quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Oh, pardonquote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
cadeautjes bij kerst![]()
sinterklaas alluzzz
Schwitzerlandquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee waar ik deze kan kopen?
iets dichterbij mag ookquote:
gewoon bij beide kadootjesquote:
die zou ik wel willenquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
ja?quote:
quote:
Jawel... maar niet zoveelquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
:
Ohjee. Maar niks leuks wat jullie aan elkaar geven ofzo?
of komt dat met kerst? XD
Strootman Group is blijkbaar de nederlandse importeur. Probeer het daar eens.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
Deutschland.quote:
die man?quote:
weet ik veelquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
ja?![]()
de blokker heeft vet weinig online staan
Van die houten trein baan heb ik hier ook nog veel liggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een houten treinbaan en die kan hier mooi op aangesloten worden
[..]
Jawel... maar niet zoveel2 dingen waarvan we het wel weten en voor elkaar 1 ding waarvan we het niet weten.
Sinterklaas is voor de jongens he? Niet echt voor ons
Ik vind het nu alweer teveel, bedenkende dat opa en oma ook nog wat doen, en de moeder van J. waarschijnlijk ook nog wat verzint.
Ohhh dat is echt een mooie!!quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jawel... maar niet zoveel2 dingen waarvan we het wel weten en voor elkaar 1 ding waarvan we het niet weten.
Ik vind het nu alweer teveel, bedenkende dat opa en oma ook nog wat doen, en de moeder van J. waarschijnlijk ook nog wat verzint.
Ja precies.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik en Ferb zijn hier zo te zien de jongsten?
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
ik kan ook zelf gaan timmeren natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ooh ja ik zocht me al een ongelukquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
oh..dat is vet stom!
intertoys heeft die boerderij ook
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu dit gemaakt:quote:
quote:
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik vind hem wel goed geluktquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb nu dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Oftewel, er moet een mijter op zijn hoofd. Sinterklaas sfeertje dus![]()
[..]
Goed gelukt tochquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb nu dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Oftewel, er moet een mijter op zijn hoofd. Sinterklaas sfeertje dus![]()
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaquote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh dat is echt een mooie!!![]()
Ze hebben ook zulk mooi houten speelgoed bij de IKEA he
![]()
[..]
Ja precies.Nouja, iig iets dan toch?
IKEA, dat is zo'n toffe winkel hequote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaeen nieuwe bank halen, degene die we nu hebben is een 2e hands en zit gewoon echt niet lekker
dus misschien zien we daar nog wel wat ...
Ook al een idee wat voor een bank?quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga aankomend weekend naar ikeaeen nieuwe bank halen, degene die we nu hebben is een 2e hands en zit gewoon echt niet lekker
Leuk leukquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al een idee wat voor een bank?
super handige dingen voor weinig geld daarquote:
wat dacht jij dan?quote:
ja ik ken jouw seksuele voorkeur toch niet?quote:
Google liet mij een mooie bank zienquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..
kleur: zwart
Echt hequote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
super handige dingen voor weinig geld daar![]()
ps koop er nooit spaarlampen
Wat deden ze wat ze niet moesten doen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
super handige dingen voor weinig geld daar![]()
ps koop er nooit spaarlampen
Mijn kamer ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he
Nee?![]()
![]()
Ons huis is zowat een IKEA-catalogus![]()
hoor ik hier dan eigenlijk wel thuis?quote:
Oeh, gaaf. Goeie keusquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA een Ektorp 3 zits met 2 voetenbankjes..
kleur: zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |