Daar helpen die smeersels ook voorquote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tis kraakbeen of bot.. Geen spier ofzo
Ben blij dat ik dat niet heb gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Serie over studentenvereniging(ontgroening) geloof ik? Ik ga het wel kijken denk ik, zelf ook een ontgroening meegemaakt dus ben wel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben.
quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik ben al blij dat ik sinds vrijdag niet meer zo erg in de put zit.
Ik zonk wel weg in een depressie.. Krabbel nu een beetje op.. Mja..
We zien wel
[..]
Je kent mijn man niet.En mij een beetje. Dus heilig word het kind nooit
We zullen zienquote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen roze wolk hebt, anders was je nu ook onderdeel geweest van de OUD-sekte. Iedere moeder i.o. beleeft het volgens mij weer op een andere manier. Maar volgens mij ben je een uitzondering als die moederliefde er niet komt. Al zal 'ie er misschien niet zijn vanaf dag één.
Indigokinderen!quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig maar. Ik vind moeders die hun kind als heilig beschouwen niet zo tof
Zit jij bij t corps?quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Serie over studentenvereniging(ontgroening) geloof ik? Ik ga het wel kijken denk ik, zelf ook een ontgroening meegemaakt dus ben wel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben.
Weet je, ik ben helemaal niet zo treurig meerquote:
*zucht*quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tis kraakbeen of bot.. Geen spier ofzo
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je, ik ben helemaal niet zo treurig meer
Sterrenkinderen zijn beter!!!!quote:
ook als het 'in' de knie zit?quote:
Samen met je logée?quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Goed.... bye bye!!!! ik ga boek lezen, film kijken of eindelijk eens opruimen
Ze claimen van wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als het 'in' de knie zit?
Balen, altijd nekpijn dus? Is het iets dat zo blijft of nog kans op verbetering?quote:Op maandag 1 november 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek door auto ongeluk
Zijn sterrenkinderen dan anaal verwekt?quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Ms zijn die indigokinderen wel gewoon kinderen van moeders die de hele zwangerschap blauw waren
Blauw als in dronken?quote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Ms zijn die indigokinderen wel gewoon kinderen van moeders die de hele zwangerschap blauw waren
Mijn kind is nu al verpest en dan is het er nog niet eens uitquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vind moeders die hun kind als heilig beschouwen niet zo tof
nee, van mn spieren heb ik echt geen lastquote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*
Maar het werkt gewoon serieus goed pijnstillend!
En als je last hebt van je bot/kraakbeen heeft dat meestal ook zijn weerslag op spieren/pezen omdat je toch anders gaat lopen/staan etc.
You'll thank me for it. Voltaren 25. Alleen te verkrijgen in de apotheek. Voltaren 12,5 ook bij de drogist.
In mijn ervaring wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als het 'in' de knie zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |