord-Afrika komen, maar het zou jammer zijn als ik nou met een verkeerd vooroordeel loop. toch?
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.
Volgens mij heeft Donner nog nooit gepleit voor nog meer immigratie. Wel misschien voor tijdelijk arbeidskrachten. Dat is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef sigme het volgende:
Die EU is er niet dankzij GroenLinks en SP hoor. 't Is altijd hetzelfde: d'r moeten zonodig arbeidskrachten worden toegelaten (Polen: Donner! ), en vervolgens krijgt [i]links[/i[] de schuld. Leren jullie nou ect he_le_maal nooit wat bij?
Dat vond ik ook frappant, daarentegen lijkt hij niet veel te maken hebben gehad met het dagelijks bestuur van het regime. Ik ben sowieso tegen al die doodstraffen daar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even kotsen op de hypocrisie van een aantal landen m.b.t. de executie van Tariq Aziz.
Het gaat hier om een Christen - en meteen maar een andere maatstaf hanteren. Om te janken echt.
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.
Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.quote:Mijn suggestie rond mijn reactie op de gestelde vraag is niet anders dan je modus operandi. Niks meer of minder dat het haast een inkoppertje is. Hij vraag dus bijna naar de bekende weg.
Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KoosNaïevelingTen eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
Zijn de USA ondemocratisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KoosNaïevelingTen eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
Ga jij nu maar eens eerst de vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.
[..]
Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....quote:
OKquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.
[..]
Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?quote:Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Wat is dat toch voor rare vraag? Moet je de zuiverheid van z'n Nederlanderschap bepalen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
En jij denkt dat Amerika het oogluikend toestaat dat zij niet meer het belangrijkste land ter wereld zullen zijn? Jij denkt dat Amerika het zal accepteren dat de macht naar landen als China gaat? Ze hebben deels een oorlogs economie waar ze heel veel mee kunnen bereiken. En nu weet jij prima wat ik bedoel denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.
Ten eerste is de EU constant in beweging. Dat maakt de bewering dat de organisatie ondemocratisch is lichtelijk voorbarig. Er zijn constant nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast zie ik niet in waarom de EU moet vrezen voor de VS, aangezien beide niet de doelstelling hebben elkaar uit te roeien. Verder heeft het westen het meest te duchten van China, niet van elkaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK
[..]
Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?
Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....
Omdat het geen antwoord op zijn vraag was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?
Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je ouders Moslim uit Noord-Afrika zijn, maar misschien zijn ze wel kaaskoppen en wonen ze op een boerderij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?
Ik denk het ook. Maar het is al te laat in mijn ogen. De problemen zijn inmiddels veel te groot om nog op te kunnen lossen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.
Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je een Moslim uit Noord-Afrika bent, maar misschien met je wel een kaaskop op een boerderij.
Ik vorm geen gevaar voor je(naja een klein beetje), dus laat die taqqiya maar schieten.
Ben je als kaaskop bekeerd tot de Islam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |