Tv uit het raam gooienquote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, hoe gaan we straks zorgen dat Grey's Anatomy niet op hoeft..
quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op de bank hangen met een deken om je heen en HIMYM kijken
Oh nee, dat ben ik
Zeggen dat de tv stuk isquote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, hoe gaan we straks zorgen dat Grey's Anatomy niet op hoeft..
quote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb alle 5 seizoenen al 2 keer gezien
Oh wacht, volgensmij hoeft het al niet meer, en kan ik beter de muziek harder zettenquote:
of de tv echt stuk makenquote:
En dan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
plannen maken voor als je naar NL komt
Dat is best een goed planquote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uit en een mooie dame versieren?
TMIquote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, volgensmij hoeft het al niet meer, en kan ik beter de muziek harder zetten
Dat kan ik niet zo ver vantevorenquote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
plannen maken voor als je naar NL komt
Cockblock nummers draaienquote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, volgensmij hoeft het al niet meer, en kan ik beter de muziek harder zetten
Gedeelde smart is geen halve smart!quote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit ernaast! Das nog erger!
Waar wacht je nog opquote:
quote:
quote:
Tot mijn soepje klaar isquote:
Kun je beter Pablo even googlenquote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jah, doe eens goeie voorbeelden geven
Done!quote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... dan schrijf je maar vast op..... bier drinken en eten met -Engel- te A'foort
Stand up.. nooit misquote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je beter Pablo even googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |