Laat maarquote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als je die link verandert naar =1000, kan je 1000x stemmen?
enigzins beveiligdquote:
Ja wat wil je hier nou mee joh? Ik zie het nut er echt totaal niet van in, en zeker niet bij zo'n lullig iets als de lunchboxen.quote:
Had gewoon even zin om een code in elkaar te timmeren. Het is de lunchbox geworden, omdat ik me afvroeg of het wel waterdicht was (omdat niet iedereen hier eens was met de keuze van vandaag)quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja wat wil je hier nou mee joh? Ik zie het nut er echt totaal niet van in, en zeker niet bij zo'n lullig iets als de lunchboxen.![]()
Tie Em Ef.quote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen Michiel !
10x Tiesto op TMF...
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.quote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat niet meer cool tegenwoordig???
Was het ooit wat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.
Mis de oude tijd ook wel, maar goed er is nu muziek te horen. Mooie meevallerquote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Bij 15 jarige pubertjes wel, maar TMF is toch allang niet meer wat het ooit was.
*keert zich tegen waalwijker*quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Waalwijker het volgende:
Hiermee keert dit hele topic waarschijnlijk tegen me, maar ik vind Rudy niet zo'n bijzonder DJ. En al helemaal niet voor in het Glazen Huis, wat hier geopperd werd.
och, in de tijd van Fabiënne en later Tooske en Daphne mocht ik graag kijkenquote:
+1quote:
die hadden wij nietquote:
trusten 211oniPquote:
ik heb de lyrics gegoogled, wat zijn ze heerlijk vaagquote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef GooseFM het volgende:
ik verstond gewoon "De wereld is mijn plankje, op je bolle pipsnaar"
Watskeburt was ook niet een hoogtepunt van duidelijkheidquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de lyrics gegoogled, wat zijn ze heerlijk vaag
Nee, want pas op, straks bellen ze jequote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hadden wij niet
en ik weet de JvT-prijsvraag...maar ik ga niet smsen
oh, dat maakt me niet uit, maar ik wil helemaal niet naar dat concertquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want pas op, straks bellen ze je
ooooh, sorry hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
oh, dat maakt me niet uit, maar ik wil helemaal niet naar dat concert
ik ben al zooooooooo vaak op 3fm geweest
al zeker 4 keer (De afgelopen 10 jaar-15 jaar.....)_O-quote:
Ik vaker!quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al zeker 4 keer (De afgelopen 10 jaar-15 jaar.....)_O-
dat heb ik nou altijd al een kutnummer gevonden.....en toch neurie ik em meequote:
handjes boven de dekens!quote:
Hans, je bent echt een baas.quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Baas. Trusten alvast
. De Staat is echt zo cool
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |