Wie is je loge? Wij willen namenquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Ze zegt dat ze er genoeg van heeft..... hopelijk gaat ze nu iets nuttigs doen
Ik zou het op FZ vragenquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Ze zegt dat ze er genoeg van heeft..... hopelijk gaat ze nu iets nuttigs doen
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doenquote:
Hopelijk is ie straks gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, auto staat bij de garage. Ging mn pa maar filmen vanuit zijn auto. Maar omdat ie slecht schakelde gooide hij het ding flink in zn toeren, verwachtte elk moment blauw blauw met die herrie
Nu word ik nog nieuwschierigerquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doen
en WTF is FZ??????
blauw blauw?quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, auto staat bij de garage. Ging mn pa maar filmen vanuit zijn auto. Maar omdat ie slecht schakelde gooide hij het ding flink in zn toeren, verwachtte elk moment blauw blauw met die herrie
popo jeweetzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, dan kan ik er mee naar Purmerend zoeven.
Forum zaken, toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet haar profiel aan kunnen maken.... dus het voorstellen mag ze mooi zelf doen
en WTF is FZ??????
Weer wat geleerdquote:Op maandag 1 november 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blauw_blauw
Feedback bedoel jequote:
Ik stem cup a soup!quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Koffie of thee zetten... lastige keuzes in het leven
Ik ga maar eens aan de koffie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Thee. Koffie lurk je al de hele dag door. Wakker blijft hoeft toch niet, je moet straks toch je nest in.quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef Gasol het volgende:
Wat heb ik gemist in al die topics dan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:46 schreef xFriendx het volgende:
En anders houden de dames je wel wakker met de tietencollage.
wat nou? hij heeft gewoon gelijk.quote:
Have fun en succes!quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Ja, ik ga Two and a half men en the Kardashians kijken en dan eens studeren en zo![]()
Alle maten en soorten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist in al die topics dan?
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Ja, ik ga Two and a half men en the Kardashians kijken en dan eens studeren en zo![]()
two and a half menquote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Dan heb ik genoeg gemist, kom hier dan toch te weinig.quote:
Zijn er nou nieuwe afleveringen? Tijd niet gezien maar keek het vroeger altijd.quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga nu nog even verder met studeren en dan straks Bones kijken
quote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat nou? hij heeft gewoon gelijk.
Ze zijn nu bezig met seizoen 5 en dan ergens achteraan (dacht ik) en in de VS zijn ze bezig met seizoen 6 (ik denk dat er 5 afleveringen zijn geweest)quote:Op maandag 1 november 2010 19:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zijn er nou nieuwe afleveringen? Tijd niet gezien maar keek het vroeger altijd.
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Yuki het volgende:
Zometeen Big Bang Theory met een kop cup a soup en een deken om me heen.
Verdomde vrieskou hier
Heb ik vaker vanaf jouw kant gelezen. Weet je het nu zeker?quote:
Je begrijpt dat je er nu niet meer onderuit komt hequote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel koud bij jou ja, brrr, fucking freezing 's nachts. Volgende keer moet je maar bij me komen liggen ofzo
Nog geen tijd voor gehadquote:Op maandag 1 november 2010 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
two and a half men
heb je je hakken al laten maken?
Heb ik nou nooit last van, ik ben een levende kachel geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Yuki het volgende:
Zometeen Big Bang Theory met een kop cup a soup en een deken om me heen.
Verdomde vrieskou hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |