quote:Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Dan is het te hopen dat je er niet voor hebt betaald, want dat weet je alquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:Als Hi nu opschiet heb ik snel mijn nieuwe speelgoed
. Dan kan ik overal zien dat het zeer rustig is in de SC
Dan zit er niks anders op dan ook maar andere dingen te doen met de internetverbindingquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat je er niet voor hebt betaald, want dat weet je al
Deze. Geen Blackberry of Apple voor mij! Fruit is om te eten, niet om mee te bellenquote:
Ja, maar dan had ik graag spam in plaats van de bacon en de eggs vervangen door spam.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Alleen spam? of ook bacon en eggs?
Ik ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze. Geen Blackberry of Apple voor mij! Fruit is om te eten, niet om mee te bellen
Me too, het lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen!!
Goedenavond!!
Een donkergrijze met Hi 25 abonnement (met studentenkorting) en extra snel internet. Dat komt op 23,70 euro in de maand met een eenmalige bijbetaling van 69 euro. Vanaf Hi 30 hoef je niet los te betalen voor het toestelquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hij ziet er in ieder geval erg mooi uit. Welke kleur heb je besteld? En wel abonnement zit erbij? en wat kost die
Ow dat valt nog wel mee... ik betaal nu ook al ¤ 20,= en Peace ¤ 27,50. Dat komt goed!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een donkergrijze met Hi 25 abonnement (met studentenkorting) en extra snel internet. Dat komt op 23,70 euro in de maand met een eenmalige bijbetaling van 69 euro. Vanaf Hi 30 hoef je niet los te betalen voor het toestel
Er is helemaal geen gelequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat valt nog wel mee... ik betaal nu ook al ¤ 20,= en Peace ¤ 27,50. Dat komt goed!!Donkergrijs is mooi.. al vind ik die gele ook wel cool. Ik hoop op een oranje uitvoering in augustus/september..
Maar in dat linkje staat toch een gele??quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is helemaal geen geleJe hebt de keus uit donkergrijs, zilver, blauw, oranje en groen waarvan sommige alleen via Nokia te krijgen zijn (nu dan)
Dat is groen, staat zelfs in de naam van het plaatjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar in dat linkje staat toch een gele??
Deze: [ afbeelding ] Of is dat groen??
Zelfs deze kleurenblinde en dove ziet dat dat groen isquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar in dat linkje staat toch een gele??
Deze: [ afbeelding ] Of is dat groen??
de ultieme koektrommelquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een kleine auto met 5 deuren gevonden![]()
Morgen meteen bellen voor een proefrit!!
http://link.marktplaats.nl/392486728
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de ultieme koektrommel(maar zal verder wel prima rijden)
de autoverkoper heeft z'n naam wel meequote:Team Carworld:
Jonny Lok - verkoop
Haha, inderdaad. Ik ken wel iemand die dezelfde achternaam heeft, nou ja, mn vader kent hem... morgen eens vragen en mn vader meenemen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de autoverkoper heeft z'n naam wel mee
Bij dit soort prijzen, heb je geen garantie.. dat is het risico dat je neemt. Ik wil nog wel proberen om nieuwe APK te krijgen en mijn huidige accu nog geen jaar oudom te wisselen. Nou ja, morgenvroeg maar eerst even bellen voor een proefritje...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat kan al een hoop schelen als het een bekende is.
De prijs lijkt me niet slecht, als ie goed rijdt en er geen gebreken zijn (zie niets over garantie staan, an je er misschien bij onderhandelen) hhe je misschien een mooi bakkie
Klinkt ernstig genoeg voor een bezoek aan een vervangende artsquote:Op woensdag 3 november 2010 08:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu net dat ze er zelfs t/m vrijdag niet zijn, omdat ze 2 weken herfstvakantie hebben
En eigenlijk vind ik het niet ernstig genoeg om er een andere arts mee te gaan belasten, maar misschien is het beter dat ik dat wel doe. Ik kan m'n arm lang niet volledig strekken omdat dat te pijnlijk is en inmiddels straalt het al lekker door richting m'n hand.
Dat is inderdaad vaak zo... erg irritant. Dokters lijken ook altijd alle vakanties vrij te hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
en die andere arts is er ook niet op woensdag
Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan ze heb, als ik ze eens nodig heb zijn ze afwezig/vrij/op vakantie enzovoorts.
Ik wacht wel tot morgen
Laat je niet kisten, ga gewoon direct op zoek naar een anderequote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak zo... erg irritant. Dokters lijken ook altijd alle vakanties vrij te hebben.
grmbl de auto is al gereserveerd..vanmiddag om 14:00 uur komen er potentiële kopers kijken.
Er staat (nog) niet veel soeps bij.. ik kijk best vaak, maar vis steeds achter het net.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ga gewoon direct op zoek naar een andere
Tering:')quote:ROTTERDAM - In het Zuid-Spaanse Jerez de la Frontera heeft een meisje van 10 een kind gebaard. De vader van het kind is ook minderjarig. Het ministerie van sociale zaken van Andalusië bekijkt momenteel of de moeder en haar familie wel voor de baby kunnen zorgen.
Dit heeft een woordvoerster bekendgemaakt.
De 10-jarige moeder is van Roemeense origine, meldde de krant Diario de Jerez. Volgens de grootmoeder is het in haar land van herkomst 'gebruikelijk' om zo jong moeder te worden. (NOVUM/AP/BVDL)
leuk om te zien, smaakte het wel zo vroeg?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!!!
Voor de whisky-liefhebbers hier: [Centraal] Whisky /Whiskey Topic #18 (pics!!!)
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
leuk om te zien, smaakte het wel zo vroeg?
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het evenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het rookverbod wordt gedeeltelijk weer teruggedraaid, voor café's zonder personeel en met een vloeroppervlak van 70 vierkante meter of minder. Ik voorzie een hoop trucs, ingewikkeld gedoe en chaos.
Jij zit op zaterdagavond met je snuggy op de bank natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het even
Correctie: in naam van de Nederlandse economie hoop ik dat men er stevig doorpaft.
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het even
Correctie: in naam van de Nederlandse economie hoop ik dat men er stevig doorpaft.
Hier in de regio negeren de kroegen het rookverbod redelijk massaal hoor, maar dat is bij jou dus niet het geval?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.
Nee, hier gaat het redelijk goed eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier in de regio negeren de kroegen het rookverbod redelijk massaal hoor, maar dat is bij jou dus niet het geval?
Jij snapt het. Eredivisie live aan, en om 23:00 lekker tukken.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij zit op zaterdagavond met je snuggy op de bank natuurlijk
Als ik me nou registreer als zelfstandige, en mezelf verhuur tegen een x uurtarief aan kleine cafés waar gerookt mag worden, omzeil je zo de wet misschien?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.
je bent een soort vrijgezelle IARLquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij snapt het. Eredivisie live aan, en om 23:00 lekker tukken.
Daarover gesproken: vanmiddag even het zwembad in gesprongen. Welgeteld 1 vrouw en ongeveer 30 gasten. Dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op woensdag 3 november 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je bent een soort vrijgezelle IARL
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date hebquote:Op woensdag 3 november 2010 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarover gesproken: vanmiddag even het zwembad in gesprongen. Welgeteld 1 vrouw en ongeveer 30 gasten. Dat schiet natuurlijk ook niet op
Voortaan maar weer gewoon de avond sessie meepakken waar de verhouding zo op 50/50 zit.
Nice!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date heb
Ja, terwijl je na een succesvolle date toch geen doe het zelver bentquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nice!
Opgepikt in de bouwmarkt bij het inkopen van klusmaterialen?
Klik net trouwens je verbouw topic nog even aan na er heel lang niet meer gekeken te hebben, twee dingen werden mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, terwijl je na een succesvolle date toch geen doe het zelver bent
1) dank jequote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik net trouwens je verbouw topic nog even aan na er heel lang niet meer gekeken te hebben, twee dingen werden mij wel duidelijk.
1) respect dat je zo'n onderneming aan gaat
2) zelf ga ik als het ook maar even kan nooit van mijn leven een woning betrekken waar ik nog veel aan moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |