Ik heb het al eens gedaan, toen ik net m'n rijbewijs had. Achteraf had ik moeten wachten tot ik een eigen auto had en wel veel reedquote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, een slipcursus, dat staat bij mij ook al 8 jaar op de lijst
Jij hebt duidelijk nog nooit eens met winterbanden door de sneeuw geredenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat het wel eens een vals gevoel van veiligheid kan geven, die winterbanden.
Ik hoop echt dat het een beetje meevalt dit jaar trouwens, vorig jaar had ik tijdens de winter echt tig keer mensen achter me zitten die blijkbaar dachten dat je rustig dezelfde afstand als normaal kon houden terwijl de weg een ijsbaan was....
Precies mijn redenatiequote:Op vrijdag 5 november 2010 00:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit eens met winterbanden door de sneeuw gereden![]()
Bovendien: in de tijd dat je op je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet en doe je daar dus langer mee. Per saldo kost het dus nagenoeg niks. En voor dat nagenoeg niks rijd ik liever veilig(er).
Picsquote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe autoHeb er nog niet in gereden, maar hij ruikt nog zo lekker nieuw
heb wel al lopen klooien met alle knopjes, navigatie, stoel bijgesteld, etc. Dus van het weekend zal ik hem eens lekker uittesten
Oja, en een cameraatje voor tijdens het achteruit rijdenEens kijken of dat echt zo handig is.
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je rijgedrag aanpassen aan de omstandigheden doet meer dan winterbanden monteren.
Tuurlijk, net als esp, abs en alle andere technieken. Alles draagt bij aan de veiligheid, maar het aanpassen van je rijgedrag blijft altijd belangrijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat het wel eens een vals gevoel van veiligheid kan geven, die winterbanden.
Inderdaad, en als ze dan ergens achterop rijden geven ze de gladheid de schuld...quote:Ik hoop echt dat het een beetje meevalt dit jaar trouwens, vorig jaar had ik tijdens de winter echt tig keer mensen achter me zitten die blijkbaar dachten dat je rustig dezelfde afstand als normaal kon houden terwijl de weg een ijsbaan was....
Jep, daar steek je heel veel van op! Ik heb het zelf gedaan, is me erg goed bevallen!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er komen ook micra's
Is het trouwens aan te raden een slipcursus te doen? Steek je daar veel bij op? Ik ken de basisregels wel, maar ik denk niet dat mijn rijstijl slip-proof is
Zonder doppen wordt het lastig inderdaad!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Deimos000 het volgende:
binnenkort de veerpoten vervangen en de auto 35mm verlagen. Tevens stabilisatie-stangen voor en achter plaatsen. Heb nog geen flauw benul hoe ik dat ga doen met twee steunen en een ratel
Vind ik ook! Ik ga ze er zaterdag weer onder zetten denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit eens met winterbanden door de sneeuw gereden![]()
Bovendien: in de tijd dat je op je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet en doe je daar dus langer mee. Per saldo kost het dus nagenoeg niks. En voor dat nagenoeg niks rijd ik liever veilig(er).
Vind ik nog wel meevallen hoor! Tis net als elke andere grote stad erg goed oplettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Wat is Utrecht een ramp van een stad om door te moeten rijden zegpoep
Ja, het ding is voorbereid.. Alleen moet ik wel de achterveerpoten en draagarmen voor vervangen omdat daar nog een bevestigingspunt mist. Op het chassis zitten al wel de montagepuntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 07:55 schreef L0we het volgende:
[..]
Zonder doppen wordt het lastig inderdaad!. Maar prima te doen verder
. Is je auto al voorbereid op stabilisatiestangen? Wat voor auto gaat het om?
.
Alles wat ik op basis van dom boeren verstand nou altijd al beweerd heb eindelijk bevestigdquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:54 schreef Goddelijker het volgende:
"Consumentenprogramma Vroeger had je Euro 95 en 98. Nu heb je Shell V-Power, Fuel Safe, Total Excellium, Esso Energy Supreme of BP Ultimate. Maar welke kan ik dan het beste in mijn auto doen?"
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1002232-benzine
Misschien wel een leuk stukje om te kijken.
Valt best mee, je moet het alleen gewend zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Precies, leer je boze blikken voor de Marokkaantjes op scooters en je bent al een heel eind.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Valt best mee, je moet het alleen gewend zijn.
Dat heb ik ooit eens vrijwillig gedaan omdat het me leuker leek dan in de file staan op de Peripherique.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Utrecht is koekie. Ga maar eens door Parijs rijden, dan piep je wel anders
Is het ook, je moet gewoon net zo vreg zijn als de fransen zelf en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit eens vrijwillig gedaan omdat het me leuker leek dan in de file staan op de Peripherique.
Volgens mij is elke binnenstad kut om te rijden. Ik vermijd het zoveel mogelijk iig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Ik woon in Utrecht, dus ik heb er geen problemen mee, ben het gewend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij is elke binnenstad kut om te rijden. Ik vermijd het zoveel mogelijk iig.
Ja, maar dat ben je ook alleen als je er werkt of woont en niet als je er eens in de 5 jaar komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Valt best mee, je moet het alleen gewend zijn.
Hoezo? Er is bijna niks zo simpel te vinden als de Jaarbeurs in Utrecht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef JDude het volgende:
Jaarbeurs Utrecht is dan ook juist een van die locaties waar ik altijd met de trein heen zou gaan.
Gewoon bij de Ikea eraf gaan, over de Europalaan en je rijdt er zo tegenaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
En die prima aangegeven staat ook nog. Gewoon vanaf de A12 (de parallelbaan, niet de hoofdbaan) de stad in rijden, kan niet mis.
Omdat de bereikbaarheid van Utrecht per auto driewerf kudt is. Zeker vanuit Brabant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo? Er is bijna niks zo simpel te vinden als de Jaarbeurs in Utrecht.
Nee, die wegen rond Eindhoven zijn lekker...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat de bereikbaarheid van Utrecht per auto driewerf kudt is. Zeker vanuit Brabant.
Sinds de upgrade rijdt het daar weer redelijk door. Al ben ik ook blij dat ik daar niet iedere dag heen hoef, want Tilburg-Eindhoven is wel garantie voor file.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, die wegen rond Eindhoven zijn lekker...
Ik heb er een paar keer gereden toen ze aan het slopen/bouwen waren, wat een chaos was dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Sinds de upgrade rijdt het daar weer redelijk door. Al ben ik ook blij dat ik daar niet iedere dag heen hoef, want Tilburg-Eindhoven is wel garantie voor file.
Samenvatting?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:54 schreef Goddelijker het volgende:
"Consumentenprogramma Vroeger had je Euro 95 en 98. Nu heb je Shell V-Power, Fuel Safe, Total Excellium, Esso Energy Supreme of BP Ultimate. Maar welke kan ik dan het beste in mijn auto doen?"
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1002232-benzine
Misschien wel een leuk stukje om te kijken.
Ik woon in Tilburg maar ook daar rijd ik liever niet in de binnenstad, zéker niet in de spits. Dan kan je ook nauwelijks meer spreken over 'rijden' overigensquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, dus ik heb er geen problemen mee, ben het gewend.
Knooppunt Ridderkerkquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef JDude het volgende:
Breda-Rotterdam is gelukkig wel goed geregeld.
2x3 tot Dordrecht, 2x4 tot HI-Ambacht, daarna is het met alle parallelbanen erbij zowat 2x7.
`quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Sirolf het volgende:
Hee, is er een autorijtopic? Dan moet ik hier ook maar eens gaan posten.
Binnenstad Utrecht vind ik toch ook echt 3x niks. Moest een tijdje terug vanaf Hilversum naar de bowling op de Mariaplaats en na 4 van die rotonde-achtige verkeerspleinen in de binnenstad had ik echt geen idee meer waar ik nou naartoe aan het rijden was. Gelukkig wist m'n TomTom dat nog wel...
Maargoed, m'n grootste frustratie van de afgelopen dagen is toch wel verkeerd gebruik van of verkeerd afgestelde koplampen, zoals rijden met mistlampen aan als er helemaal geen mist is... of home-made xenon-verlichting... Verblinding-a-gogo!
Er zijn uitzonderingen, maar er zijn er ook genoeg die maar wat aanklooien...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
`
Ik heb ook 'home-made-xenon', maar die verblind echt niet hoor.
Ik kom ook regelmatig auto's tegen die fabriek-af xenon hebben, en die staan soms ook richting de horizon gericht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar er zijn er ook genoeg die maar wat aanklooien...
Nou, dat klinkt als een beknopte samenvatting. Lekker verhelderendquote:
Ook niet een héééééél klein beetje?quote:
Ach, Utrecht heeft in ieder geval nog een ring/tangent structuur. Probeer Nijmegen eens, alles komt uit op het Keizer Karelplein en daar zoek je dan maar de goede weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
In je portemonnee wel ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet een héééééél klein beetje?
Daar scheelt het nu juist heel veel volgens mijquote:
Mja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar scheelt het nu juist heel veel volgens mij
Ik zit zo eens te googlen en er schijnt een autoprogramma te zijn wat het eens getest heeft en dat het bij de snellere auto's wel een verschil maakt in paardekrachten idd, of dat de boel ook zuiniger maakt is maar zeer de vraag iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat het ook van het type auto afhing, dat sommige modellen wel degelijk baat hebben bij V-power en zo? Ik heb de uitzending ook niet bekeken trouwens, dus ik roep zomaar wat
Nope, volgens een pompeigenaar was het zelfs normale benzine waar ze na aflevering bij de pomp een litertje speciale vloeistof bij gooien in de verhouding 1 op 10.000...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat het ook van het type auto afhing, dat sommige modellen wel degelijk baat hebben bij V-power en zo? Ik heb de uitzending ook niet bekeken trouwens, dus ik roep zomaar wat
Dat is wel héél weinig idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, volgens een pompeigenaar was het zelfs normale benzine waar ze na aflevering bij de pomp een litertje speciale vloeistof bij gooien in de verhouding 1 op 10.000...
Duur flesje dus.
Het geeft maar een verlening van de rijafstand per tank van 0.5 tot 1%. Dus als je normaal gesproken 500km kan rijden kan je dan 505km rijden.
Zelf zuiniger rijden kan een verschil maken van 5 tot 10%, dus dat is veel meer de moeite dan extra geld betalen voor dure brandstof die weinig effect heeft.
Ook maakt het je motor niet schoner. Als je je motor schoon wilt krijgen moet je 'm simpelweg laten reviseren.
Uiteraard, maar het is natuurlijk geen of/of situatie, meer en/en. Je hebt er altijd idioten bijzitten die (onder wat voor omstandigheid dan ook) denken dat ze van god los zijn, daar helpt geen winterband of ABS bij.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je rijgedrag aanpassen aan de omstandigheden doet meer dan winterbanden monteren.
Het zijn vooral de vele mensen die niet 'van god los zijn' maar gewoon stom zijn waar je last van hebt bij extreme weersomstandigheden. Vorige winter moest je gewoon heel vaak stapvoets rijden en rekening houden met een extreem lange remweg. En dan zit er om de haverklap een mongool achter je die denkt dat een paar meter wel voldoende isquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:39 schreef Mattor het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is natuurlijk geen of/of situatie, meer en/en. Je hebt er altijd idioten bijzitten die (onder wat voor omstandigheid dan ook) denken dat ze van god los zijn, daar helpt geen winterband of ABS bij.
Dat valt wel mee vind ik hoor. Het probleem is alleen dat bebording vaak matig is en als je de weg nog niet kent je dus enige tijd nodig hebt om te zien welke afslag je moet nemen. Vervolgens zitten er al 3 automobilisten te toeteren en een middelvinger op te steken omdat je zogenaamd een gevaar op de weg bent. Gefrustreerde mensen in het verkeer vind ik persoonlijk een stuk onveiliger, maar goed..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
Die eenrichtingswegen en -straatjes word ik soms ook schijtziek van hoor.
Eigenlijk zijn mensen die nooit in de stad komen, een gevaar als ze in de stad komen.
Ze zijn die drukte niet gewend en zien al heel snel iets of iemand over het hoofd.
Maar wel VELE malen duurder. Ben nu ongeveer 15 euro kwijt. Retourtje trein is 44 euro...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef JDude het volgende:
Jaarbeurs Utrecht is dan ook juist een van die locaties waar ik altijd met de trein heen zou gaan.
Natuurlijk zijn mensen die geen afstand houden dom, maar bedoel je dan te zeggen dat winterbanden totaal overbodig zijn als je maar genoeg afstand houdt en je rijgedrag aanpast?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn vooral de vele mensen die niet 'van god los zijn' maar gewoon stom zijn waar je last van hebt bij extreme weersomstandigheden. Vorige winter moest je gewoon heel vaak stapvoets rijden en rekening houden met een extreem lange remweg. En dan zit er om de haverklap een mongool achter je die denkt dat een paar meter wel voldoende is
Dat ís ook zo, alleen is het wat lastig om afstand te houden van palen en bomen in bochten want daar gebruik je vaak de meeste gripquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:11 schreef Mattor het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn mensen die geen afstand houden dom, maar bedoel je dan te zeggen dat winterbanden totaal overbodig zijn als je maar genoeg afstand houdt en je rijgedrag aanpast?
Valt tegen hoor. Met winterbanden voelen mensen zich veiliger en denken ze nog steeds alles te kunnen maken. Ze gaan er alleen maar onveiliger door rijden en daardoor stijgen het aantal ongelukken weer. Aan het einde van de dag maakt het bijster weinig uit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat winterbanden écht wel wat toevoegen aan de veiligheid, alleen heb ik ze er zelf nog nooit onder geschroefd om eerlijk te zijn
Hebben we dijken rondom Breda?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik haat felle koplampenVan de week ook al iemand die met groot licht op over de dijk kwam hier, die is 5 meter hoger dan het weiland eronder en er is geen wegverlichting of markeringen.
Ja ook dat inderdaad, maar ik doelde meer op het verschil tussen voertuigen onderlingquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef twiFight het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Met winterbanden voelen mensen zich veiliger en denken ze nog steeds alles te kunnen maken. Ze gaan er alleen maar onveiliger door rijden en daardoor stijgen het aantal ongelukken weer. Aan het einde van de dag maakt het bijster weinig uit.
Nouja, het is vrijdagavond.. genoeg anderen die wel met een slok op achter het stuurt zitten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Eix het volgende:
Ik had vannacht alcoholcontrole. Maar geen druppel op natuurlijk. ik kwam terug van werk, wat wil je...![]()
quote:De 19-jarige jongeman uit Kapelle noemde zichzelf graag een sportieve rijder, maar de praktijk zag er beduidend anders uit. Nog maar krap had hij zijn rijbewijs of hij had al een forse snelheidsovertreding op zijn conduitestaat, gevolgd door nog eens te hard rijden met als gevolg dat-ie uit de bocht vloog en in een sloot terechtkwam. Zijn broertjes die achterin de auto zaten kwamen er wonderwel ongehavend vanaf.
Dat was vorig jaar. Donderdag stond hij in Middelburg terecht voor dood door schuld met de hoogste kwalificatie: roekeloos rijgedrag en hoorde hij een celstraf van acht maanden en een rijontzegging van drie jaar tegen zich eisen. Overigens had officier van justitie W. Suijkerbuijk nog overwogen om doodslag ten laste te leggen in plaats van dood door schuld.
....
Vriend van je Piles?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
Goh, waarom hebben jonge bestuurders zo'n slechte reputatie
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=15033
Godzijdank nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vriend van je Piles?
Maar verder natuurlijk krankzinnig, voorlopig zou ik 'm even geen roze pasje meer geven. Debiel
Hoe behaalt in godsnaam zo'n persoon zijn rijbewijs? Hij verpest het nu echt voor anderen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
Goh, waarom hebben jonge bestuurders zo'n slechte reputatie
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=15033
[..]
Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Purdey het volgende:
Op vrijdag en zaterdagavond is er een paar straten achter mij (Een grote ringweg rond mijn woonwijk) vaak alcoholcontrole. Ik ben alleen nog nooit gecontroleerdNu drink ik zelden, ongeveer twee wijntjes per maand, en al helemaal niet als ik moet rijden, maar het lijkt me best grappig om in zo'n fuik te rijden
Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijden
Kip/ei-verhaal toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..
Waarschijnlijk zal dat het zijn.. Nu is het niet zo boeiend om weinig te drinken, het voegt niet echt iets toe, gezondheidstechnisch zeg maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kip/ei-verhaal toch?Doordat je weinig drinkt kun je er slecht tegen, en doordat je er slecht tegen kunt drink je weinig
Ik heb hetzelfde trouwensAl komt dat ook doordat ik het niet echt lekker vind.
Ben je van de week nog gaan touren trouwens? Vandaag was er een mooie dag voor
Veel drinken is wel boeiend?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Purdey het volgende:
Waarschijnlijk zal dat het zijn.. Nu is het niet zo boeiend om weinig te drinken, het voegt niet echt iets toe, gezondheidstechnisch zeg maar
Serieus?quote:Ik ben niet gaan touren nee, staat wel in de planning. Van de week jarig geweest, vanavond weer visite, en ben al een paar dagen wat grieperig. Vandaag was het trouwens hier heel slecht weer, veel regen. Was het in Zeeland wel mooi, want dan ga ik Funda checken
Sommige mensen vinden drinken een soort eerste levensbehoefte ja. Toen een vriend een keer een antibiotica kuur had van 3 weken, en niet mocht drinken, was ie 3 weken van slag. Wat moest hij nu doen op zaterdagavond? En wat moest hij nu 's avonds drinken als hij voor de tv zat?!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel drinken is wel boeiend?
[..]
Serieus?Hier is het de hele dag zonnig geweest
Vanmiddag tenminste, vanochtend weet ik niet
Dankjewelquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel drinken is wel boeiend?
[..]
Serieus?Hier is het de hele dag zonnig geweest
Vanmiddag tenminste, vanochtend weet ik niet
Nog gefeliciteerd trouwensIk las er helemaal overheen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef Purdey het volgende:
Sommige mensen vinden drinken een soort eerste levensbehoefte ja. Toen een vriend een keer een antibiotica kuur had van 3 weken, en niet mocht drinken, was ie 3 weken van slag. Wat moest hij nu doen op zaterdagavond? En wat moest hij nu 's avonds drinken als hij voor de tv zat?!
Zo dichtbij, en toch zo verschillendquote:Dus jullie hebben dus wel mooi weer? OneerlijkBakken uit de hemel hier vanmiddag, en nu pikdonker..
Ach, Rotterdam in de donker kan best spannend zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Zo dichtbij, en toch zo verschillendMaar troost je, hier is het nu ook pikdonker
Ik kan opzich wel redelijk tegen alcohol, maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee.. Ook al voel je je naar je idee goed, misschien is dat voor de buitenwereld helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..
Je bent pools, natuurlijk kun je tegen drankquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kan opzich wel redelijk tegen alcohol, maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee.. Ook al voel je je naar je idee goed, misschien is dat voor de buitenwereld helemaal niet zo.
Ohja! Sorry, ik was ook vergeten dat je jarig bent geweest! Gefelciteerd nog, fijne verjaardag gehad?!
Ik wil niet rijden als ik moet drinken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijden
Nouja, het houdt ooit een keer op en als ik eenmaal dronken ben, ben ik een heel irritant persoon :pquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je bent pools, natuurlijk kun je tegen drankDankjewel, maakt niet uit
Verjaardag was leuk, vanavond de afterparty
Moeten we trouwens niet eens een meeting gaan regelen als je terug bent uit Polen?
Ik ben er vast ook bij, al ga ik er zelf totaal geen moeite voor doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
Een meet vind ik nog steeds een goed idee. Ik ben halverwege januari weer in NL, dus als we een meet doen let's say uuh, begin februari hebben we genoeg tijd om daarover te brainstormen(en als er genoeg anderen zijn die ook willen meeten etc.)
Wauw! Netjes, hoe kan daar nou zo'n ontiegelijk groot verschil in zitten dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Gefeliciteerd nog Purdey
Net getankt met m'n auto. 1 op 14,6, ben ik wel tevreden mee.Toen m'n ouders ermee reden, haalde hij 1 op 5 tot 1 op 7
Haha, Ik wil wel dingetjes regelen, en Purdey wil vast helpen! Dus we hebben je hulp helemaal niet nodig, je hoeft dan alleen aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er vast ook bij, al ga ik er zelf totaal geen moeite voor doenpogingen uit het verleden enzo
Ik vind het nu al leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, Ik wil wel dingetjes regelen, en Purdey wil vast helpen! Dus we hebben je hulp helemaal niet nodig, je hoeft dan alleen aanwezig te zijn
Zijn vrouwen niet sowieso beter in dingen regelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:
Haha, Ik wil wel dingetjes regelen, en Purdey wil vast helpen! Dus we hebben je hulp helemaal niet nodig, je hoeft dan alleen aanwezig te zijn
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
Zijn vrouwen niet sowieso beter in dingen regelen
Zegt de mevrouw die Rotterdam nog niet verlaten heeftquote:Relax Piles, je hoeft alleen Zeeland maar te verlaten
Piles is weer op z'n zeeuwse pik getrapt hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zegt de mevrouw die Rotterdam nog niet verlaten heeft
Ga nou eens PI's begrijpen johquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Piles is weer op z'n zeeuwse pik getrapt hoor
Ik rijd 50 in z'n 4, m'n vader in z'n 2, ik laat de auto rustig uitrollen als er niemand achter me zit, hij blijft tot het laatste moment doorgassen en dan hard remmen. Gewoon verschil in rijstijl dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wauw! Netjes, hoe kan daar nou zo'n ontiegelijk groot verschil in zitten dan?
Ik heb vandaag getankt voor omgerekend 1.11 per liter!![]()
al was ik wel haast buiten de stad om zo'n lage benzine prijs te vinden, vlak bij mij in de buurt is de benzine prijs rond de 1.20-1.30, en soms wel meer![]()
Ga jij eens niet zo cryptisch zitten doen op de zaterdagavondquote:
Vrouwenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ga jij eens niet zo cryptisch zitten doen op de zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent toch niet afhankelijk van het OV hè. Dat is nou juist het mooie van de auto, in een korte tijd ben je heel NL doorquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Een meet lijkt me ook leuk jaMits in de buurt dan
50 in z'n 2quote:Ik rijd 50 in z'n 4, m'n vader in z'n 2, ik laat de auto rustig uitrollen als er niemand achter me zit, hij blijft tot het laatste moment doorgassen en dan hard remmen. Gewoon verschil in rijstijl dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |