Okay, dan heb ik em ws niet gezien als ik straks zin heb om tv te kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met seizoen 5 en dan ergens achteraan (dacht ik) en in de VS zijn ze bezig met seizoen 6 (ik denk dat er 5 afleveringen zijn geweest)
Avondquote:
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maarquote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzo
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
ik heb echt het idee dat ik nooit meer single ga worden
mag ik hier nog wel posten?
Ik ook, maar op een of andere manier raak ik warmte meer kwijt dan dat ik er zelf profijt van hebquote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb ik nou nooit last van, ik ben een levende kachel geloof ik
Het kan je zomaar gebeuren als je het het minst verwachtquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
Jij welquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef DeBassist het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef GSweetness het volgende:
Ben nieuw hier dus ik reageer niet snel hahah
Tot zover mr. Positivoquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het kan je zomaar gebeuren als je het het minst verwacht
Net als een partner vinden eigenlijk
Achso.quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zal ik je de handleiding nog even geven of wil je priveles
gezien ik toch op 1 meter afstand zit
Het was afgelopen woensdag ook wel een stuk kouderquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maar
Goed gesproken!quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
dat laatste geldt zekerquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
en bedanktquote:
Gelijk naar de kroeg!quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Alsof je opeens op een geeltje stuit die 2 jaar onder het kussen van de bank lag, verrek! En blij dat je er mee bent
ik ben een optimist jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
ik ben altijd positief! Het lijkt alleen wat minder in de buurt van superblije mensen
quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Alsof je opeens op een geeltje stuit die 2 jaar onder het kussen van de bank lag, verrek! En blij dat je er mee bent
Mooi zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mooi zoEr zijn al genoeg azijnpissers op deze aardkloot
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?quote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef GSweetness het volgende:
Ben nieuw hier dus ik reageer niet snel hahah
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
G. groet je zoquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel je eens voor dan? Wie ben je? Wat doe je?
Hoi trouwens
Nope, maar mooi dat je er bent. Tegen de muur jij en weer een azijnpisser minder!quote:
YWquote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat laatste geldt zekermaar ja wie weet, ik verwacht het de komende jaren iig niet
[..]
en bedankt
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien een wat persoonlijke vraag trouwens, maar wat heb je dat je constant pijn hebt?
Hai! Hoe is 't?quote:
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Tijn, als ik je usericon zie moet ik de hele tijd denken aan Frankie Boyle (van Mock the Week)
Big Bang Theoryquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
YW is you're welcome de andere ben ik ff kwijtquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Gasol het volgende:
Veel plezier wat het ook is dat je gaat kijken!
* Gasol is niet zo thuis in tv afkortingen.
En hij is akelig accuraat!quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isMaar mijn UI dat is gewoon een afbeelding van mijzelf
Goed hequote:
Oeh dat is balen, knap dat je dan positief kan blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef DeBassist het volgende:
[..]
onverklaarbare lichamelijke klachten die vooral maaggerelateerd zijn
daar xanax () voor gekregen en dat 25weken geslikt dus daarna ook nog een flinke verslaving waar ik niet vanaf kom
![]()
en toen ben ik naar een kliniek gestuurd, alleen mankeert er geestelijk niks met me
ik ben ook een labratquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.Inclusief die laborantenjas ook echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |