abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88406733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..
Kip/ei-verhaal toch? :P Doordat je weinig drinkt kun je er slecht tegen, en doordat je er slecht tegen kunt drink je weinig :+
Ik heb hetzelfde trouwens :') Al komt dat ook doordat ik het niet echt lekker vind.

Ben je van de week nog gaan touren trouwens? Vandaag was er een mooie dag voor :9
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:01:54 #277
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88406905
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Kip/ei-verhaal toch? :P Doordat je weinig drinkt kun je er slecht tegen, en doordat je er slecht tegen kunt drink je weinig :+
Ik heb hetzelfde trouwens :') Al komt dat ook doordat ik het niet echt lekker vind.

Ben je van de week nog gaan touren trouwens? Vandaag was er een mooie dag voor :9
Waarschijnlijk zal dat het zijn.. Nu is het niet zo boeiend om weinig te drinken, het voegt niet echt iets toe, gezondheidstechnisch zeg maar ;)

Ik ben niet gaan touren nee, staat wel in de planning. Van de week jarig geweest, vanavond weer visite, en ben al een paar dagen wat grieperig. Vandaag was het trouwens hier heel slecht weer, veel regen. Was het in Zeeland wel mooi, want dan ga ik Funda checken ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88406980
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Purdey het volgende:
Waarschijnlijk zal dat het zijn.. Nu is het niet zo boeiend om weinig te drinken, het voegt niet echt iets toe, gezondheidstechnisch zeg maar ;)
Veel drinken is wel boeiend? :P
quote:
Ik ben niet gaan touren nee, staat wel in de planning. Van de week jarig geweest, vanavond weer visite, en ben al een paar dagen wat grieperig. Vandaag was het trouwens hier heel slecht weer, veel regen. Was het in Zeeland wel mooi, want dan ga ik Funda checken ;)
Serieus? :o Hier is het de hele dag zonnig geweest :9 Vanmiddag tenminste, vanochtend weet ik niet :z
Nog gefeliciteerd trouwens :* Ik las er helemaal overheen :@
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:08:54 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88407106
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Serieus? :o Hier is het de hele dag zonnig geweest :9 Vanmiddag tenminste, vanochtend weet ik niet :z
Sommige mensen vinden drinken een soort eerste levensbehoefte ja. Toen een vriend een keer een antibiotica kuur had van 3 weken, en niet mocht drinken, was ie 3 weken van slag. Wat moest hij nu doen op zaterdagavond? En wat moest hij nu 's avonds drinken als hij voor de tv zat?! :')

Dus jullie hebben dus wel mooi weer? Oneerlijk :{ Bakken uit de hemel hier vanmiddag, en nu pikdonker..
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:09:58 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88407140
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Nog gefeliciteerd trouwens :* Ik las er helemaal overheen :@
Dankjewel O+ The big 23, jeeej *O*
pi_88407279
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef Purdey het volgende:
Sommige mensen vinden drinken een soort eerste levensbehoefte ja. Toen een vriend een keer een antibiotica kuur had van 3 weken, en niet mocht drinken, was ie 3 weken van slag. Wat moest hij nu doen op zaterdagavond? En wat moest hij nu 's avonds drinken als hij voor de tv zat?! :')
_O- :')
quote:
Dus jullie hebben dus wel mooi weer? Oneerlijk :{ Bakken uit de hemel hier vanmiddag, en nu pikdonker..
Zo dichtbij, en toch zo verschillend :o Maar troost je, hier is het nu ook pikdonker :+
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:21:09 #282
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88407510
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef Piles het volgende:

[..]

_O- :')

[..]

Zo dichtbij, en toch zo verschillend :o Maar troost je, hier is het nu ook pikdonker :+
Ach, Rotterdam in de donker kan best spannend zijn :P

Hoor net een laatst binnengekomen bericht, op de A12 bij Woerden is een auto uit de bocht gevlogen, en na onderzoek blijkt hij vol te zitten met 'verdachte zaken'. De hele A12 bij Woerden is dus nu ook afgezet, lange files. Arme mensen die erin staan ;(
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:45:44 #283
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88408324
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik kan heel slecht tegen drank. Krijg na een glaasje wijn al het gevoel dat ik er 10 op heb. Iedereen begint heel langzaam te praten in mijn ogen, en heb altijd het gevoel dat ik elk moment in slaap kan sukkelen. Daarom drink ik dus al zelden..
Ik kan opzich wel redelijk tegen alcohol, maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee.. Ook al voel je je naar je idee goed, misschien is dat voor de buitenwereld helemaal niet zo.

Ohja! Sorry, ik was ook vergeten dat je jarig bent geweest! Gefelciteerd nog, fijne verjaardag gehad?!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:10:52 #284
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88409186
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik kan opzich wel redelijk tegen alcohol, maar ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee.. Ook al voel je je naar je idee goed, misschien is dat voor de buitenwereld helemaal niet zo.

Ohja! Sorry, ik was ook vergeten dat je jarig bent geweest! Gefelciteerd nog, fijne verjaardag gehad?!
Je bent pools, natuurlijk kun je tegen drank ;) Dankjewel, maakt niet uit :) Verjaardag was leuk, vanavond de afterparty ;) Moeten we trouwens niet eens een meeting gaan regelen als je terug bent uit Polen?
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:32:37 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88410110
Gefeliciteerd nog Purdey :P

Net getankt met m'n auto. 1 op 14,6, ben ik wel tevreden mee. :) Toen m'n ouders ermee reden, haalde hij 1 op 5 tot 1 op 7 :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88410284
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik wil al niet met 1 bier/wijn/drankje op rijden :P
Ik wil niet rijden als ik moet drinken. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:14:59 #287
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88414008
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je bent pools, natuurlijk kun je tegen drank ;) Dankjewel, maakt niet uit :) Verjaardag was leuk, vanavond de afterparty ;) Moeten we trouwens niet eens een meeting gaan regelen als je terug bent uit Polen?
Nouja, het houdt ooit een keer op en als ik eenmaal dronken ben, ben ik een heel irritant persoon :p

Maargoed, fijn dat je verjaardag leuk was! zaterdagaaf is natuurlijk de ideale avond om een afterparty te houden! *O*

Een meet vind ik nog steeds een goed idee. Ik ben halverwege januari weer in NL, dus als we een meet doen let's say uuh, begin februari hebben we genoeg tijd om daarover te brainstormen :P (en als er genoeg anderen zijn die ook willen meeten etc.)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88414038
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
Een meet vind ik nog steeds een goed idee. Ik ben halverwege januari weer in NL, dus als we een meet doen let's say uuh, begin februari hebben we genoeg tijd om daarover te brainstormen :P (en als er genoeg anderen zijn die ook willen meeten etc.)
Ik ben er vast ook bij, al ga ik er zelf totaal geen moeite voor doen O-) pogingen uit het verleden enzo :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:17:01 #289
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88414064
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Gefeliciteerd nog Purdey :P

Net getankt met m'n auto. 1 op 14,6, ben ik wel tevreden mee. :) Toen m'n ouders ermee reden, haalde hij 1 op 5 tot 1 op 7 :')
Wauw! Netjes, hoe kan daar nou zo'n ontiegelijk groot verschil in zitten dan?

Ik heb vandaag getankt voor omgerekend 1.11 per liter! B-)
al was ik wel haast buiten de stad om zo'n lage benzine prijs te vinden, vlak bij mij in de buurt is de benzine prijs rond de 1.20-1.30, en soms wel meer :N
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:17:49 #290
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_88414085
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ben er vast ook bij, al ga ik er zelf totaal geen moeite voor doen O-) pogingen uit het verleden enzo :P
Haha, Ik wil wel dingetjes regelen, en Purdey wil vast helpen! Dus we hebben je hulp helemaal niet nodig, je hoeft dan alleen aanwezig te zijn :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_88414106
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Haha, Ik wil wel dingetjes regelen, en Purdey wil vast helpen! Dus we hebben je hulp helemaal niet nodig, je hoeft dan alleen aanwezig te zijn :+
Ik vind het nu al leuk :D
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:32:51 #292
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88414473
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:

Zijn vrouwen niet sowieso beter in dingen regelen ;)
Relax Piles, je hoeft alleen Zeeland maar te verlaten :) We moeten alleen een locatie regelen die redelijk centraal ligt voor ons allen en waar iets te beleven is. Half februari lijkt me trouwens wel een goed plan. Ligt ook aan het weer, sneeuw/ijs. Hebben we in elk geval tijd zat om iets te fixen :)
pi_88414521
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
Zijn vrouwen niet sowieso beter in dingen regelen ;)
:{w :D
quote:
Relax Piles, je hoeft alleen Zeeland maar te verlaten :)
Zegt de mevrouw die Rotterdam nog niet verlaten heeft :6
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:36:26 #294
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88414558
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:35 schreef Piles het volgende:

[..]

:{w :D

[..]

Zegt de mevrouw die Rotterdam nog niet verlaten heeft :6
Piles is weer op z'n zeeuwse pik getrapt hoor :')
pi_88414580
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Piles is weer op z'n zeeuwse pik getrapt hoor :')
Ga nou eens PI's begrijpen joh :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:37:40 #296
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88414595
Een meet lijkt me ook leuk ja :Y Mits in de buurt dan :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wauw! Netjes, hoe kan daar nou zo'n ontiegelijk groot verschil in zitten dan?

Ik heb vandaag getankt voor omgerekend 1.11 per liter! B-)
al was ik wel haast buiten de stad om zo'n lage benzine prijs te vinden, vlak bij mij in de buurt is de benzine prijs rond de 1.20-1.30, en soms wel meer :N
Ik rijd 50 in z'n 4, m'n vader in z'n 2, ik laat de auto rustig uitrollen als er niemand achter me zit, hij blijft tot het laatste moment doorgassen en dan hard remmen. Gewoon verschil in rijstijl dus :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:40:33 #297
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88414670
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Ga nou eens PI's begrijpen joh :P
Ga jij eens niet zo cryptisch zitten doen op de zaterdagavond :*
pi_88414697
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ga jij eens niet zo cryptisch zitten doen op de zaterdagavond :*
Vrouwen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Een meet lijkt me ook leuk ja :Y Mits in de buurt dan :P
Je bent toch niet afhankelijk van het OV hè. Dat is nou juist het mooie van de auto, in een korte tijd ben je heel NL door _O_
quote:
Ik rijd 50 in z'n 4, m'n vader in z'n 2, ik laat de auto rustig uitrollen als er niemand achter me zit, hij blijft tot het laatste moment doorgassen en dan hard remmen. Gewoon verschil in rijstijl dus :P
50 in z'n 2 _O-
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:45:29 #299
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88414783
Als ik afhankelijk was van het OV, zou ik niet in het autorijtopic hoeven te posten :P Gelukkig niet meer zeg! :D
pi_88416530
Pppffff, denk je een goede auto te hebben, want jong, weinig km....

Net seat wintercheck gedaan...
zal morgen resultaat posten, maar laat ik het zo zeggen, 1 pagina was amper genoeg voor de storingen..... en ik ben blij dat ik bovag garantie heb.. remvloeistof bv was pikzwart, en al 5 jaar niet vervangen!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Marco001 op 06-11-2010 22:43:30 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')