De heilige nymfo tallyquote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het sarcasme ontgaat je?quote:
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?quote:
Klinkt interessantquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl, ik heb het wel even gehad met "Neuropsychological Assessment and Development"
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.quote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebrilquote:Op maandag 1 november 2010 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Jij post bijna altijd serieus, ik bijna altijd sarcastisch. Daar kon je nu dus ook vanuit gaan.
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of gewoon een kribje met wat stro. Zet je hubbie erbij als os, moet je alleen nog een ezel regelen.
Het is leukquote:Op maandag 1 november 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet het vermakelijk zijn of is het te slecht voor woorden?
Het heeft wel iets, maar nu even nietquote:
Wij hebben onder dezelfde dekentjes gelegen, maar ja, bij mij kwamen mijn voeten er elke keer onderuitquote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen hoor, onder 2 fleece dekentjes maar
Dekentje? Je gaat toch in het voorjaar bevallen? Warm genoeg dan hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef Tally het volgende:
Daaaaaag veel te veel moeite. Matrasje alleen is genoeg! Dekentje alleen als het lief is!
Er is ook geen zon.quote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef -Engel- het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR er was geen zonnebril
Mja we zien wel!quote:Op maandag 1 november 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dekentje? Je gaat toch in het voorjaar bevallen? Warm genoeg dan hoor.
Naar Maltaquote:
Watje, nu al last van je moedergevoelens? Vrouwen.quote:
Bij mij lagen ze op een gegeven moment alleen maar over m'n voetenquote:Op maandag 1 november 2010 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hebben onder dezelfde dekentjes gelegen, maar ja, bij mij kwamen mijn voeten er elke keer onderuit
quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben een optimist jaal iets minder als vroeger door constant pijn hebben, maar ik mag iig niet klagen
![]()
nog genoeg optimisme in me
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Watje, nu al last van je moedergevoelens? Vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |