abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88257140
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wederom geef je geen antwoord op mijn vraag. Jij claimt dat het een non-verwijzing is, dat mag - maar zegt niets over mijn reden voor verwijzing. Volgens mij heb ik het een en ander helder genoeg laten blijken, dat jij het meent te moeten zien als een disrespectvolle opmerking - dat is jammer. Alhoewel je latere posts wel weer mijn beeld van je bevestigen - met name de prachtige suggestieve vraagstelling m.b.t. mijn potentiele afkomst.
Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.

Mijn suggestie rond mijn reactie op de gestelde vraag is niet anders dan je modus operandi. Niks meer of minder dat het haast een inkoppertje is. Hij vraag dus bijna naar de bekende weg.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:36:30 #127
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88257161
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een wijs man zei ooit: soevereiniteit is de grootste bedreiging voor de vrede O+ Uiteindelijk zal de EU een nog groter gedrocht worden. Alleen zal ik die ontwikkeling juist toejuichen :)
KoosNaïeveling O+ Ten eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_88257175
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef mlg het volgende:

[..]

Omdat ik nu denk dat je Moslim bent en dat je ouders ergens uit noord-Afrika komen, maar het zou jammer zijn als ik nou met een verkeerd vooroordeel loop. toch?
Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:37:29 #129
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88257194
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat nou een vraag? En zoja, wat bedoel je met de vraag.
Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:37:44 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88257199
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef sigme het volgende:
Die EU is er niet dankzij GroenLinks en SP hoor :'). 't Is altijd hetzelfde: d'r moeten zonodig arbeidskrachten worden toegelaten (Polen: Donner! ), en vervolgens krijgt [i]links[/i[] de schuld. Leren jullie nou ect he_le_maal nooit wat bij?
Volgens mij heeft Donner nog nooit gepleit voor nog meer immigratie. Wel misschien voor tijdelijk arbeidskrachten. Dat is iets totaal anders.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88257227
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even kotsen op de hypocrisie van een aantal landen m.b.t. de executie van Tariq Aziz.

Het gaat hier om een Christen - en meteen maar een andere maatstaf hanteren. Om te janken echt.
Dat vond ik ook frappant, daarentegen lijkt hij niet veel te maken hebben gehad met het dagelijks bestuur van het regime. Ik ben sowieso tegen al die doodstraffen daar.
pi_88257232
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Je geeft je eigen uitleg aan de betekenis van het scheldwoord gristen. Om het vege lijf te redden. Het is gewoon zwak. Maar probeer het gerust nog een keer.
Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.

quote:
Mijn suggestie rond mijn reactie op de gestelde vraag is niet anders dan je modus operandi. Niks meer of minder dat het haast een inkoppertje is. Hij vraag dus bijna naar de bekende weg.
Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:39:00 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_88257246
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

KoosNaïeveling O+ Ten eerste hoort macht verdeeld te zijn en niet gecentreerd op 1 plek, daarbij is de EU niet democratisch (het zijn getrapte verkiezingen) ik kan bij wijze van MP ervan worden. Daarbij gaat Amerika de Euro met de grond toe gelijk maken als die economie weer gaat optrekken. Ik geef de EU nog 10 jaar.
Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.
pi_88257253
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zijn de USA ondemocratisch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88257263
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon waar je ouders vandaan komen, we zitten hier toch niet op kindertent of wel soms?
Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:39:27 #136
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88257270
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit geweten dat Gristen een scheldwoord is, totdat jij ermee op de proppen kwam. Als ik dat reeds eerder had geweten, had ik dat ook niet gebruikt.
[..]

Alleen faalde je jammerlijk, aangezien ik vrij duidelijk aangaf dat je bij het verkeerde einde zat.
Ga jij nu maar eens eerst de vraag beantwoorden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88257280
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoebedoel je dat?
Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....
pi_88257339
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

OK
quote:
Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?
pi_88257343
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor rare vraag? Moet je de zuiverheid van z'n Nederlanderschap bepalen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:41:37 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88257357
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik geef de Amerikaanse economie nog tien jaar. Binnen die tijd zal de dollar instorten en zullen de Europese landen elkaar harder nodig hebben dan ooit te voren.
En jij denkt dat Amerika het oogluikend toestaat dat zij niet meer het belangrijkste land ter wereld zullen zijn? Jij denkt dat Amerika het zal accepteren dat de macht naar landen als China gaat? Ze hebben deels een oorlogs economie waar ze heel veel mee kunnen bereiken. En nu weet jij prima wat ik bedoel denk ik :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88257368
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ten eerste is de EU constant in beweging. Dat maakt de bewering dat de organisatie ondemocratisch is lichtelijk voorbarig. Er zijn constant nieuwe ontwikkelingen. Daarnaast zie ik niet in waarom de EU moet vrezen voor de VS, aangezien beide niet de doelstelling hebben elkaar uit te roeien. Verder heeft het westen het meest te duchten van China, niet van elkaar.

Tot slot denk ik dat ons economische systeem niet lang meer heeft te leven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88257369
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

OK
[..]

Ik zou zeggen, wat heb je te verbergen dan?
Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:42:47 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88257399
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik geloof dat de PVV met haar scherpe standpunten het land kan redden of beter gezegd: het vergooien tegengaat....
Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88257404
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd dat ik uit Nederland kom? Wat is nu het probleem?
Omdat het geen antwoord op zijn vraag was. :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:43:06 #145
294269 mlg
pi_88257407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht geef ik je antwoord als je je vorige post eens even wat duidelijker maakt. Wat bedoelde je er nu exact mee?
Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je ouders Moslim uit Noord-Afrika zijn, maar misschien zijn ze wel kaaskoppen en wonen ze op een boerderij.

Ik vorm geen gevaar voor je(naja een klein beetje), dus laat die taqqiya maar schieten.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:45:03 #146
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88257486
Taqqiya?
pi_88257493
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, ze kunnen de schade beperken, maar er wordt nog steeds schade geleden. Ook Geert is het niet gelukt om echt de immigratie de nek om te draaien, er is nog veel veel veel en nog veel meer kracht voor nodig.
Ik denk het ook. Maar het is al te laat in mijn ogen. De problemen zijn inmiddels veel te groot om nog op te kunnen lossen.

Een schrale troost: onze omringende landen zijn in dezelfde val getrapt. Alleen Merkel is zo sportief om dat toe te geven dat het sprookje voorgoed is mislukt.
pi_88257496
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef mlg het volgende:

[..]

Ok, ik moest even teruglezen, en ik had het wellicht wat ongelukkig omschreven. Ik bedoel met vooroordeel dat ik denk dat je een Moslim uit Noord-Afrika bent, maar misschien met je wel een kaaskop op een boerderij.

Ik vorm geen gevaar voor je(naja een klein beetje), dus laat die taqqiya maar schieten.
Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:45:42 #149
294269 mlg
pi_88257516
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef Reya het volgende:
Taqqiya?
Takiyya
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:46:08 #150
294269 mlg
pi_88257533
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Taqqiya is alleen aanvaardbaar in levensbedreigende situaties. Ten tweede heb ik nergens gelogen (mocht je dat toch denken). Ten derde ben ik inderdaad een Kaaskop.
Ben je als kaaskop bekeerd tot de Islam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')