quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Oh, pardonquote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
cadeautjes bij kerst![]()
sinterklaas alluzzz
Schwitzerlandquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee waar ik deze kan kopen?
iets dichterbij mag ookquote:
gewoon bij beide kadootjesquote:
die zou ik wel willenquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
ja?quote:
quote:
Jawel... maar niet zoveelquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
:
Ohjee. Maar niks leuks wat jullie aan elkaar geven ofzo?
of komt dat met kerst? XD
Strootman Group is blijkbaar de nederlandse importeur. Probeer het daar eens.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
Deutschland.quote:
die man?quote:
weet ik veelquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
ja?![]()
de blokker heeft vet weinig online staan
Van die houten trein baan heb ik hier ook nog veel liggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een houten treinbaan en die kan hier mooi op aangesloten worden
[..]
Jawel... maar niet zoveel2 dingen waarvan we het wel weten en voor elkaar 1 ding waarvan we het niet weten.
Sinterklaas is voor de jongens he? Niet echt voor ons
Ik vind het nu alweer teveel, bedenkende dat opa en oma ook nog wat doen, en de moeder van J. waarschijnlijk ook nog wat verzint.
Ohhh dat is echt een mooie!!quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jawel... maar niet zoveel2 dingen waarvan we het wel weten en voor elkaar 1 ding waarvan we het niet weten.
Ik vind het nu alweer teveel, bedenkende dat opa en oma ook nog wat doen, en de moeder van J. waarschijnlijk ook nog wat verzint.
Ja precies.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik en Ferb zijn hier zo te zien de jongsten?
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan ook zelf gaan timmeren natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ooh ja ik zocht me al een ongelukquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
oh..dat is vet stom!
intertoys heeft die boerderij ook
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu dit gemaakt:quote:
quote:
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind hem wel goed geluktquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb nu dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Oftewel, er moet een mijter op zijn hoofd. Sinterklaas sfeertje dus![]()
[..]
Goed gelukt tochquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb nu dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Oftewel, er moet een mijter op zijn hoofd. Sinterklaas sfeertje dus![]()
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaquote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh dat is echt een mooie!!![]()
Ze hebben ook zulk mooi houten speelgoed bij de IKEA he
![]()
[..]
Ja precies.Nouja, iig iets dan toch?
IKEA, dat is zo'n toffe winkel hequote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaeen nieuwe bank halen, degene die we nu hebben is een 2e hands en zit gewoon echt niet lekker
dus misschien zien we daar nog wel wat ...
Ook al een idee wat voor een bank?quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaeen nieuwe bank halen, degene die we nu hebben is een 2e hands en zit gewoon echt niet lekker
Leuk leukquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al een idee wat voor een bank?
super handige dingen voor weinig geld daarquote:
wat dacht jij dan?quote:
ja ik ken jouw seksuele voorkeur toch niet?quote:
Google liet mij een mooie bank zienquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..
kleur: zwart
Echt hequote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
super handige dingen voor weinig geld daar![]()
ps koop er nooit spaarlampen
Wat deden ze wat ze niet moesten doen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
super handige dingen voor weinig geld daar![]()
ps koop er nooit spaarlampen
Mijn kamer ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he
Nee?![]()
![]()
Ons huis is zowat een IKEA-catalogus![]()
hoor ik hier dan eigenlijk wel thuis?quote:
Oeh, gaaf. Goeie keusquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..
kleur: zwart
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he
Nee?![]()
![]()
ik heb ook wel wat van den ikea maar dan klein spul zoals een bijzet tafeltje etc dat is prima spul, helemaal voor het geldquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he
Nee?![]()
![]()
Tuurlijk wel, en niet voor onze kids maar alleen die van ST en LL, merendeel hier heeft ook nog geen kidsquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoor ik hier dan eigenlijk wel thuis?![]()
ik hoor jullie allemaal over cadeautjes voor jullie kiddies praten enzow![]()
ik zal maar eens een kijkje in PUB nemen
ik had tot deze post niet gezien dat ik er in stondquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef dirkjo het volgende:
Ik kom we leen beetje alleen te staan in de OP. Alles is vol
dat heb ik toen straks gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had tot deze post niet gezien dat ik er in stond
ik zoek toch echt wel kado's die ik zelf ga geven aan kinderen in mijn familiequote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, en niet voor onze kids maar alleen die van ST en LL, merendeel hier heeft ook nog geen kids
wie doet dat eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had tot deze post niet gezien dat ik er in stond
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik toen straks gedaan
ah, raadsel opgelostquote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik toen straks gedaan
Ik heb nog geen kinderen hoor (voor zover ik weetquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat wel maar we hadden het hier alleen over de kids van LL en ST en niet over de rest van de famquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zoek toch echt wel kado's die ik zelf ga geven aan kinderen in mijn familie
Volgens mij moet je dat zelf doen. En volgens mij staan er genoeg mensen die nooit meer hier komen, maar ik durf niemand eruit te kickenquote:
nee hoor ik had het ook over kadootjes die ik zochtquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar we hadden het hier alleen over de kids van LL en ST en niet over de rest van de fam
Zo oud ben ik ook nog niet hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, maarjah, ik denk dat je zo iets niet zelf moet bepalen...quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf doen. En volgens mij staan er genoeg mensen die nooit meer hier komen, maar ik durf niemand eruit te kicken
Oh dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik had het ook over kadootjes die ik zocht
Dat geld hier dus ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook nog niet hoor.
Ben nog lang niet toe aan kids (eerst maar weer eens een meid vinden)
je komt er pas in als je hier een hele tijd mee postquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat zelf doen. En volgens mij staan er genoeg mensen die nooit meer hier komen, maar ik durf niemand eruit te kicken
nu ik het hier zo hoor had ik idd niet gelijkquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook nog niet hoor.
Ben nog lang niet toe aan kids (eerst maar weer eens een meid vinden)
Dus het valt best mee en zoals meerderen zeggen niet iedereen heeft kids.
verstandigquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarom, daarbij zal ik er vast nog niet in thuis horen. Als groentje zijndequote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, maarjah, ik denk dat je zo iets niet zelf moet bepalen...
ofzow...
laat ook maar
quote:
sws die ga ik kopenquote:
Kssssssst, ga weg met je gedeprimeerde troepquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Een nummer dat wel een beetje bij vandaag past
trusten lovelyquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies, voor mijn snottekop gaat het me veelste snel
Ik hou het voor gezien, ik ga met mijn ijsklompjes en ijshandjes onder een hele warme douche staan en dan duik ik mijn bed in
Fijne avond en tot morgen ofzo
heh sjit kan ik weer verder zoekenquote:
Fijne avond en alvast trusten LLquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het voor gezien, ik ga met mijn ijsklompjes en ijshandjes onder een hele warme douche staan en dan duik ik mijn bed in
opwarmsequote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker LLquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vertel alleen maar een feitquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kssssssst, ga weg met je gedeprimeerde troep
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Vaatwasser zou nog wel gaan maar een snowboard is me toch iets te duur afquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
Krijg ik een snowboard van iemand, voor sinterklaas?
eh nee hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker LL![]()
[..]
Ik vertel alleen maar een feit
mag ik deze danquote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaatwasser zou nog wel gaan maar een snowboard is me toch iets te duur af
wie zei dat danquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, je bent helemaal niet per se oud als je kinderen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Van mij welquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik deze dan
http://www.kieskeurig.nl/(...)849&locationid=11714
Klopt, dat hoeft niets te zeggen tegenwoordig.quote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, je bent helemaal niet per se oud als je kinderen hebt
Vind ik wel beetje duurquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik deze dan
http://www.kieskeurig.nl/(...)849&locationid=11714
ik pm gelijk mijn adres evenquote:
Sommige zijn tenslotte rond de 15quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, dat hoeft niets te zeggen tegenwoordig.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
wie zei dat dan
iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben toch online? kijk maar, hier ben ik
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
de meeste van rond de 15 zijn kinderenquote:
dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iemand.
ik ben toch online? kijk maar, hier ben ik
Kinderen met kinderen dusquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste van rond de 15 zijn kinderen
Daar is niksquote:
Zo enorm vaak komt dat niet voor hoorquote:
Oh. Das zonde.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat van den ikea maar dan klein spul zoals een bijzet tafeltje etc dat is prima spul, helemaal voor het geld
maar spaarlampen gaan nog geen 3 weken mee en dat al 3 op rij_!
Het zal je verbazen hoeveel voor de 18 al raak geprikt hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo enorm vaak komt dat niet voor hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ferbquote:
ja ik heb ook een burolamp met spaar lamp die wel al eeuwen meegaat maar de grote varianten knallen als mallequote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das zonde.Al mijn spul gaat al minstens 3 jaar mee, maar heb geen spaarlampen
ja en geert wilders wordt morgen moslimquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Avondquote:
FERBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en geert wilders wordt morgen moslim
Alsof ik zelf supportquote:
Vaak genoeg om er programma's over te maken...quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet snel genoegquote:
en justin bieber gaat kaalquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en geert wilders wordt morgen moslim
wie?quote:
wel haar dat z'n hoofd overneemtquote:
Vraag dat nou nietquote:
beter wel iddquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet....
Daar zijn we godzijdank te oud voor, houd dat zo!
ooh gelukkig blijft zulke onzin mij bespaartquote:
ik ben niet te oudquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet....
Daar zijn we godzijdank te oud voor, houd dat zo!
'quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beter wel idd![]()
nogal een hit onder de vrouwelijke jeugd...
Gelukkig niet bij mijn zusjequote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beter wel idd![]()
nogal een hit onder de vrouwelijke jeugd...
wel als je moet vragen wie justin bieber isquote:
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen benquote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij mijn zusje, die heeft er ook een pest hekel aan
Dude, je beweert 197 te zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh gelukkig blijft zulke onzin mij bespaart![]()
[..]
ik ben niet te oud
Yup elk woord aan gespendeerd is al te veel eer voor hemquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen ben
Specs en pics van zusje!quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij mijn zusje, die heeft er ook een pest hekel aan
wie?quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen ben
quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
Mijn broertje houd van Hannah Montana, kan het nog erger
Toen ik op invoeren klikte dacht ik nog: shit had een spoiler moeten maken met jullie krijgen toch geen picsquote:
dat is gewoon een kwestie van alleen dingen zien die mooi en goed zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je moet vragen wie justin bieber is
ja en wie bepaalt of je ergens te oud voor bent? jezelf, dus te oud kan nooitquote:
lijkt me van nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
post dan de link gewoonquote:
Daar kan je tenminste nog naar kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
foto's van iemand die ze daar posten zijn op een ander forum opgedokenquote:
linklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinklinkquote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
foto's van iemand die ze daar posten zijn op een ander forum opgedoken
Ben jij de broer van Juicyhil?quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
joh, dat dat kan op internetquote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nu in begrijpelijke taal?quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zekers is die fijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef dirkjo het volgende:
Meer mensen die gewoon zowat blij worden van dit nummer?
ga zelf maar kijkenquote:
nee, wel van dit nummer http://soundcloud.com/maisnon/my-friends-are-fencesquote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef dirkjo het volgende:
Meer mensen die gewoon zowat blij worden van dit nummer?
ben te luiquote:
Zeker zekerquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekers is die fijn
net zo als deze:
Kijk zequote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Enfermera het volgende:
Het gaat mij ook ff te snel mensen. Ik ga lekker tv kijken met manlief![]()
trusten zuster merelquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Enfermera het volgende:
laat maar danquote:
Veel plezierquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Enfermera het volgende:
het is een besloten forum dus ik ga daar niks naar hier toe linkenquote:
dan heb je er ook geen toegangquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zie helemaal geen kpd in at hoor
Dat ze niet jouw at dan gaan kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is een besloten forum dus ik ga daar niks naar hier toe linken
wel.quote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je er ook geen toegang
slaap ze DMquote:
Grootste deel van de ''rel'' zit volgens mij in het nummer daarvoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1553486
was dat nu zo moeilijk
slaap ze!quote:
Nee.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
Dat wat Dirk zegt. Al mag die toch heul nog niet in KPD?
topic ervoor moet je hebben en dames naaktquote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1553486
was dat nu zo moeilijk
owjah, nu zie ik het jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
lijkt me ook van nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
slaap ze ferbquote:
Don't blame me, verwacht dat meer dan een kwart/helft te jong zal zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik ze ook wel kunnen zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic ervoor moet je hebben en dames naakt
Trusten Ferbquote:
slaap zuhquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
owjah, nu zie ik het ja
JIj bent daar veel te jong voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ehhhh. Besloten forum.... zegt dat je wat?quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
een rel van niks ook, iemand doet verontwaardig ddat haar naakt pics op het internet op het internet komen![]()
ja if you can't stand the heat stay out of the freaking kitchen
Bedoel je niet dat ze er beter in kan blijven?quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
een rel van niks ook, iemand doet verontwaardig ddat haar naakt pics op het internet op het internet komen![]()
het gaat erover dat het een andere keuken isquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
Je weet dat wanneer je plaatjes op internet zet ze binnen mum van tijd verspreid zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
lees de spoiler kipjequote:
*kuch* kelly huizen *kuch*quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je weet dat wanneer je plaatjes op internet zet ze binnen mum van tijd verspreid zijn![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehhhh. Besloten forum.... zegt dat je wat?
ja besloten forum waar je met een simpel mailtje toegang tot hebt, erg besloten jaquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehhhh. Besloten forum.... zegt dat je wat?
neequote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat ze er beter in kan blijven?
Heb ik gedaan. Desalniettemin voel ik me verantwoordelijk om je daarop te wijzen.quote:
jaquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaan we die discussie lekker daar voeren, als we zin hebben in een discussie daarover.
ik heb er geen behoefte toe hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Desalniettemin voel ik me verantwoordelijk om je daarop te wijzen.
al word ik nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb er geen behoefte toe hoor
Welke leeftijd categorie?quote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
wat moet ik nu in godsnaam kopen ?
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles alquote:
hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
wat moet ik nu in godsnaam kopen ?
de ander is nog net geen 2 btwquote:
Dat is zeker lastigquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles al
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopenquote:
Ik zit dan ook nog met de ellende dat mijn zusje vlak voor de sint jarig is en mijn ma er vlak naquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopen
ja je komt op een punt dat je alles al hebt heh dan wordt het lastigquote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog met de ellende dat mijn zusje vlak voor de sint jarig is en mijn ma er vlak na
Dat zeker, denk mijn zusje maar geld en voor mijn ma maar eens over leggen met de rest en dan samen wat halen, grote kans dat we met de sint uit eten gaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je komt op een punt dat je alles al hebt heh dan wordt het lastig
Zelfde hier. Kan meestal niks bedenken, maar met een beetje geluk geeft de persoon in kwestie ineens een hint en dan bingoquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg dat wel, ik denk ik ga er nu vast aan beginnen dan scheelt het straks stress maar ik weet al een paar dagen al van gekkigheid niet wat ik moet kopen
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, denk mijn zusje maar geld en voor mijn ma maar eens over leggen met de rest en dan samen wat halen, grote kans dat we met de sint uit eten gaan
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?
Buiten is meestal plek zatquote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je wel aan een restaurent waar hij zijn paard kan stallen?
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
5 en vet pienter en houdt van lezen en knutselen maar ze heeft ook ook alles al
een goede gaderobe is ook een must voor zijn staf en mijter en mantelquote:
daar verslaat ze me steeds meequote:
Die die die die heb ik vroeger veel gespeeldquote:
Dat hebben ze meestal welquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
een goede gaderobe is ook een must voor zijn staf en mijter en mantel
Dat heb ik vroeger zo vaak gespeeld. Net zoals mens erger je nietquote:
quote:
whehehe PWNquote:
genialiteitquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga 'm kopen voor Thijs, die noemt Inuït ook echt Inuït![]()
Of nee, Inuinuït
ik werd laatst ook al vet hard gpwnd met jumbolinoquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ga 'm kopen voor Thijs, die noemt Inuït ook echt Inuït![]()
Of nee, Inuinuït
meldtquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mensen hier die Mens Erger Je Niet speelde?
Lang geleden en bij mij was het echt mens erger je niet, vooral omdat ik niet tegen mijn verlies kon en vaak tegen mijn zus speelde die beter was/ meer geluk hadquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mensen die hier Mens Erger Je Niet speelde?
dat kan ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Mijn zus ging altijd cheaten als ik niet keek, kon ook niet zo goed tegen haar verliesquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang geleden en bij mij was het echt mens erger je niet, vooral omdat ik niet tegen mijn verlies kon en vaak tegen mijn zus speelde die beter was/ meer geluk had
quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik het dusquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zus ging altijd cheaten als ik niet keek, kon ook niet zo goed tegen haar verlies
Dat de laatste tijd nog een aantal keer gedaan maar willen ze niet meer met mij spelenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
En Memory? Met die kaartjes en dat onthouden enzo?Ook vaak gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kee k ik net naarquote:
één keer gespeeld in groep 6 ofzow, ik had het thuis nooitquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef dirkjo het volgende:
En Memory? Met die kaartjes en dat onthouden enzo?schuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mja dat gaat niet werken danquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
Oeee, monopolyDan wel de kinder versie, in zo'n pretpark
Ook vaak gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
er zijn wel zo'n 10 soorten monopoly bij de intertoys alleen alquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb alleen maar de kids en classic gespeeldquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn wel zo'n 10 soorten monopoly bij de intertoys alleen al![]()
[ afbeelding ]
die is vanaf 5 dus dat kan
Wij hebben hier nog de monopoly liggen waar je werkte met een 'creditcard'quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zuigt tenzij het de beurs editie was want dan kon je wall streetje spelen dat was vet gaafquote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog de monopoly liggen waar je werkte met een 'creditcard'
Eerste spel in de reeks zonder losgeld. Was vet man
ik speel nog altijd de versie uit 1978 ofzow, van m'n goeie ouwe omaquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee was niet beurs editie. Weet niet meer wat het precies was, weet wel dat ik nooit dat machinetje mocht bedienen. Wou me broertje altijd doenquote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zuigt tenzij het de beurs editie was want dan kon je wall streetje spelen dat was vet gaaf
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 hehquote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik speel nog altijd de versie uit 1978 ofzow, van m'n goeie ouwe oma
Wat kan je wel goed spelen met jonge kinderen? Over het algemeen moet je de regels wel beetje aanpassen, en met een beetje pech willen ze hun eigen regelsquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 heh_!
ik volg het allemaal niet meer hoor, ben aan het msn-enquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat kan je niet echt spelen met een meisje van 4 heh_!
pedagogisch geschikt?quote:
*proestquote:
ja maar sommige spellen zijn daar dus geschikter voor dan anderen hehquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat kan je wel goed spelen met jonge kinderen? Over het algemeen moet je de regels wel beetje aanpassen, en met een beetje pech willen ze hun eigen regels
ok dat wordt hemquote:
WTFquote:
En dan maar hopen dat ze dan ook in het echt de stront van hun schijtbeest op gaan ruimenquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Takkie Kakkie heeft altijd honger! Gooi met je dobbelsteen om te zien of jij degene bent die Takkie Kakkie mag voeren of uit mag laten, want hondjes die veel eten moeten ook worden uitgelaten. Maar wat gebeurt er nu? Bah! Takkie Kakkie poept op de stoep! Hondjes horen natuurlijk niet op de stoep te poepen en daarom moet het netjes opgeruimd worden. De speler die als eerste zijn emmertje vol heeft is de winnaar van het spel!
Geschikt voor 2 tot 4 spelers vanaf 4 jaar.
geniale dudes daarowquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Takkie Kakkie heeft altijd honger! Gooi met je dobbelsteen om te zien of jij degene bent die Takkie Kakkie mag voeren of uit mag laten, want hondjes die veel eten moeten ook worden uitgelaten. Maar wat gebeurt er nu? Bah! Takkie Kakkie poept op de stoep! Hondjes horen natuurlijk niet op de stoep te poepen en daarom moet het netjes opgeruimd worden. De speler die als eerste zijn emmertje vol heeft is de winnaar van het spel!
Hoe verzinnen die lui hetquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik de pas van m'n pa of ma mee neem kom ik wel binnenquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, bedenk me ineens dat ze bij de Makro op het moment heel veel speelgoed in de aanbieding hebben. Weet niet of je daar toegang tot hebt?
ja ik ben om, dat wordt hetquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
dat kan je wel winnen van d'rquote:
Hoe komen ze er bijquote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Mag het hopenquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel winnen van d'r
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangenquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel winnen van d'r
hoe krijgen ze het verkochtquote:
ja, straks aan het kontje van takkie danquote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dat kind heeft het geluk aan der kontje hangen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, straks aan het kontje van takkie dan
ik word doorgaans niet zo gelukkig van poep hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, straks aan het kontje van takkie dan
whehehequote:
dan ken je 'over de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft' nog nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
ik word doorgaans niet zo gelukkig van poep hoor
wat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
Als ik de lapo heb weet ik wat bij mij de volgende TT gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |