abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88336298
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, een slipcursus, dat staat bij mij ook al 8 jaar op de lijst :D
Ik heb het al eens gedaan, toen ik net m'n rijbewijs had. Achteraf had ik moeten wachten tot ik een eigen auto had en wel veel reed :P Ben nu alles al weer vergeten :')
pi_88338376
binnenkort de veerpoten vervangen en de auto 35mm verlagen. Tevens stabilisatie-stangen voor en achter plaatsen. Heb nog geen flauw benul hoe ik dat ga doen met twee steunen en een ratel :')
pi_88342043
Nieuwe auto O+ Heb er nog niet in gereden, maar hij ruikt nog zo lekker nieuw :P heb wel al lopen klooien met alle knopjes, navigatie, stoel bijgesteld, etc. Dus van het weekend zal ik hem eens lekker uittesten O+
Oja, en een cameraatje voor tijdens het achteruit rijden _O- Eens kijken of dat echt zo handig is.
Tap tap tap
pi_88350489
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sterker nog, ik denk dat het wel eens een vals gevoel van veiligheid kan geven, die winterbanden.

Ik hoop echt dat het een beetje meevalt dit jaar trouwens, vorig jaar had ik tijdens de winter echt tig keer mensen achter me zitten die blijkbaar dachten dat je rustig dezelfde afstand als normaal kon houden terwijl de weg een ijsbaan was....
Jij hebt duidelijk nog nooit eens met winterbanden door de sneeuw gereden |:(

Bovendien: in de tijd dat je op je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet en doe je daar dus langer mee. Per saldo kost het dus nagenoeg niks. En voor dat nagenoeg niks rijd ik liever veilig(er).
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:41:16 #205
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88350520
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Bovendien: in de tijd dat je op je winterbanden rijdt, slijten je zomerbanden niet en doe je daar dus langer mee. Per saldo kost het dus nagenoeg niks. En voor dat nagenoeg niks rijd ik liever veilig(er).
Precies mijn redenatie :Y
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:47:43 #206
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88350610
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe auto O+ Heb er nog niet in gereden, maar hij ruikt nog zo lekker nieuw :P heb wel al lopen klooien met alle knopjes, navigatie, stoel bijgesteld, etc. Dus van het weekend zal ik hem eens lekker uittesten O+
Oja, en een cameraatje voor tijdens het achteruit rijden _O- Eens kijken of dat echt zo handig is.
Pics O+
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:54:55 #207
314372 Goddelijker
pi_88350721
"Consumentenprogramma Vroeger had je Euro 95 en 98. Nu heb je Shell V-Power, Fuel Safe, Total Excellium, Esso Energy Supreme of BP Ultimate. Maar welke kan ik dan het beste in mijn auto doen?"

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1002232-benzine

Misschien wel een leuk stukje om te kijken. :)
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:50:13 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88351339
Wat is Utrecht een ramp van een stad om door te moeten rijden zeg :P poep
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_88352710
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je rijgedrag aanpassen aan de omstandigheden doet meer dan winterbanden monteren.
Ben ik het niet helemaal mee eens :). Met winterbanden kan je veel beter en sneller reageren op onverwachtte situaties. Die kom ik in de winter ook vaak genoeg tegen :).
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sterker nog, ik denk dat het wel eens een vals gevoel van veiligheid kan geven, die winterbanden.
Tuurlijk, net als esp, abs en alle andere technieken. Alles draagt bij aan de veiligheid, maar het aanpassen van je rijgedrag blijft altijd belangrijk.
quote:
Ik hoop echt dat het een beetje meevalt dit jaar trouwens, vorig jaar had ik tijdens de winter echt tig keer mensen achter me zitten die blijkbaar dachten dat je rustig dezelfde afstand als normaal kon houden terwijl de weg een ijsbaan was....
Inderdaad, en als ze dan ergens achterop rijden geven ze de gladheid de schuld... :X
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Er komen ook micra's :')

Is het trouwens aan te raden een slipcursus te doen? Steek je daar veel bij op? Ik ken de basisregels wel, maar ik denk niet dat mijn rijstijl slip-proof is :P
Jep, daar steek je heel veel van op! Ik heb het zelf gedaan, is me erg goed bevallen!
pi_88352737
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Deimos000 het volgende:
binnenkort de veerpoten vervangen en de auto 35mm verlagen. Tevens stabilisatie-stangen voor en achter plaatsen. Heb nog geen flauw benul hoe ik dat ga doen met twee steunen en een ratel :')
Zonder doppen wordt het lastig inderdaad! ;). Maar prima te doen verder :). Is je auto al voorbereid op stabilisatiestangen? Wat voor auto gaat het om? :).
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vind ik ook! Ik ga ze er zaterdag weer onder zetten denk ik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Vind ik nog wel meevallen hoor! Tis net als elke andere grote stad erg goed opletten ;).
pi_88353028
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 07:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Zonder doppen wordt het lastig inderdaad! ;). Maar prima te doen verder :). Is je auto al voorbereid op stabilisatiestangen? Wat voor auto gaat het om? :).

Ja, het ding is voorbereid.. Alleen moet ik wel de achterveerpoten en draagarmen voor vervangen omdat daar nog een bevestigingspunt mist. Op het chassis zitten al wel de montagepunten

't is overigens een Subaru!
.
.
.
.

Vivio :')
pi_88353044
't nieuwe fok is moeilijk.. in plaats van je bericht te editen kun je hem natuurlijk ook quoten :')!

[ Bericht 77% gewijzigd door Deimos000 op 05-11-2010 08:29:57 (Domheid op de vrijdag ochtend.. Tijd voor KOFFIE!) ]
pi_88355273
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:54 schreef Goddelijker het volgende:
"Consumentenprogramma Vroeger had je Euro 95 en 98. Nu heb je Shell V-Power, Fuel Safe, Total Excellium, Esso Energy Supreme of BP Ultimate. Maar welke kan ik dan het beste in mijn auto doen?"

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1002232-benzine

Misschien wel een leuk stukje om te kijken. :)
Alles wat ik op basis van dom boeren verstand nou altijd al beweerd heb eindelijk bevestigd *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:33:14 #214
314372 Goddelijker
pi_88355792
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Valt best mee, je moet het alleen gewend zijn. :P
pi_88357493
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Precies, leer je boze blikken voor de Marokkaantjes op scooters en je bent al een heel eind.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_88357526
Utrecht is koekie. Ga maar eens door Parijs rijden, dan piep je wel anders :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:21:56 #217
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88357578
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Utrecht is koekie. Ga maar eens door Parijs rijden, dan piep je wel anders :P
Dat heb ik ooit eens vrijwillig gedaan omdat het me leuker leek dan in de file staan op de Peripherique.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_88357940
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat heb ik ooit eens vrijwillig gedaan omdat het me leuker leek dan in de file staan op de Peripherique.
Is het ook, je moet gewoon net zo vreg zijn als de fransen zelf en dan komt alles goed ^O^
pi_88358279
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Volgens mij is elke binnenstad kut om te rijden. Ik vermijd het zoveel mogelijk iig. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:46:12 #220
314372 Goddelijker
pi_88358493
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij is elke binnenstad kut om te rijden. Ik vermijd het zoveel mogelijk iig. :)
Ik woon in Utrecht, dus ik heb er geen problemen mee, ben het gewend. :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:47:50 #221
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_88358550
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, maar dat ben je ook alleen als je er werkt of woont en niet als je er eens in de 5 jaar komt :P
We moesten naar de jaarbeurs. Ten eerste kan de navigatie het raam uit, want die vond de kleine straatjes veel interessanter dan de juiste weg naar de jaarbeurs. Toen we eindelijk de 'goede' parkeerplaats gevonden hadden zat deze vol en moesten we van een medewerker daar naar een andere. Op zich prima, ware het niet dat hij het ons verkeerd uitlegde. Probleem met binnensteden is vooral dat als je eenmaal op de verkeerde weg rijdt je 5 minuten nodig hebt om weer op de goede te komen. Afijn, de bestuurster heeft een paar illegale handelingen verricht bij het rijstrook wisselen en keren O-) maar al met al ging het nog. Uiteindelijk kwamen we weer uit bij dezelde parkeerplaats die toen wel open was. Ik was alleen te laat voor het discussiepanel, daar baal ik wel van. Van begin autorit tot aankomst heeft het bijna 3,5 uur geduurd en ik was al 45 minuten voor de autorit onderweg met de bus. Niet echt een fijne dag voor een beurs die ook nog eens waardeloos was.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:49:12 #222
314372 Goddelijker
pi_88358596
Die eenrichtingswegen en -straatjes word ik soms ook schijtziek van hoor. :r
Eigenlijk zijn mensen die nooit in de stad komen, een gevaar als ze in de stad komen. :Y
Ze zijn die drukte niet gewend en zien al heel snel iets of iemand over het hoofd.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:49:22 #223
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88358598
Jaarbeurs Utrecht is dan ook juist een van die locaties waar ik altijd met de trein heen zou gaan.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:49:53 #224
314372 Goddelijker
pi_88358622
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef JDude het volgende:
Jaarbeurs Utrecht is dan ook juist een van die locaties waar ik altijd met de trein heen zou gaan.
Hoezo? Er is bijna niks zo simpel te vinden als de Jaarbeurs in Utrecht. :')
pi_88358635
En die prima aangegeven staat ook nog. Gewoon vanaf de A12 (de parallelbaan, niet de hoofdbaan) de stad in rijden, kan niet mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')