scheelde zes secondenquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pauper. En dat nog wel met die updates.
Tuurlijk, al vier jaar betalen voor Rapidshare maar dan toch werken met van die zwakke torrents. Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de tip.
Ik heb al 4 jaar zo'n betaald account maar bedankt.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie erover praten ja?
Topic Titel Therapeutisch Theeuurtje dan maar?quote:
zeg dat is 3x snel achter elkaarquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Topic Titel Therapeutisch Theeuurtje dan maar?
Ik heb het niet over Rapidshare, loop voor het eerst tegen een onvindbaar afleveringetje aan, heb ondertussen een goede gevonden.quote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tuurlijk, al vier jaar betalen voor Rapidshare maar dan toch werken met van die zwakke torrents. Joe.
Dat klinkt heel ranzing.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga me vast klaarzitten voor James Bond.
Adios.
Ach... Dirty mind, za'k maar zeggen.quote:
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het latenquote:
Ja nu zijn we benieuwd!quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Mwoa. Het gaat iets dieper dan datquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.quote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa. Het gaat iets dieper dan dat
Lauren Conradquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bijquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Jaaaquote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Lauren ConradMaar zij was leuker in Laguna Beach
Oh ja IDKquote:Op maandag 1 november 2010 20:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bij
wie is dat? en waarom staat ie hier?quote:
Ook goed natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock helpt roel even:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef alors het volgende:
Schijtzooi, daar heb je die smerige Tom de Ridder weer met zijn kutreclames
wat ben ik blij dat ik reclame amper hoor....echt ene oor in......quote:
Ik hoor hetquote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
bomfunk mcs!
hier zit straks een zelf ontdekte appelsap in. aan t einde van t 2e couplet iets dat klinkt als "Wat de fuok, is dat alles?"
nja, eigenlijk is het Who the fuck is Alice....dus zo goed vind em zelf niet...iig niet goed genoeg om op te gevenquote:
Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
daar is de "hate or love it" van dit moment....en ik neig steeds meer naar love it!
Pa-parapaparaprarpararparparparaprara! x 3quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ff lekker meeschreeuwen met Paramore!
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...
I know, I know...quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...
De eerste keer vond ik hem al helemaal super, en wordt steeds beterquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, I know...
Sommige plaatjes lijken de eerste keer helemaal niks te zijn, maar beginnen dan toch langzamerhand te groeien...
goedenavond elmo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die onbeperkt op de lunchbox willen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()