Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
daar is de "hate or love it" van dit moment....en ik neig steeds meer naar love it!
Pa-parapaparaprarpararparparparaprara! x 3quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ff lekker meeschreeuwen met Paramore!
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik blijf 't aan de ene kant verkrachting van het origineel vinden... maar aan de andere kant is 'ie ook best wel tof. Moeilijk, moeilijk...
I know, I know...quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even jouw mening van een paar dagen geleden opzoeken...
De eerste keer vond ik hem al helemaal super, en wordt steeds beterquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, I know...
Sommige plaatjes lijken de eerste keer helemaal niks te zijn, maar beginnen dan toch langzamerhand te groeien...
goedenavond elmo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die onbeperkt op de lunchbox willen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()