Mooi zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mooi zoEr zijn al genoeg azijnpissers op deze aardkloot
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?quote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef GSweetness het volgende:
Ben nieuw hier dus ik reageer niet snel hahah
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
G. groet je zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?
Hoi trouwens
Nope, maar mooi dat je er bent. Tegen de muur jij en weer een azijnpisser minder!quote:
YWquote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat laatste geldt zekermaar ja wie weet, ik verwacht het de komende jaren iig niet
[..]
en bedankt
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?
Hai! Hoe is 't?quote:
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Tijn, als ik je usericon zie moet ik de hele tijd denken aan Frankie Boyle (van Mock the Week)
Big Bang Theoryquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
YW is you're welcome de andere ben ik ff kwijtquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
En hij is akelig accuraat!quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isMaar mijn UI dat is gewoon een afbeelding van mijzelf
Goed hequote:
Oeh dat is balen, knap dat je dan positief kan blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef DeBassist het volgende:
[..]
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijn
daar xanax () voor gekregen en dat 25weken geslikt dus daarna ook nog een flinke verslaving waar ik niet vanaf kom
![]()
en toen ben ik naar een kliniek gestuurd, alleen mankeert er geestelijk niks met me
ik ben ook een labratquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.Inclusief die laborantenjas ook echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |