Wat een attitude...quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat Yuki het voor mij opneemt
Heb 'm maar opgezochtquote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik blijf ook elke keer lachen om die man
Niemand blocked mijn cockquote:Op maandag 1 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hadden het toch over cockblocken?
Waarom dat?quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Under_Score het volgende:
nou, dan ga ik maar bij mijn ouders op bezoek ofzo.
Dat vraag ik mij dus ook al af.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook al af.
omdat cockblockquote:
+2quote:
Ik was eerderquote:
thxquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cockblock
Na 10 minuten pas?quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vindt die Pablo geniaal na 10 minuten al
Wtfquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cockblock
ja precies, beetje mijn plezier vergallenquote:
Oh je moet Ouch eens downloaden, echt geweldig!quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vindt die Pablo geniaal na 10 minuten al
Eerst bits and pieces kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je moet Ouch eens downloaden, echt geweldig!
ja maar toch.. je weet maar nooitquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik block niks.... simpelweg omdat er niks te blocken valt
Huilerdquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Under_Score het volgende:
ja maar toch.. je weet maar nooit![]()
Je logé is gefokblockedquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Engel- het volgende:
Fok! weigert mijn logee toe te laten..... iemand nog ideeën..... ja we hebben al drie keer het paswoord ingevoerd en ook nog een keer een nieuwe aangevraahd
quote:
quote:
Wie is je loge? Wij willen namenquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Ze zegt dat ze er genoeg van heeft..... hopelijk gaat ze nu iets nuttigs doen
Ik zou het op FZ vragenquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Ze zegt dat ze er genoeg van heeft..... hopelijk gaat ze nu iets nuttigs doen
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doenquote:
Hopelijk is ie straks gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, auto staat bij de garage. Ging mn pa maar filmen vanuit zijn auto. Maar omdat ie slecht schakelde gooide hij het ding flink in zn toeren, verwachtte elk moment blauw blauw met die herrie
Nu word ik nog nieuwschierigerquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doen
en WTF is FZ??????
blauw blauw?quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, auto staat bij de garage. Ging mn pa maar filmen vanuit zijn auto. Maar omdat ie slecht schakelde gooide hij het ding flink in zn toeren, verwachtte elk moment blauw blauw met die herrie
popo jeweetzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, dan kan ik er mee naar Purmerend zoeven.
Forum zaken, toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doen
en WTF is FZ??????
Weer wat geleerdquote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blauw_blauw
Feedback bedoel jequote:
Ik stem cup a soup!quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Koffie of thee zetten... lastige keuzes in het leven
Ik ga maar eens aan de koffie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Thee. Koffie lurk je al de hele dag door. Wakker blijft hoeft toch niet, je moet straks toch je nest in.quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Wat heb ik gemist in al die topics dan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef xFriendx het volgende:
En anders houden de dames je wel wakker met de tietencollage.
wat nou? hij heeft gewoon gelijk.quote:
Have fun en succes!quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Ja, ik ga Two and a half men en the Kardashians kijken en dan eens studeren en zo![]()
Alle maten en soorten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist in al die topics dan?
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Ja, ik ga Two and a half men en the Kardashians kijken en dan eens studeren en zo![]()
two and a half menquote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Dan heb ik genoeg gemist, kom hier dan toch te weinig.quote:
Zijn er nou nieuwe afleveringen? Tijd niet gezien maar keek het vroeger altijd.quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga nu nog even verder met studeren en dan straks Bones kijken
quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat nou? hij heeft gewoon gelijk.
Ze zijn nu bezig met seizoen 5 en dan ergens achteraan (dacht ik) en in de VS zijn ze bezig met seizoen 6 (ik denk dat er 5 afleveringen zijn geweest)quote:Op maandag 1 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zijn er nou nieuwe afleveringen? Tijd niet gezien maar keek het vroeger altijd.
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Yuki het volgende:
Zometeen Big Bang Theory met een kop cup a soup en een deken om me heen.
Verdomde vrieskou hier
Heb ik vaker vanaf jouw kant gelezen. Weet je het nu zeker?quote:
Je begrijpt dat je er nu niet meer onderuit komt hequote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzo
Nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
two and a half men
heb je je hakken al laten maken?
Heb ik nou nooit last van, ik ben een levende kachel geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Yuki het volgende:
Zometeen Big Bang Theory met een kop cup a soup en een deken om me heen.
Verdomde vrieskou hier
Okay, dan heb ik em ws niet gezien als ik straks zin heb om tv te kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met seizoen 5 en dan ergens achteraan (dacht ik) en in de VS zijn ze bezig met seizoen 6 (ik denk dat er 5 afleveringen zijn geweest)
Avondquote:
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maarquote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzo
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
ik heb echt het idee dat ik nooit meer single ga worden
mag ik hier nog wel posten?
Ik ook, maar op een of andere manier raak ik warmte meer kwijt dan dat ik er zelf profijt van hebquote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit last van, ik ben een levende kachel geloof ik
Het kan je zomaar gebeuren als je het het minst verwachtquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
Jij welquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef GSweetness het volgende:
Ben nieuw hier dus ik reageer niet snel hahah
Tot zover mr. Positivoquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het kan je zomaar gebeuren als je het het minst verwacht
Net als een partner vinden eigenlijk
Achso.quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zal ik je de handleiding nog even geven of wil je priveles
gezien ik toch op 1 meter afstand zit
Het was afgelopen woensdag ook wel een stuk kouderquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maar
Goed gesproken!quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
dat laatste geldt zekerquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
en bedanktquote:
Gelijk naar de kroeg!quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Alsof je opeens op een geeltje stuit die 2 jaar onder het kussen van de bank lag, verrek! En blij dat je er mee bent
ik ben een optimist jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
ik ben altijd positief! Het lijkt alleen wat minder in de buurt van superblije mensen
quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Alsof je opeens op een geeltje stuit die 2 jaar onder het kussen van de bank lag, verrek! En blij dat je er mee bent
Mooi zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mooi zoEr zijn al genoeg azijnpissers op deze aardkloot
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?quote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef GSweetness het volgende:
Ben nieuw hier dus ik reageer niet snel hahah
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
G. groet je zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?
Hoi trouwens
Nope, maar mooi dat je er bent. Tegen de muur jij en weer een azijnpisser minder!quote:
YWquote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat laatste geldt zekermaar ja wie weet, ik verwacht het de komende jaren iig niet
[..]
en bedankt
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?
Hai! Hoe is 't?quote:
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Tijn, als ik je usericon zie moet ik de hele tijd denken aan Frankie Boyle (van Mock the Week)
Big Bang Theoryquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
YW is you're welcome de andere ben ik ff kwijtquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
En hij is akelig accuraat!quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isMaar mijn UI dat is gewoon een afbeelding van mijzelf
Goed hequote:
Oeh dat is balen, knap dat je dan positief kan blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef DeBassist het volgende:
[..]
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijn
daar xanax () voor gekregen en dat 25weken geslikt dus daarna ook nog een flinke verslaving waar ik niet vanaf kom
![]()
en toen ben ik naar een kliniek gestuurd, alleen mankeert er geestelijk niks met me
ik ben ook een labratquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.Inclusief die laborantenjas ook echt.
Je hebt slechtere dingen om over te klagen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik heb iets op MP gezet en de mailtjes stromen binnen met biedingen
Post 'ie ook hier toevallig?quote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef -Engel- het volgende:
Het is hier GEZELLIG
mijn logeetje zit nu ook op Fok!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik heb iets op MP gezet en de mailtjes stromen binnen met biedingen
Ja, dat is waarquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt slechtere dingen om over te klagen.
Twee kop en schotels van Blond Amsterdam & een theepot; beide van de kerstcollectie (en voorlopig niet meer te koop)quote:
Heb je al een nigeriaan aan de haak geslagen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Ik heb nu al 22 mailtjes bij "verwijderde items" staan
Ian is de masterquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vandaar ook de akelige accuratesse.
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een nigeriaan aan de haak geslagen?
Ik zat al te wachten tot het woordje Blond ging vallenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee kop en schotels van Blond Amsterdam & een theepot; beide van de kerstcollectie (en voorlopig niet meer te koop)
Nou, je hoefde niet lang te wachtenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot het woordje Blond ging vallen
hopeloos is datquote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oeh dat is balen, knap dat je dan positief kan blijven.
Een vriendin van me heeft ook al maanden dat soort klachten, gaat nu voor de 2e keer bij een ander ziekenhuis door de hele medische molen... tot nu toe werkt alleen prednison
Jij begon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
(en wat is dit serieus voor singles)
Komt vaak genoeg voor hoor in singles op zijn tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
Baby krijgt een minimalistische inrichting?quote:
je hoort mij ook niet klagenquote:
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baby krijgt een minimalistische inrichting?
Bij het begin zijn het nog echt van die spekvarkentjes. Netkous erbij en je hebt een panklare rollade.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!
Zal ik doenquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hopeloos is dat![]()
ik ga ook nog maar voor een gastroheb toch een hoge pijngrens onderhand
hopelijk komt het goed met haar, doe r maar de beste (beterschaps)wensen van me
of het met mij ooit overgaat is maar de vraag, maar ik blijf hopen natuurlijk
ik bedoelde het iig echt serieusquote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Met serieus is niks mis.... maar .... het ligt aan de sfeer
Nu je het zegtquote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Tijn:
[ afbeelding ]
Ik vind em lijken
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef DeBassist het volgende:
ik bedoelde het iig echt serieushet blijft R&P natuurlijk
zegt dat veelquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus.....
over het algemeen een van de serieuste hier
Echt waar?quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus.....
En bovendien nog bescheiden ook.quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ook serieus.....
De heilige nymfo tallyquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het sarcasme ontgaat je?quote:
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?quote:
Klinkt interessantquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik heb het wel even gehad met "Neuropsychological Assessment and Development"
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.quote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebrilquote:Op maandag 1 november 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het is leukquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?
Het heeft wel iets, maar nu even nietquote:
Wij hebben onder dezelfde dekentjes gelegen, maar ja, bij mij kwamen mijn voeten er elke keer onderuitquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maar
Dekentje? Je gaat toch in het voorjaar bevallen? Warm genoeg dan hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Tally het volgende:
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!
Er is ook geen zon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef -Engel- het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebril
Mja we zien wel!quote:Op maandag 1 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dekentje? Je gaat toch in het voorjaar bevallen? Warm genoeg dan hoor.
Naar Maltaquote:
Watje, nu al last van je moedergevoelens? Vrouwen.quote:
Bij mij lagen ze op een gegeven moment alleen maar over m'n voetenquote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hebben onder dezelfde dekentjes gelegen, maar ja, bij mij kwamen mijn voeten er elke keer onderuit
quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Watje, nu al last van je moedergevoelens? Vrouwen.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:26 schreef xFriendx het volgende:
Jij hebt nu toch een zonnetje in huis?
Dan moet je het ook niet proberen. Geef het even rust.quote:
Wat nu als je straks je kind hebt en het niet leuk vind?quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeHormonen ja.. Moedergevoelens nog totaal niet
Hopelijk komen ze nog
Uhuh, sucks doesn't it?quote:
Dat gaat vast goedkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Tally het volgende:
NeeHormonen ja.. Moedergevoelens nog totaal niet
Hopelijk komen ze nog
Je moet nu ook niet studeren.quote:
quote:
Dat klinkt wel goedquote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet studeren.
Een grote pizza met salami, een fles rosé en een grote bak B&J ijs (smaak naar keuze).
Weet je... Daar ben ik dus ook heel erg bang voor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nu als je straks je kind hebt en het niet leuk vind?
Niet dat ik denk dat dat gebeurt hoor
Lotusss' "blauwtje/uitmaak/depressie geneesmiddel"quote:
Ik twijfel er een beetje over. Ik ga straks wel in één keer kijken op uitzendinggemist.nl denk ikquote:
Maar ik heb morgen tentamenquote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet studeren.
Een grote pizza met salami, een fles rosé en een grote bak B&J ijs (smaak naar keuze).
quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens nu Ouch aan 't kijken
Oeh, dat is een geneesmiddel voor alles?quote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lotusss' "blauwtje/uitmaak/depressie geneesmiddel"
Klinkt als een studentikoos iets, of als Festen met een typefout. Festen is i.i.g. tof!quote:
Vol-ta-ren!quote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Ik krijg geen contact met mn fysio.. Elke keer als ik haar bel krijg ik dr voicemail en iedere keer als ze mij belt, belt ze naar mn ouders.. Maar ondertussen ga ik dood van de pijn op het moment
Morgen maar weer bellen *zucht*
quote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet je... Daar ben ik dus ook heel erg bang voor.
Omdat ik dus geen roze wolk heb, en dus ook nog geen moedergevoelens.
Meestal voel ik me de volgende dag wel flink beterquote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat is een geneesmiddel voor alles?
Misschien komt het nog en wordt je gewoon een toffe moeder die haar kind niet als aller heiligste ziet maar gewoon als persoonquote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Bikkeltjes zijn we!quote:
ja, maar tis kraakbeen of bot.. Geen spier ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vol-ta-ren!
Luister eens naar je zus!
Nieuwe serie op BNNquote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een studentikoos iets, of als Festen met een typefout. Festen is i.i.g. tof!
Ik ga het even onthouden. Alleen de fles rosé moet ik vervangen door iets anders denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal voel ik me de volgende dag wel flink beter
Edit: mits uitgeslapen
Serie over studentenvereniging(ontgroening) geloof ik? Ik ga het wel kijken denk ik, zelf ook een ontgroening meegemaakt dus ben wel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een studentikoos iets, of als Festen met een typefout. Festen is i.i.g. tof!
Wees blij dat je geen roze wolk hebt, anders was je nu ook onderdeel geweest van de OUD-sekte. Iedere moeder i.o. beleeft het volgens mij weer op een andere manier. Maar volgens mij ben je een uitzondering als die moederliefde er niet komt. Al zal 'ie er misschien niet zijn vanaf dag één.quote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek door auto ongelukquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vervelend voor jemag ik weten wat/waardoor? Sorry ben beetje nieuwsgierig aangelegd
dat zeker !quote:
Mja ik ben al blij dat ik sinds vrijdag niet meer zo erg in de put zit.quote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor, ik liep echt niet die 9 maanden rozig rond hoor.
Je kent mijn man niet.quote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het nog en wordt je gewoon een toffe moeder die haar kind niet als aller heiligste ziet maar gewoon als persoon
Is het ook: http://sites.bnn.nl/page/feutenquote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen TV meer, dus dat soort dingen mis ik allemaal.quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Gasol het volgende:
Serie over studentenvereniging(ontgroening) geloof ik? Ik ga het wel kijken denk ik, zelf ook een ontgroening meegemaakt dus ben wel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben.
Daar helpen die smeersels ook voorquote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tis kraakbeen of bot.. Geen spier ofzo
Ben blij dat ik dat niet heb gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Serie over studentenvereniging(ontgroening) geloof ik? Ik ga het wel kijken denk ik, zelf ook een ontgroening meegemaakt dus ben wel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ben al blij dat ik sinds vrijdag niet meer zo erg in de put zit.
Ik zonk wel weg in een depressie.. Krabbel nu een beetje op.. Mja..
We zien wel
[..]
Je kent mijn man niet.En mij een beetje. Dus heilig word het kind nooit
We zullen zienquote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen roze wolk hebt, anders was je nu ook onderdeel geweest van de OUD-sekte. Iedere moeder i.o. beleeft het volgens mij weer op een andere manier. Maar volgens mij ben je een uitzondering als die moederliefde er niet komt. Al zal 'ie er misschien niet zijn vanaf dag één.
Indigokinderen!quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig maar. Ik vind moeders die hun kind als heilig beschouwen niet zo tof
Zit jij bij t corps?quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Weet je, ik ben helemaal niet zo treurig meerquote:
*zucht*quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tis kraakbeen of bot.. Geen spier ofzo
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, ik ben helemaal niet zo treurig meer
Sterrenkinderen zijn beter!!!!quote:
ook als het 'in' de knie zit?quote:
Samen met je logée?quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Goed.... bye bye!!!! ik ga boek lezen, film kijken of eindelijk eens opruimen
Ze claimen van wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als het 'in' de knie zit?
Balen, altijd nekpijn dus? Is het iets dat zo blijft of nog kans op verbetering?quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek door auto ongeluk
Zijn sterrenkinderen dan anaal verwekt?quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Ms zijn die indigokinderen wel gewoon kinderen van moeders die de hele zwangerschap blauw waren
Blauw als in dronken?quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Ms zijn die indigokinderen wel gewoon kinderen van moeders die de hele zwangerschap blauw waren
Mijn kind is nu al verpest en dan is het er nog niet eens uitquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vind moeders die hun kind als heilig beschouwen niet zo tof
nee, van mn spieren heb ik echt geen lastquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*
Maar het werkt gewoon serieus goed pijnstillend!
En als je last hebt van je bot/kraakbeen heeft dat meestal ook zijn weerslag op spieren/pezen omdat je toch anders gaat lopen/staan etc.
You'll thank me for it. Voltaren 25. Alleen te verkrijgen in de apotheek. Voltaren 12,5 ook bij de drogist.
In mijn ervaring wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
minder drinkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kind is nu al verpest en dan is het er nog niet eens uit
Ja het uit zich vooral in hoofdpijn.. Naja, het ongeluk is zo'n 15 jaar geleden, dus ik zie het niet echt beter meer worden.quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Balen, altijd nekpijn dus? Is het iets dat zo blijft of nog kans op verbetering?
Ja was niet zo relaxed, ben er richting het einde mee gestopt... had niet echt de behoefte meer om bij een club te horen die het grappig vond om verdunde wasbenzine over mensen heen te gooien en er voor de grap een aansteker bij te houden...quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet heb gehad.
Pijnstillers werken niet "lokaal". Veruit de meeste pijnstillers werken in op de hersenen. Ze blokkeren daar de pijnreceptoren zodat de "pijn-seintjes" van de blessure/wond zodat die niet aankomenquote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cool mommyquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kind is nu al verpest en dan is het er nog niet eens uit
Aah ja dan zullen mijn familie en zijn familie inderdaad stoppen met cadeautjes kopenquote:
Nee, snap ikquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja was niet zo relaxed, ben er richting het einde mee gestopt... had niet echt de behoefte meer om bij een club te horen die het grappig vond om verdunde wasbenzine over mensen heen te gooien en er voor de grap een aansteker bij te houden...
Het gaat even te snel voor mij hierquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit jij bij t corps?
Mijn ex noemde me knor
Maar als je smeert werkt het wel lokaal.quote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijnstillers werken niet "lokaal". Veruit de meeste pijnstillers werken in op de hersenen. Ze blokkeren daar de pijnreceptoren zodat de "pijn-seintjes" van de blessure/wond zodat die niet aankomen
Vandaar. Luisteren naar je zus!
ja, ik ben gewoon echt geen medicijnen fanquote:
Dus jouw logée op MSN en jij met de stofzuiger: "doe je benen effe omhoog wil je"?quote:Op maandag 1 november 2010 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
logée zit op msn....en ze hoeft natuurlijk niet op te ruimen....
Dan wel ja.quote:Op maandag 1 november 2010 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar als je smeert werkt het wel lokaal.
Wat een idiotenquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja was niet zo relaxed, ben er richting het einde mee gestopt... had niet echt de behoefte meer om bij een club te horen die het grappig vond om verdunde wasbenzine over mensen heen te gooien en er voor de grap een aansteker bij te houden...
Ik hoor gelukkig niet bij de clubquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het uit zich vooral in hoofdpijn.. Naja, het ongeluk is zo'n 15 jaar geleden, dus ik zie het niet echt beter meer worden.
En jij? What's your pain of no choice?
Geef jij eens advies danquote:
Niet vergeten in te ademen na het zuchten hè.quote:
ja, maar dat is spierquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn ervaring wel ja
Heb een geïrriteerde meniscus gehad, toen was t fijn
Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook niks met medicijnen. Maar soms kan het even niet anders en is het prettig te weten dat het werktquote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ben gewoon echt geen medicijnen fanslik of smeer pas iets als ik echt echt echt last heb
De huisarts zei dat als ik wist dat ik lang moest lopen dat ik dan een Ibu of 2 van te voren moest slikken.. Maar dat wil ik niet, want dan kan ik dat elke keer als ik moet werken
Zei je net niet dat je vergaat van de pijn?quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ben gewoon echt geen medicijnen fanslik of smeer pas iets als ik echt echt echt last heb
De huisarts zei dat als ik wist dat ik lang moest lopen dat ik dan een Ibu of 2 van te voren moest slikken.. Maar dat wil ik niet, want dan kan ik dat elke keer als ik moet werken
ik ben gewoon bang dat ik het extreem overbelast als ik het niet voelquote:Op maandag 1 november 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijnstillers werken niet "lokaal". Veruit de meeste pijnstillers werken in op de hersenen. Ze blokkeren daar de pijnreceptoren zodat de "pijn-seintjes" van de blessure/wond zodat die niet aankomen
Vandaar. Luisteren naar je zus!
Garbagequote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, dat liedje van The World is not Enough is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |