Je hebt slechtere dingen om over te klagen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik heb iets op MP gezet en de mailtjes stromen binnen met biedingen
Post 'ie ook hier toevallig?quote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef -Engel- het volgende:
Het is hier GEZELLIG
mijn logeetje zit nu ook op Fok!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik heb iets op MP gezet en de mailtjes stromen binnen met biedingen
Ja, dat is waarquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt slechtere dingen om over te klagen.
Twee kop en schotels van Blond Amsterdam & een theepot; beide van de kerstcollectie (en voorlopig niet meer te koop)quote:
Heb je al een nigeriaan aan de haak geslagen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Ik heb nu al 22 mailtjes bij "verwijderde items" staan
Ian is de masterquote:Op maandag 1 november 2010 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vandaar ook de akelige accuratesse.
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al een nigeriaan aan de haak geslagen?
Ik zat al te wachten tot het woordje Blond ging vallenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee kop en schotels van Blond Amsterdam & een theepot; beide van de kerstcollectie (en voorlopig niet meer te koop)
Nou, je hoefde niet lang te wachtenquote:Op maandag 1 november 2010 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot het woordje Blond ging vallen
hopeloos is datquote:Op maandag 1 november 2010 20:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oeh dat is balen, knap dat je dan positief kan blijven.
Een vriendin van me heeft ook al maanden dat soort klachten, gaat nu voor de 2e keer bij een ander ziekenhuis door de hele medische molen... tot nu toe werkt alleen prednison
Jij begon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
(en wat is dit serieus voor singles)
Komt vaak genoeg voor hoor in singles op zijn tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
Baby krijgt een minimalistische inrichting?quote:
je hoort mij ook niet klagenquote:
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baby krijgt een minimalistische inrichting?
Bij het begin zijn het nog echt van die spekvarkentjes. Netkous erbij en je hebt een panklare rollade.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!
Zal ik doenquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hopeloos is dat![]()
ik ga ook nog maar voor een gastroheb toch een hoge pijngrens onderhand
hopelijk komt het goed met haar, doe r maar de beste (beterschaps)wensen van me
of het met mij ooit overgaat is maar de vraag, maar ik blijf hopen natuurlijk
ik bedoelde het iig echt serieusquote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Met serieus is niks mis.... maar .... het ligt aan de sfeer
Nu je het zegtquote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja Tijn:
[ afbeelding ]
Ik vind em lijken
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef Tally het volgende:
Op de grond! Op een matrasje. Word het hard van!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:17 schreef DeBassist het volgende:
ik bedoelde het iig echt serieushet blijft R&P natuurlijk
zegt dat veelquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus.....
over het algemeen een van de serieuste hier
Echt waar?quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus.....
En bovendien nog bescheiden ook.quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ook serieus.....
De heilige nymfo tallyquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het sarcasme ontgaat je?quote:
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?quote:
Klinkt interessantquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik heb het wel even gehad met "Neuropsychological Assessment and Development"
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.quote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebrilquote:Op maandag 1 november 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het is leukquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?
Het heeft wel iets, maar nu even nietquote:
Wij hebben onder dezelfde dekentjes gelegen, maar ja, bij mij kwamen mijn voeten er elke keer onderuitquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maar
Dekentje? Je gaat toch in het voorjaar bevallen? Warm genoeg dan hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Tally het volgende:
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!
Er is ook geen zon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef -Engel- het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |