Ik heb er nu met merk kleding en geboortekaartjesquote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Google gaf een ad voor afslanken en ideaal figuur enzo. Ik had een print screen ervan gemaakt, maar het programma heeft die link niet in mijn klembord gezet, dus kreeg ik dat filmpje.
Liedje is inderdaad wel vet.
Maargoed, het was dus een mislukte poging
Ik wil een kerst UIquote:Op maandag 1 november 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen tevreden
[..]
jij hebt ook al een sint ui
Vandaag een filmpje bekekenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Christus te paard, dat jong heeft het allemaal voor elkaar, die onvoldoendes moet ie toch zo wegpoetsen? Of zit ie soms op een te hoog niveau omdat zijn ouders een lagere opleiding niet goed genoeg vinden voor hun kind?
ja ik moest vroeger gewoon meehelpen met alles in huis en dan nog was het goed te doen en had ik alle tijd in de wereldquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Christus te paard, dat jong heeft het allemaal voor elkaar, die onvoldoendes moet ie toch zo wegpoetsen? Of zit ie soms op een te hoog niveau omdat zijn ouders een lagere opleiding niet goed genoeg vinden voor hun kind?
ik was je al kwijtquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blokker![]()
Oh, en deze ook:
[ afbeelding ]
maar dan 8,99 ipv 9,99
een bril voor mijn bril?quote:
pas NA 5 december jaquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef dirkjo het volgende:
Ik wil een kerst UI![]()
Zou ik sneeuw voor mijn plaatje kunnen fixen?
Probeer het en anders:quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik wil een kerst UI![]()
Zou ik sneeuw voor mijn plaatje kunnen fixen?
jahaaaquote:
helemaal mee eensquote:
neuhjj, ik zou het idd wel beter kunnen doen om MAVO ja, maar ik blijf liever wat harder studeren en dan de HAVO halenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
sneeuw is niet per se kerst hequote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef dirkjo het volgende:
Ik ben vroeg in de sneeuw stemming. Aankomend weekend snowboarden enzo.
ja, deze met een mijter opquote:
Ik had ook geen link gemaakt met kerst. Puur sneeuwquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuw is niet per se kerst he
en die hebben ook een webshopquote:
Ik ga er zelf wel eentje maken voor mezelf.quote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het en anders:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #14
de technologie staat voor niks tegenwoordigquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en die hebben ook een webshop
quote:
ik denk dat een zwarte pieten muts op mijn ui wel heel schattig zou staanquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga er zelf wel eentje maken voor mezelf.
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga er zelf wel eentje maken voor mezelf.
Give it a tryquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat een zwarte pieten muts op mijn ui wel heel schattig zou staan
Met mijn huidige kan ik weinig aanpassen voor sint/kerst.quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
ik denk dat een zwarte pieten muts op mijn ui wel heel schattig zou staan
ja, dan hoef je niet per se auw de deur uit enzoquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
de technologie staat voor niks tegenwoordig
Ik heb een mooiere garage besteldquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe dat ding neemt vast veel ruimte in dus die neem ik
ik zou er blij mee zijn toen ik nog een ukkertje wasquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe dat ding neemt vast veel ruimte in dus die neem ik
waarquote:Op maandag 1 november 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een mooiere garage besteld
Een houten garage voor de jongens
quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor de kindjes heel veel speelgoed![]()
en voor papa en mama weer een rokende pinpas
cadeautjes bij kerstquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
:
[..]
Ohjee. Maar niks leuks wat jullie aan elkaar geven ofzo?
of komt dat met kerst? XD
stukkenquote:
het komt wel goed schatjequote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo is volop aan het fotoshoppen en bakt er niks van
Wat wil je precies?quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef dirkjo het volgende:
* dirkjo is volop aan het fotoshoppen en bakt er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |