quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gristenen zijn in mijn ogen anders dan Christenen. Gristenen betreft voor mij het extreem-orthodoxe deel. En ik ben voor hen net zo angstig als voor het extreem-orthodoxe deel van de Moslim-populatie. Vrij duidelijk niet?
Die kraan is over dertig jaar toch leeg. Het lijkt me verstandiger om geld te stoppen in de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen in plaats van in een onwinbare oorlog.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar het lijkt jou wel een goed idee dat Mahmoet aan de oliekraan draait?
Met de ETA kan je het zeker niet vergelijken maar ik heb er verder geen weet van maar het komt op mij over als een organisatie die een staat willen stichten, net zoals wij vroeger gezeur hadden met die Molukken die deels gelijk hadden, heel misschien heeft ETA ook deels gelijk. Maar pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het eerste deel van je post ga ik maar niet in
Maar de politieke tak van Hamas is te vergelijken met Sinn Féin (of de politieke tak van de ETA) en ook daar hebben politieke partijen betrekkingen mee.
Och, laten we de principes van de gemiddelde hervormde ook niet overschatten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Moslims zijn meer paaps dan hervormd.
Hamas wil toch ook een eigen staat, net als de ETA? Waarom gaat die vergelijking dan mank volgens jou?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met de ETA kan je het zeker niet vergelijken maar ik heb er verder geen weet van maar het komt op mij over als een organisatie die een staat willen stichten, net zoals wij vroeger gezeur hadden met die Molukken die deels gelijk hadden, heel misschien heeft ETA ook deels gelijk. Maar pin me er niet op vastEn wat andere landen doen boeit me ook niet zo. Maar jij vindt het wel normaal dat GL en SP banden ermee hebben?
Er zijn genoeg rapporten dat we de eerste 100 jaar nog kunnen zwemmen in het zwarte goud.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kraan is over dertig jaar toch leeg. Het lijkt me verstandiger om geld te stoppen in de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen in plaats van in een onwinbare oorlog.
Omdat Hamas van een hele andere orde is dan de ETA. Daarbij wordt Hamas ook vanuit de hogere regionen geholpen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hamas wil toch ook een eigen staat, net als de ETA? Waarom gaat die vergelijking dan mank volgens jou?
De reaguurders van Geenstijl denken daar echt wel anders over. Jouw uitleg dekt de lading van dat woord nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gristenen zijn in mijn ogen anders dan Christenen. Gristenen betreft voor mij het extreem-orthodoxe deel. En ik ben voor hen net zo angstig als voor het extreem-orthodoxe deel van de Moslim-populatie. Vrij duidelijk niet?
Gelukkig maar, dan hoeven we geen noodgiro voor het Wahabisme te openen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn genoeg rapporten dat we de eerste 100 jaar nog kunnen zwemmen in het zwarte goud.
Zo'n grote filantroop ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoeven we geen noodgiro voor het Wahabisme te openen.
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar is het verschrikkelijk erg om nu weer te zien dat er een tsunami aan Polen aan de gang is. Hebben we dan niks geleerd uit het verleden?
Het lijkt er niet op, het gebeurt gewoon. En de linkse kerk maar denken dat ze terug gaan. Nou echt niet dus. Na de Polen, komen de Roemenen en de Afghanen. Turkije lid van de EU. Litouwenquote:
Maar er geen moeite mee hebben om soortgelijke lieden weer te installeren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Jij denk dat UK VS en de rest voor de lol Afghanistan en Irak binnenvallen? Zo filantropisch zijn we nu ook weer niet hoor, puur om dictatoriale regimes zoals Mahmoud Ahmedinejad of Hoessein uit de weg te ruimen, gewoon omdat die een groot gevaar vormen voor de internationale veiligheid.
Ach, multiculti relativist Laterme heeft de multiculturele droom al opgegeven. Het gaat nu echt hard hoor, het linkse sprookje is voorbij. Ik geef de massa immigratie nog zo'n 10 en dan is het rücksichtslos afgelopen. Gebeurt dat niet dan zie ik de toekomst twijfelachtig tegemoet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op, het gebeurt gewoon. En de linkse kerk maar denken dat ze terug gaan. Nou echt niet dus. Na de Polen, de Roemenen en de Afghanen. Turkije lid van de EU.
Dit alles na een grote integratie ellende waar geen eind aan komt.![]()
Hoe groot moet de PVV nog worden om dit alles te stoppen?
Zeker, maar dat is dan ook een erg domme vergelijking. Aangezien ik geen gevaar zie in het CDA, wel de SGP bijv.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:53 schreef mlg het volgende:
In ieder geval is het CDA een grap vergeleken de politieke partijen in Islamitische landen die de Sharia prediken, zoals Hamas.
Op wie doel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar er geen moeite mee hebben om soortgelijke lieden weer te installeren.
De SGPquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is dan ook een erg domme vergelijking. Aangezien ik geen gevaar zie in het CDA, wel de SGP bijv.
Wat is daar zo grappig aan? Geweldloosheid doet niets af aan het feit dat ik ze als gevaarlijk beschouw. Zo zijn er in Islamitische landen talloze vreedzame Islamistische partijen - die ik net zo goed als gevaarlijk beschouw.quote:
Het land is al vergooid. Merkel was ook duidelijk. Multicul is ook een groot sprookje. Het erge is dat de politiek niks leert van het verleden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, multiculti relativist Laterme heeft de multiculturele droom al opgegeven. Het gaat nu echt hard hoor, het linkse sprookje is voorbij. Ik geef de massa immigratie nog zo'n 10 en dan is het rücksichtslos afgelopen. Gebeurt dat niet dan zie ik de toekomst twijfelachtig tegemoet.
Met wat voor logica zou ik je verwijzen naar uitzending-gemist. Vertel jij het mij anders maar. En waarom zou ik een keutel intrekken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En teletekst is jou vreemd? tt888.
Onder welke steen kom jij dan vandaan?
Maar geef nou maar gewoon toe dat je het uit disrespect deed. Mag hoor.Maar waarom zo laf die keutel weer intrekken?
Dat niet - de achterliggende doctrine en politieke overtuiging echter...quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef Reya het volgende:
Het electorale potentieel van de SGP lijkt me nou niet direct schrikbarend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |