Alphabeat - Fascinationquote:
Dat zal op zich wel meevallen, denk ik. Zeker met mobiele layout van FOK! Zolang je geen youtube gaat draaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Mensen, met name de mensen met smartphones.
Je bent 5 dagen per week 2u per dag onderweg en daarbij ben je op je telefoon aan het internetten. We hebben het over nu.nl, fok, mailtjes lezen dus de simpele dingetjes. Hoe snel ben je dan door 1000mb heen?
Volgens mij niet snel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Mensen, met name de mensen met smartphones.
Je bent 5 dagen per week 2u per dag onderweg en daarbij ben je op je telefoon aan het internetten. We hebben het over nu.nl, fok, mailtjes lezen dus de simpele dingetjes. Hoe snel ben je dan door 1000mb heen?
Ik zie hem op dit nummer uit zijn dak gaan dit is namelijk 1 van de Hans klassiekersquote:
Aah oké.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zie hem op dit nummer uit zijn dak gaan dit is namelijk 1 van de Hans klassiekers
YT kan ik best even achterwege latenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal op zich wel meevallen, denk ik. Zeker met mobiele layout van FOK! Zolang je geen youtube gaat draaien.
Daar waar mogelijk Wifi gebruikenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
YT kan ik best even achterwege laten. Gaat meer om de nieuwssites, fok, facebook, twitter
. Ik heb werkelijk geen idee hoe snel je er doorheen zou kunnen zijn
quote:Ik was godzijdank even een bakkie aan het doen op de club en daar stond geen radio aan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was godzijdank even een bakkie aan het doen op de club en daar stond geen radio aan.
quote:Lunchbox 1
Forever Man - Eric Clapton
Little Lion Man - Mumford & Sons
Lunchbox 2
Soul Man - Sam & Dave![]()
![]()
![]()
Spaceman - Killers![]()
quote:Had Giel al gedaan.Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze heeft een nieuwe single."
Draai die dan!
qft wat een zeiknummer. Sowieso vind ik Ekdom niet echt denderend qua platen meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die kutplaat is net megahit geweest, die hoef ik eigenlijk noooooooooit meer te horen nu hoor
Volgens mij heb ik die ook al eens gehoord, misschien was het zelfs op radio1quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ze heeft een nieuwe single."
Draai die dan!
Ik vind Ekdom wel leuk maar wat ie draait niet zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
qft wat een zeiknummer. Sowieso vind ik Ekdom niet echt denderend qua platen meer
Zijn muziek tijdens AV was veel beter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind Ekdom wel leuk maar wat ie draait niet zo
Kaboutertje Dopvleugel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Dat klonk een beetje als bij Undercover in NL.
Inderdaad, lekker subtiel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef Waalwijker het volgende:
Ja joh, lul er anders ff lekker doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |