de meeste van rond de 15 zijn kinderenquote:
dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iemand.
ik ben toch online? kijk maar, hier ben ik
Kinderen met kinderen dusquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
de meeste van rond de 15 zijn kinderen
Daar is niksquote:
Zo enorm vaak komt dat niet voor hoorquote:
Oh. Das zonde.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat van den ikea maar dan klein spul zoals een bijzet tafeltje etc dat is prima spul, helemaal voor het geld
maar spaarlampen gaan nog geen 3 weken mee en dat al 3 op rij_!
Het zal je verbazen hoeveel voor de 18 al raak geprikt hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo enorm vaak komt dat niet voor hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
ferbquote:
ja ik heb ook een burolamp met spaar lamp die wel al eeuwen meegaat maar de grote varianten knallen als mallequote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das zonde.Al mijn spul gaat al minstens 3 jaar mee, maar heb geen spaarlampen
ja en geert wilders wordt morgen moslimquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Avondquote:
FERBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en geert wilders wordt morgen moslim
Alsof ik zelf supportquote:
Vaak genoeg om er programma's over te maken...quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet snel genoegquote:
en justin bieber gaat kaalquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en geert wilders wordt morgen moslim
wie?quote:
wel haar dat z'n hoofd overneemtquote:
Vraag dat nou nietquote:
beter wel iddquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet....
Daar zijn we godzijdank te oud voor, houd dat zo!
ooh gelukkig blijft zulke onzin mij bespaartquote:
ik ben niet te oudquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet....
Daar zijn we godzijdank te oud voor, houd dat zo!
'quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beter wel idd![]()
nogal een hit onder de vrouwelijke jeugd...
Gelukkig niet bij mijn zusjequote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beter wel idd![]()
nogal een hit onder de vrouwelijke jeugd...
wel als je moet vragen wie justin bieber isquote:
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen benquote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij mijn zusje, die heeft er ook een pest hekel aan
Dude, je beweert 197 te zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh gelukkig blijft zulke onzin mij bespaart![]()
[..]
ik ben niet te oud
Yup elk woord aan gespendeerd is al te veel eer voor hemquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen ben
Specs en pics van zusje!quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij mijn zusje, die heeft er ook een pest hekel aan
wie?quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
maarja, laten we dit topic bieber vrij houden, ik heb nu al spijt dat ik eraan begonnen ben
quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
Mijn broertje houd van Hannah Montana, kan het nog erger
Toen ik op invoeren klikte dacht ik nog: shit had een spoiler moeten maken met jullie krijgen toch geen picsquote:
dat is gewoon een kwestie van alleen dingen zien die mooi en goed zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je moet vragen wie justin bieber is
ja en wie bepaalt of je ergens te oud voor bent? jezelf, dus te oud kan nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |