scheelde zes secondenquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pauper. En dat nog wel met die updates.
Tuurlijk, al vier jaar betalen voor Rapidshare maar dan toch werken met van die zwakke torrents. Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip.
Ik heb al 4 jaar zo'n betaald account maar bedankt.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie erover praten ja?
Topic Titel Therapeutisch Theeuurtje dan maar?quote:
zeg dat is 3x snel achter elkaarquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Topic Titel Therapeutisch Theeuurtje dan maar?
Ik heb het niet over Rapidshare, loop voor het eerst tegen een onvindbaar afleveringetje aan, heb ondertussen een goede gevonden.quote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tuurlijk, al vier jaar betalen voor Rapidshare maar dan toch werken met van die zwakke torrents. Joe.
Dat klinkt heel ranzing.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga me vast klaarzitten voor James Bond.
Adios.
Ach... Dirty mind, za'k maar zeggen.quote:
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het latenquote:
Ja nu zijn we benieuwd!quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Mwoa. Het gaat iets dieper dan datquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.quote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa. Het gaat iets dieper dan dat
Lauren Conradquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bijquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Jaaaquote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Lauren ConradMaar zij was leuker in Laguna Beach
Oh ja IDKquote:Op maandag 1 november 2010 20:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bij
wie is dat? en waarom staat ie hier?quote:
Ook goed natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock helpt roel even:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef alors het volgende:
Schijtzooi, daar heb je die smerige Tom de Ridder weer met zijn kutreclames
wat ben ik blij dat ik reclame amper hoor....echt ene oor in......quote:
Ik hoor hetquote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
bomfunk mcs!
hier zit straks een zelf ontdekte appelsap in. aan t einde van t 2e couplet iets dat klinkt als "Wat de fuok, is dat alles?"
nja, eigenlijk is het Who the fuck is Alice....dus zo goed vind em zelf niet...iig niet goed genoeg om op te gevenquote:
Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
daar is de "hate or love it" van dit moment....en ik neig steeds meer naar love it!
Pa-parapaparaprarpararparparparaprara! x 3quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ff lekker meeschreeuwen met Paramore!
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...
I know, I know...quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...
De eerste keer vond ik hem al helemaal super, en wordt steeds beterquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, I know...
Sommige plaatjes lijken de eerste keer helemaal niks te zijn, maar beginnen dan toch langzamerhand te groeien...
goedenavond elmo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die onbeperkt op de lunchbox willen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hitradio 3.
quote:
Laat maarquote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als je die link verandert naar =1000, kan je 1000x stemmen?
enigzins beveiligdquote:
Ja wat wil je hier nou mee joh? Ik zie het nut er echt totaal niet van in, en zeker niet bij zo'n lullig iets als de lunchboxen.quote:
Had gewoon even zin om een code in elkaar te timmeren. Het is de lunchbox geworden, omdat ik me afvroeg of het wel waterdicht was (omdat niet iedereen hier eens was met de keuze van vandaag)quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja wat wil je hier nou mee joh? Ik zie het nut er echt totaal niet van in, en zeker niet bij zo'n lullig iets als de lunchboxen.![]()
Tie Em Ef.quote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Michiel !
10x Tiesto op TMF...
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.quote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat niet meer cool tegenwoordig???
Was het ooit wat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.
Mis de oude tijd ook wel, maar goed er is nu muziek te horen. Mooie meevallerquote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.
*keert zich tegen waalwijker*quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Waalwijker het volgende:
Hiermee keert dit hele topic waarschijnlijk tegen me, maar ik vind Rudy niet zo'n bijzonder DJ. En al helemaal niet voor in het Glazen Huis, wat hier geopperd werd.
och, in de tijd van Fabiënne en later Tooske en Daphne mocht ik graag kijkenquote:
+1quote:
die hadden wij nietquote:
trusten 211oniPquote:
ik heb de lyrics gegoogled, wat zijn ze heerlijk vaagquote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef GooseFM het volgende:
ik verstond gewoon "De wereld is mijn plankje, op je bolle pipsnaar"
Watskeburt was ook niet een hoogtepunt van duidelijkheidquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de lyrics gegoogled, wat zijn ze heerlijk vaag
Nee, want pas op, straks bellen ze jequote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hadden wij niet
en ik weet de JvT-prijsvraag...maar ik ga niet smsen
oh, dat maakt me niet uit, maar ik wil helemaal niet naar dat concertquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want pas op, straks bellen ze je
ooooh, sorry hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dat maakt me niet uit, maar ik wil helemaal niet naar dat concert
ik ben al zooooooooo vaak op 3fm geweest
al zeker 4 keer (De afgelopen 10 jaar-15 jaar.....)_O-quote:
Ik vaker!quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al zeker 4 keer (De afgelopen 10 jaar-15 jaar.....)_O-
dat heb ik nou altijd al een kutnummer gevonden.....en toch neurie ik em meequote:
handjes boven de dekens!quote:
Hans, je bent echt een baas.quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Baas. Trusten alvast
. De Staat is echt zo cool
.
Heb je daar lang over na zitten denken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
nanananananana dat was weer pret
nanananananana maar ik ga nu naar bed
nanananananana ik zie jullie morgen weer
nanananananana of een andere keer!
ehm..ongeveer tegelijkertijd getypt als bedacht.....minuutje hooguitquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb je daar lang over na zitten denken?
Ciaoquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..ongeveer tegelijkertijd getypt als bedacht.....minuutje hooguit
maar nu ben ik echt weg!
ciao!
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die onbeperkt op de lunchbox willen stemmenIk wachtte er al op tot iemand zoiets zou gaan maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg goed beveiligd is die poll niet nee...
Hey Hansje!quote:
quote:
Klopt, pas vanavond wsl. weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je luistert vast niet naar Giel, dus ik zal het maar niet over 3FM hebben he?
QFTquote:
ah zie dat het een muziekprogramma is op Nederland 3 na Pownewsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef themauster het volgende:
Donderdag Gerard en Michiel op nederland 3 zal wel in het kader van tv lab zijn:
http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/7906048
Hij verveelt me nog niet iegquote:
Ik zou het stilhouden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef themauster het volgende:
Is het erg dat ik bij dit nummer aan Hans denk?
Welk nummer ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef themauster het volgende:
Is het erg dat ik bij dit nummer aan Hans denk?
Alphabeat - Fascinationquote:
Dat zal op zich wel meevallen, denk ik. Zeker met mobiele layout van FOK! Zolang je geen youtube gaat draaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Mensen, met name de mensen met smartphones.
Je bent 5 dagen per week 2u per dag onderweg en daarbij ben je op je telefoon aan het internetten. We hebben het over nu.nl, fok, mailtjes lezen dus de simpele dingetjes. Hoe snel ben je dan door 1000mb heen?
Volgens mij niet snel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Mensen, met name de mensen met smartphones.
Je bent 5 dagen per week 2u per dag onderweg en daarbij ben je op je telefoon aan het internetten. We hebben het over nu.nl, fok, mailtjes lezen dus de simpele dingetjes. Hoe snel ben je dan door 1000mb heen?
Ik zie hem op dit nummer uit zijn dak gaan dit is namelijk 1 van de Hans klassiekersquote:
Aah oké.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie hem op dit nummer uit zijn dak gaan dit is namelijk 1 van de Hans klassiekers
YT kan ik best even achterwege latenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal op zich wel meevallen, denk ik. Zeker met mobiele layout van FOK! Zolang je geen youtube gaat draaien.
Daar waar mogelijk Wifi gebruikenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
YT kan ik best even achterwege laten. Gaat meer om de nieuwssites, fok, facebook, twitter
. Ik heb werkelijk geen idee hoe snel je er doorheen zou kunnen zijn
quote:Ik was godzijdank even een bakkie aan het doen op de club en daar stond geen radio aan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was godzijdank even een bakkie aan het doen op de club en daar stond geen radio aan.
quote:Lunchbox 1
Forever Man - Eric Clapton
Little Lion Man - Mumford & Sons
Lunchbox 2
Soul Man - Sam & Dave![]()
![]()
![]()
Spaceman - Killers![]()
quote:Had Giel al gedaan.Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze heeft een nieuwe single."
Draai die dan!
qft wat een zeiknummer. Sowieso vind ik Ekdom niet echt denderend qua platen meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die kutplaat is net megahit geweest, die hoef ik eigenlijk noooooooooit meer te horen nu hoor
Volgens mij heb ik die ook al eens gehoord, misschien was het zelfs op radio1quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze heeft een nieuwe single."
Draai die dan!
Ik vind Ekdom wel leuk maar wat ie draait niet zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
qft wat een zeiknummer. Sowieso vind ik Ekdom niet echt denderend qua platen meer
Zijn muziek tijdens AV was veel beter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Ekdom wel leuk maar wat ie draait niet zo
Kaboutertje Dopvleugel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Dat klonk een beetje als bij Undercover in NL.
Inderdaad, lekker subtiel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef Waalwijker het volgende:
Ja joh, lul er anders ff lekker doorheen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef alors het volgende:
Ah daar is de volgende vraag dus overomgg hij faalt ook nog!!!!!
vraag het C&Squote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Paul het volgende:
Wie is nou die stem in het begin van de COEN EN SANDER SHOW?
Pinoooooooquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[Jokertje-modus]Tududududududududu... tududududududu..
Ja je kent hem wel toch?[/Jokertje-modus]
Boeiuhquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Jammer, Rudy is tijdens SR niet in het land.
Zit dus ook niet in het Huis![]()
Die hoef ik er ook niet in. Prima Dj maar lijkt me niks voor het Glazen huis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Jammer, Rudy is tijdens SR niet in het land.
Zit dus ook niet in het Huis![]()
Is dat aanstaande donderdag? Tof man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef themauster het volgende:
Gerard krijgt een eigen tv programmaTeminste eenmalig in het TV Lab op donderdagavond om 23.10 op ned 3. Veenstra heeft er ook een rolletje in geloof ik. Alain Clark zit in de 1e uitzending zoiets maak ik uit aan de hints op twitter en het voorstukje op de nederland 3 site
Vet, even kijken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef themauster het volgende:
Gerard krijgt een eigen tv programmaTeminste eenmalig in het TV Lab op donderdagavond om 23.10 op ned 3. Veenstra heeft er ook een rolletje in geloof ik. Alain Clark zit in de 1e uitzending zoiets maak ik uit aan de hints op twitter en het voorstukje op de nederland 3 site
Goedenavond Veenstra!quote:
quote:
hoop het is goed gedownloadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |