Dat klinkt heel ranzing.quote:Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga me vast klaarzitten voor James Bond.
Adios.
Ach... Dirty mind, za'k maar zeggen.quote:
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het latenquote:
Ja nu zijn we benieuwd!quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet meer voor mij. Maar als ik zeg waarom verneuk ik het programma voor jou ook, dus ik zal het laten
Mwoa. Het gaat iets dieper dan datquote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker het standaard 'het zijn allemaal actrices'-gezeur.
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.quote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa. Het gaat iets dieper dan dat
Lauren Conradquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bijquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vertel maar. The Hills is ook gespeeld en dat kijk ik ook altijd 100 keer.
Jaaaquote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Lauren ConradMaar zij was leuker in Laguna Beach
Oh ja IDKquote:Op maandag 1 november 2010 20:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een beetje jammer dat werkelijk alles gespeeld is. Ik ken meerdere mensen die er aan meegedaan hebben (of beter gezegd, het waren acteurs en ze werden ervoor gevraagd) en er gebeurt werkelijk helemaal niks spontaans. Geen date, en zoals sirolf al zei, ook geen echte kandidates. Tenminste, ongeveer de helft is actrice. En ja, daar zitten dus de raarste types bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |