abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88369689
quote:
Op donderdag 4 november 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je rijgedrag aanpassen aan de omstandigheden doet meer dan winterbanden monteren.
Uiteraard, maar het is natuurlijk geen of/of situatie, meer en/en. Je hebt er altijd idioten bijzitten die (onder wat voor omstandigheid dan ook) denken dat ze van god los zijn, daar helpt geen winterband of ABS bij.
pi_88370070
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:39 schreef Mattor het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is natuurlijk geen of/of situatie, meer en/en. Je hebt er altijd idioten bijzitten die (onder wat voor omstandigheid dan ook) denken dat ze van god los zijn, daar helpt geen winterband of ABS bij.
Het zijn vooral de vele mensen die niet 'van god los zijn' maar gewoon stom zijn waar je last van hebt bij extreme weersomstandigheden. Vorige winter moest je gewoon heel vaak stapvoets rijden en rekening houden met een extreem lange remweg. En dan zit er om de haverklap een mongool achter je die denkt dat een paar meter wel voldoende is :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:50:18 #253
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88370078
-

[ Bericht 100% gewijzigd door twiFight op 05-11-2010 16:51:11 ]
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:50:29 #254
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88370082
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
Die eenrichtingswegen en -straatjes word ik soms ook schijtziek van hoor. :r
Eigenlijk zijn mensen die nooit in de stad komen, een gevaar als ze in de stad komen. :Y
Ze zijn die drukte niet gewend en zien al heel snel iets of iemand over het hoofd.
Dat valt wel mee vind ik hoor. Het probleem is alleen dat bebording vaak matig is en als je de weg nog niet kent je dus enige tijd nodig hebt om te zien welke afslag je moet nemen. Vervolgens zitten er al 3 automobilisten te toeteren en een middelvinger op te steken omdat je zogenaamd een gevaar op de weg bent. Gefrustreerde mensen in het verkeer vind ik persoonlijk een stuk onveiliger, maar goed..

quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef JDude het volgende:
Jaarbeurs Utrecht is dan ook juist een van die locaties waar ik altijd met de trein heen zou gaan.
Maar wel VELE malen duurder. Ben nu ongeveer 15 euro kwijt. Retourtje trein is 44 euro...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_88370818
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zijn vooral de vele mensen die niet 'van god los zijn' maar gewoon stom zijn waar je last van hebt bij extreme weersomstandigheden. Vorige winter moest je gewoon heel vaak stapvoets rijden en rekening houden met een extreem lange remweg. En dan zit er om de haverklap een mongool achter je die denkt dat een paar meter wel voldoende is :')
Natuurlijk zijn mensen die geen afstand houden dom, maar bedoel je dan te zeggen dat winterbanden totaal overbodig zijn als je maar genoeg afstand houdt en je rijgedrag aanpast?
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:15:38 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88372644
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:11 schreef Mattor het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn mensen die geen afstand houden dom, maar bedoel je dan te zeggen dat winterbanden totaal overbodig zijn als je maar genoeg afstand houdt en je rijgedrag aanpast?
Dat ís ook zo, alleen is het wat lastig om afstand te houden van palen en bomen in bochten want daar gebruik je vaak de meeste grip :+
Het verneukeratieve aan het verhaal is natuurlijk dat je altijd geneigd bent om als een geit achter de auto voor je aan te rijden, en als die met 50 door een bocht gaat wat makkelijk kan omdat hij op winterbanden rijdt, en jij geit erachteraan op je all seasons, kán je wel eens raar op je neus staan te kijken als je wat extra nodig hebt om bijvoorbeeld te remmen.
Zoals het nu geregeld is, is vanuit dat oogpunt eigenlijk gevaarlijk, omdat je verschil hebt tussen de rijeigenschappen van auto's onderling, als je óf allemaal op all seasons rijdt, óf gewoon allemaal (verplicht) op winterbanden in een bepaald seizoen, is het het imho veel effektiever; je zóu misschien zelfs kunnen stellen dat je wellicht méér aanrijdingen tussen voertuigen onderling krijgt, maar dat is wel ietswat ver gezocht natuurlijk :+

Ik denk dat winterbanden écht wel wat toevoegen aan de veiligheid, alleen heb ik ze er zelf nog nooit onder geschroefd om eerlijk te zijn :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_88376501
Zodra het kouder word gaan er bij de seat winterrubbertjes onder.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:13:49 #258
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88376899
Godver, net een ritje stoeprand genomen. Ik schrok me lam :X Smal bochtig weggetje, auto's aan de andere kant en een tegenligger met groot licht (of een heel foute afstelling) op die doorkwam. Ik zag niks meer dus de volgende bocht schatte ik wat te kort in.

Ik haat felle koplampen }:| Van de week ook al iemand die met groot licht op over de dijk kwam hier, die is 5 meter hoger dan het weiland eronder en er is geen wegverlichting of markeringen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:20:59 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88377206
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef Sounddragon het volgende:

Ik denk dat winterbanden écht wel wat toevoegen aan de veiligheid, alleen heb ik ze er zelf nog nooit onder geschroefd om eerlijk te zijn :@
Valt tegen hoor. Met winterbanden voelen mensen zich veiliger en denken ze nog steeds alles te kunnen maken. Ze gaan er alleen maar onveiliger door rijden en daardoor stijgen het aantal ongelukken weer. Aan het einde van de dag maakt het bijster weinig uit.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:25:45 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88377411
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef 08gnoT. het volgende:

Ik haat felle koplampen }:| Van de week ook al iemand die met groot licht op over de dijk kwam hier, die is 5 meter hoger dan het weiland eronder en er is geen wegverlichting of markeringen.
Hebben we dijken rondom Breda? :o
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:33:34 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_88377768
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef twiFight het volgende:

[..]

Valt tegen hoor. Met winterbanden voelen mensen zich veiliger en denken ze nog steeds alles te kunnen maken. Ze gaan er alleen maar onveiliger door rijden en daardoor stijgen het aantal ongelukken weer. Aan het einde van de dag maakt het bijster weinig uit.
Ja ook dat inderdaad, maar ik doelde meer op het verschil tussen voertuigen onderling ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:49:43 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88378507
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef JDude het volgende:

[..]

Hebben we dijken rondom Breda? :o
Ja, maar ik woon 20km ten noorden van Breda :P Buiten het dorp, nog wel.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:12:50 #263
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88382601
Ah, richting de Biesbosch daar ergens. Daar is water genoeg ja :P.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:23:54 #264
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_88398754
Ik had vannacht alcoholcontrole. Maar geen druppel op natuurlijk. ik kwam terug van werk, wat wil je... :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:49:47 #265
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88399435
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef Eix het volgende:
Ik had vannacht alcoholcontrole. Maar geen druppel op natuurlijk. ik kwam terug van werk, wat wil je... :')
Nouja, het is vrijdagavond.. genoeg anderen die wel met een slok op achter het stuurt zitten. 8)7

Ik heb hier in Polen ook nog geen enkele enige vorm van controle gehad, noch gezien.. Jaa.. bij de Poolse variant op Wegmisbruikers op tv :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:52:22 #266
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88399497
Ik heb eens een alcoholcontrole gehad op een doordeweekse dag om een uur of tien 's ochtends :'). Nou was dat wel bij de op/afrit naar een groot industrieterrein, dus misschien waren ze op zoek naar dronken truckers...
pi_88399548
De Haynes is binnen *O*.. Ben nu bezig mijn Zwolle-fiets wat herkenbaarder te maken. Kon m nooit vinden bij het station :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:58:22 #268
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88399675
Op vrijdag en zaterdagavond is er een paar straten achter mij (Een grote ringweg rond mijn woonwijk) vaak alcoholcontrole. Ik ben alleen nog nooit gecontroleerd ;( Nu drink ik zelden, ongeveer twee wijntjes per maand, en al helemaal niet als ik moet rijden, maar het lijkt me best grappig om in zo'n fuik te rijden :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88399999
Goh, waarom hebben jonge bestuurders zo'n slechte reputatie :')
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=15033

quote:
De 19-jarige jongeman uit Kapelle noemde zichzelf graag een sportieve rijder, maar de praktijk zag er beduidend anders uit. Nog maar krap had hij zijn rijbewijs of hij had al een forse snelheidsovertreding op zijn conduitestaat, gevolgd door nog eens te hard rijden met als gevolg dat-ie uit de bocht vloog en in een sloot terechtkwam. Zijn broertjes die achterin de auto zaten kwamen er wonderwel ongehavend vanaf.

Dat was vorig jaar. Donderdag stond hij in Middelburg terecht voor dood door schuld met de hoogste kwalificatie: roekeloos rijgedrag en hoorde hij een celstraf van acht maanden en een rijontzegging van drie jaar tegen zich eisen. Overigens had officier van justitie W. Suijkerbuijk nog overwogen om doodslag ten laste te leggen in plaats van dood door schuld.

....
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:16:54 #270
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88400153
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef Piles het volgende:

Vriend van je Piles? ;)
Maar verder natuurlijk krankzinnig, voorlopig zou ik 'm even geen roze pasje meer geven. Debiel :N
pi_88400165
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vriend van je Piles? ;)
Maar verder natuurlijk krankzinnig, voorlopig zou ik 'm even geen roze pasje meer geven. Debiel :N
Godzijdank niet :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:17:44 #272
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88400172
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Hoe behaalt in godsnaam zo'n persoon zijn rijbewijs? Hij verpest het nu echt voor anderen..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 6 november 2010 @ 14:18:53 #273
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88400200
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Purdey het volgende:
Op vrijdag en zaterdagavond is er een paar straten achter mij (Een grote ringweg rond mijn woonwijk) vaak alcoholcontrole. Ik ben alleen nog nooit gecontroleerd ;( Nu drink ik zelden, ongeveer twee wijntjes per maand, en al helemaal niet als ik moet rijden, maar het lijkt me best grappig om in zo'n fuik te rijden :')
Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijden :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88401077
Ik heb eens alcoholcontrole gehad toen ik naar m'n werk toe ging, 's ochtends vroeg. De heren zeiden: goedenavond meneer, even blazen graag. Dus ik: goeiemorgen mannen, ik kom net uit bed (om half 3 op zaterdag morgen) :P

Ze dachten duidelijk dat zij de enige waren die op dat moment van de dag/nacht aan het werk waren :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:51:28 #275
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88406580
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:

Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijden :P
Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')