Gewoon bij de Ikea eraf gaan, over de Europalaan en je rijdt er zo tegenaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:50 schreef Bartholomeus het volgende:
En die prima aangegeven staat ook nog. Gewoon vanaf de A12 (de parallelbaan, niet de hoofdbaan) de stad in rijden, kan niet mis.
Omdat de bereikbaarheid van Utrecht per auto driewerf kudt is. Zeker vanuit Brabant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
Hoezo? Er is bijna niks zo simpel te vinden als de Jaarbeurs in Utrecht.
Nee, die wegen rond Eindhoven zijn lekker...quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat de bereikbaarheid van Utrecht per auto driewerf kudt is. Zeker vanuit Brabant.
Sinds de upgrade rijdt het daar weer redelijk door. Al ben ik ook blij dat ik daar niet iedere dag heen hoef, want Tilburg-Eindhoven is wel garantie voor file.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Goddelijker het volgende:
Nee, die wegen rond Eindhoven zijn lekker...
Ik heb er een paar keer gereden toen ze aan het slopen/bouwen waren, wat een chaos was dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Sinds de upgrade rijdt het daar weer redelijk door. Al ben ik ook blij dat ik daar niet iedere dag heen hoef, want Tilburg-Eindhoven is wel garantie voor file.
Samenvatting?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:54 schreef Goddelijker het volgende:
"Consumentenprogramma Vroeger had je Euro 95 en 98. Nu heb je Shell V-Power, Fuel Safe, Total Excellium, Esso Energy Supreme of BP Ultimate. Maar welke kan ik dan het beste in mijn auto doen?"
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1002232-benzine
Misschien wel een leuk stukje om te kijken.
Ik woon in Tilburg maar ook daar rijd ik liever niet in de binnenstad, zéker niet in de spits. Dan kan je ook nauwelijks meer spreken over 'rijden' overigensquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, dus ik heb er geen problemen mee, ben het gewend.
Knooppunt Ridderkerkquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef JDude het volgende:
Breda-Rotterdam is gelukkig wel goed geregeld.
2x3 tot Dordrecht, 2x4 tot HI-Ambacht, daarna is het met alle parallelbanen erbij zowat 2x7.
`quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:42 schreef Sirolf het volgende:
Hee, is er een autorijtopic? Dan moet ik hier ook maar eens gaan posten.
Binnenstad Utrecht vind ik toch ook echt 3x niks. Moest een tijdje terug vanaf Hilversum naar de bowling op de Mariaplaats en na 4 van die rotonde-achtige verkeerspleinen in de binnenstad had ik echt geen idee meer waar ik nou naartoe aan het rijden was. Gelukkig wist m'n TomTom dat nog wel...
Maargoed, m'n grootste frustratie van de afgelopen dagen is toch wel verkeerd gebruik van of verkeerd afgestelde koplampen, zoals rijden met mistlampen aan als er helemaal geen mist is... of home-made xenon-verlichting... Verblinding-a-gogo!
Er zijn uitzonderingen, maar er zijn er ook genoeg die maar wat aanklooien...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
`
Ik heb ook 'home-made-xenon', maar die verblind echt niet hoor.
Ik kom ook regelmatig auto's tegen die fabriek-af xenon hebben, en die staan soms ook richting de horizon gericht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, maar er zijn er ook genoeg die maar wat aanklooien...
Nou, dat klinkt als een beknopte samenvatting. Lekker verhelderendquote:
Ook niet een héééééél klein beetje?quote:
Ach, Utrecht heeft in ieder geval nog een ring/tangent structuur. Probeer Nijmegen eens, alles komt uit op het Keizer Karelplein en daar zoek je dan maar de goede weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:50 schreef twiFight het volgende:
Wat is Utrecht een ramp van een stad om door te moeten rijden zegpoep
In je portemonnee wel ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet een héééééél klein beetje?
Daar scheelt het nu juist heel veel volgens mijquote:
Mja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar scheelt het nu juist heel veel volgens mij
Ik zit zo eens te googlen en er schijnt een autoprogramma te zijn wat het eens getest heeft en dat het bij de snellere auto's wel een verschil maakt in paardekrachten idd, of dat de boel ook zuiniger maakt is maar zeer de vraag iigquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat het ook van het type auto afhing, dat sommige modellen wel degelijk baat hebben bij V-power en zo? Ik heb de uitzending ook niet bekeken trouwens, dus ik roep zomaar wat
Nope, volgens een pompeigenaar was het zelfs normale benzine waar ze na aflevering bij de pomp een litertje speciale vloeistof bij gooien in de verhouding 1 op 10.000...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat het ook van het type auto afhing, dat sommige modellen wel degelijk baat hebben bij V-power en zo? Ik heb de uitzending ook niet bekeken trouwens, dus ik roep zomaar wat
Dat is wel héél weinig idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, volgens een pompeigenaar was het zelfs normale benzine waar ze na aflevering bij de pomp een litertje speciale vloeistof bij gooien in de verhouding 1 op 10.000...
Duur flesje dus.
Het geeft maar een verlening van de rijafstand per tank van 0.5 tot 1%. Dus als je normaal gesproken 500km kan rijden kan je dan 505km rijden.
Zelf zuiniger rijden kan een verschil maken van 5 tot 10%, dus dat is veel meer de moeite dan extra geld betalen voor dure brandstof die weinig effect heeft.
Ook maakt het je motor niet schoner. Als je je motor schoon wilt krijgen moet je 'm simpelweg laten reviseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |