sws die ga ik kopenquote:
Kssssssst, ga weg met je gedeprimeerde troepquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Een nummer dat wel een beetje bij vandaag past
trusten lovelyquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies, voor mijn snottekop gaat het me veelste snel
Ik hou het voor gezien, ik ga met mijn ijsklompjes en ijshandjes onder een hele warme douche staan en dan duik ik mijn bed in
Fijne avond en tot morgen ofzo
heh sjit kan ik weer verder zoekenquote:
Fijne avond en alvast trusten LLquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het voor gezien, ik ga met mijn ijsklompjes en ijshandjes onder een hele warme douche staan en dan duik ik mijn bed in
opwarmsequote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker LLquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vertel alleen maar een feitquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kssssssst, ga weg met je gedeprimeerde troep
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Vaatwasser zou nog wel gaan maar een snowboard is me toch iets te duur afquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
Krijg ik een snowboard van iemand, voor sinterklaas?
eh nee hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker LL![]()
[..]
Ik vertel alleen maar een feit
mag ik deze danquote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaatwasser zou nog wel gaan maar een snowboard is me toch iets te duur af
wie zei dat danquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, je bent helemaal niet per se oud als je kinderen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Van mij welquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik deze dan
http://www.kieskeurig.nl/(...)849&locationid=11714
Klopt, dat hoeft niets te zeggen tegenwoordig.quote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, je bent helemaal niet per se oud als je kinderen hebt
Vind ik wel beetje duurquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik deze dan
http://www.kieskeurig.nl/(...)849&locationid=11714
ik pm gelijk mijn adres evenquote:
Sommige zijn tenslotte rond de 15quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, dat hoeft niets te zeggen tegenwoordig.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
wie zei dat dan
iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben toch online? kijk maar, hier ben ik
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |