te zielig voor woorden hequote:
Welterusten Hans!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten. Ik volg je voorbeeld. Thanks allen voor de mooie samenwerking![]()
.
Sommige mensen.........quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wacht je daar nou serieus op om de nieuwe te kunnen openen? Tjezus...
ik was net klaar met het doorlezen en zag dat jullie bij nummertje 300 warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wacht je daar nou serieus op om de nieuwe te kunnen openen? Tjezus...
Tuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik was net klaar met het doorlezen en zag dat jullie bij nummertje 300 waren
de overtuiging spat er vanafquote:
Neuj straks denk ik heb net een bockje opengetrokken en slaap morgen uitquote:
Mwah. Ken je MIDNR? Het is een beetje zoiets, alleen dan wat georganiseerder. Meer muziek e.d. En hij doet het samen met Kimberley, die is wel leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
Waalwijker ik las net dat jij wel eens luistert naar Martijn Muis @ 538 is dat wat?
Ja, vind je het gek? Je hebt het hele topic niet gepost en dan is NET de laatste post voor jouw, wat overigens ook nog een geluk hebben is aangezien er veel werd gepost. En je lijkt me er het type wel voor.quote:
Relaxed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Neuj straks denk ik heb net een bockje opengetrokken en slaap morgen uit
nog ff snel voor ik echt naar bed ga...quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
Waalwijker ik las net dat jij wel eens luistert naar Martijn Muis @ 538 is dat wat?
Dan zet ik hem zo op Echte Jannen en ga ik morgen naar 538 luisteren. Ik mis trouwens Mark Labrand s'avondsquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Ken je MIDNR? Het is een beetje zoiets, alleen dan wat georganiseerder. Meer muziek e.d. En hij doet het samen met Kimberley, die is wel leuk.Maar zondagnacht is meestal EchteJannen tijd.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff snel voor ik echt naar bed ga...
vroeger zat Muijs op 3FM in de hele vroege uurtjes en zo af en toe hoorde ik dat en dat vond ik wel ok.
en nu ga ik echt! slaap lekker!
ik zou het ook net gelovenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Je hebt het hele topic niet gepost en dan is NET de laatste post voor jouw, wat overigens ook nog een geluk hebben is aangezien er veel werd gepost. En je lijkt me er het type wel voor.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn favoriete 538 DJ.Die vier uurtjes die hij nu heeft zijn echt te weinig. Die Barry is echt he-le-maal niks.
strakke conclusiequote:
Vond ik zelf ookquote:
Heb 'm een paar keer ontmoet hij is ook gewoon een relaxete gozer.quote:
Tof! heb een paar keer een gesprekje met hem gehad op twitter en vond hem echt heel aardig! Vond het altijd een mooie afsluiter van de dag,luister in het weekend ook vaak naar hem.Vind het gezeik hier over 538 soms echt bullshit want er zijn heus wel een paar topjocks daarquote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer ontmoet, hij is ook gewoon een relaxete gozer.Zonde dat ze hem van die doordeweekse uren hebben gehaald.
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!quote:Op maandag 1 november 2010 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook![]()
Over 13 dagen is de intocht van Sinterklaas en daarna gaat het echt heel snel naar SR
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
pak lekker de site die je vorig jaar hebt gebruikt.quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
slaapsequote:
en ze doet het nu weerquote:Op maandag 1 november 2010 01:11 schreef Waalwijker het volgende:
Oke wacht. Miranda roept nu dus dat je dit waarschijnlijk niet hoort, ze zometeen een nieuwe plaat gaat draaien en je dus naar 3fm.nl/socialradio moet surfen om het te horen. Maar... als je daar nog niet bent, dan hoor je dat toch niet?![]()
quote:als je ons NIET kan horen stuur dan een sms'je
quote:
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.quote:Op maandag 1 november 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ze doet het nu weerwat een doos.
anders zou ik het niet zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 01:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.
quote:
Note: Miranda heeft nu zo'n viking muts op met op de middelste hoorn het vingerhoedje van PS Radioquote:Op maandag 1 november 2010 01:57 schreef Waalwijker het volgende:
Ik viel bijna in slaap... tot ze Munich van de Editors instartte. In een klap een heldin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
LOLquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef themauster het volgende:
Hans ik neem je zo mee in de auto naar Roel om taart te halen bij hem voor zijn verjaardag
Roel ouwe Brabo !quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 08:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ouwe Brabo !.
Hoor net dat Kane / Ilse de schijf is op waterstadFM. Ben ik niet blij mee...
Oh-oh![]()
. Je hebt wat gemist idd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef alors het volgende:
Over My HeadDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Done.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
Idd. Ik zat al helemaal klaar voor een Beatles-klassieker of iets van dezelfde categorie en dan krijg je ditquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Boh, dit is dan ook het enige nummer van Maroon 5 wat goed te pruimen is.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Okee, het is nu wel klaar hier.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
WikipediaFM was misschien een beter naam voor @Work geweest.
True. Laatst hoorde ik ergens Angel op den radio, mijn favoriet.quote:
Ik vind het wel typisch dat iemand zich door 1 persoon laat "wegpesten".quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
Veenstra komt hier ook nog maar wel minder dan anders zal ook wel door het gezeur hier soms komen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
Oh dan faal je echt hardquote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef themauster het volgende:
Net op een buitenlands forum had iemand een heel verhaal over een engels bandje dat Venus van Shocking Blue covert zegt hij erbij dat de versie van Bananarama de originele versie is
Veenstra komt meestal niet verder dan : Hoi Hoi ! Soms ietsje meer.quote:Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Veenstra komt hier ook nog maar wel minder dan anders zal ook wel door het gezeur hier soms komen.
Laat kénnen? Dit is for crying out loud een 3FM-forum, maar vaak is alles wat ik lees gezeik en gezanik. En ja, dat komt vooral van Roel. Die trouwens in het echt wél erg aardig is, alles tof lijkt te vinden en met z'n snoet vooraan staat als het om 3FM-feestjes gaat. Jammer, hoe makkelijk je blijkbaar kunt verschuilen achter een internetidentiteit.quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Domien, wat jammer zeg, dat je je zo laat kennen
Keer op keer hetzelfde gezeik meestal ook om kleine dingen gaat vervelen/irriteren.quote:Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch dat iemand zich door 1 persoon laat "wegpesten".
Maar jammer is het zeker hoor...
Naja, je laat je toch niet door 1 iemand zo opfokken en wegjagen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Laat kénnen? Dit is for crying out loud een 3FM-forum, maar alles wat ik lees is gezeik en gezanik.
Nee jongens, ik zoek m'n lol wel ergens anders.
"soms"?!quote:Op maandag 1 november 2010 10:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Veenstra komt hier ook nog maar wel minder dan anders zal ook wel door het gezeur hier soms komen.
Je kan ook denken ach, heb je hem weer, en het naast je neer leggenquote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Keer op keer hetzelfde gezeik meestal ook om kleine dingen gaat vervelen/irriteren.
Oh? Da's nieuw voor me.quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Laat kénnen? Dit is for crying out loud een 3FM-forum, maar vaak is alles wat ik lees gezeik en gezanik. En ja, dat komt vooral van Roel. Die trouwens in het echt wél erg aardig is, alles tof lijkt te vinden en met z'n snoet vooraan staat als het om 3FM-feestjes gaat. Jammer, hoe makkelijk je blijkbaar kunt verschuilen achter een internetidentiteit.
Hoe vaak heb ik je al gesproken? Keer of drie, vier? Nuff said.quote:
Je bent in de war met mij.quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Laat kénnen? Dit is for crying out loud een 3FM-forum, maar vaak is alles wat ik lees gezeik en gezanik. En ja, dat komt vooral van Roel. Die trouwens in het echt wél erg aardig is, alles tof lijkt te vinden en met z'n snoet vooraan staat als het om 3FM-feestjes gaat. Jammer, hoe makkelijk je blijkbaar kunt verschuilen achter een internetidentiteit.
Ach kom op Domien, ik zeur ook wel eens maar ik blijf wél luisteren.quote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Eén keer, toen jij mij beldequote:Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik je al gesproken? Keer of drie, vier? Nuff said.
Jammer dat Fok! geen deleteknop heeft. X
Iedereen gaat daar anders mee om, ik zou hier ook niet meer komen als iedere uitspraak van je op de radio hier negatief beoordeelt wordt.quote:Op maandag 1 november 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan ook denken ach, heb je hem weer, en het naast je neer leggen
Domien, echt, wij nemen dat gezeur van Roel ook gewoon met een korreltje zout, kun jij dat niet ook doen?quote:Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik je al gesproken? Keer of drie, vier? Nuff said.
Jammer dat Fok! geen deleteknop heeft. X
Ja, ik laat me misschien toch we kennen zo. Maar sorry, ik maak er niet een fijner programma van. En dat staat echt op nummer 1 bij mij.quote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ach kom op Domien, ik zeur ook wel eens maar ik blijf wél luisteren.
Maar je krijgt toch ook zat leuke feedback hier?quote:Op maandag 1 november 2010 10:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik laat me misschien toch we kennen zo. Maar sorry, ik maak er niet een fijner programma van. En dat staat echt op nummer 1 bij mij.
Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch ook zat leuke feedback hier?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Zullen we ff collectief "please don't go "aanvragen ?
Van Haddaway? Liever niet, da's een kutplaat.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen, want het is eigenlijk elke keer raak, maar ook:quote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar anders mee om, ik zou hier ook niet meer komen als iedere uitspraak van je op de radio hier negatief beoordeelt wordt.
Ik zou het jammer vinden, ik vind het gewoon tof dat Domien af en toe even langs komtquote:Op maandag 1 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Domien, echt, wij nemen dat gezeur van Roel ook gewoon met een korreltje zout, kun jij dat niet ook doen?
Maar het is maar 1 persoonquote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.
Of Baby Dont Go van Close 2 You als Guilty Pleasurequote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Er is er altijd wel eentje niet heel erg lief, dat wil niet zeggen dat jij het dan niet goed doet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.
Four Tops - Don't walk away.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:Zullen we ff collectief "please don't go "aanvragen ?
haha die is wel leuk ja.quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 10:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dont you forget about me
Ook wel toepasselijk!
Die gaan we doen ik sms meteen naar 3333quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Of I Would Stay van Krezip, gewoon, om Roel te plagen
Hihi, ik haat dat nr , maar ik heb t dr voor overquote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Die gaan we doen ik sms meteen naar 3333
quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Of I Would Stay van Krezip, gewoon, om Roel te plagen
mijn zegen heb jequote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, wies dr vóór Krezip voor Domien?
( goddank weet irl niemand mijn nick hier)
Ja!quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, wies dr vóór Krezip voor Domien?
( goddank weet irl niemand mijn nick hier)
Haha nou idd, ik durf het tweede uur bijna niet meer te luisteren want beter wordt het niet geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh de Pumpkins![]()
Domien, ik zeg dit niet om te slijmen maar je draait echt heerlijk vandaag![]()
Mss toch maar niet Krezip aanvragen
Maar hopen dat ie niet op ons verzoekje ingaat danquote:Op maandag 1 november 2010 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haha nou idd, ik durf het tweede uur bijna niet meer te luisteren want beter wordt het niet geloof ik![]()
Zeg dat maar niet te hard, want het komende uur komt de guilty pleasure nog.quote:Op maandag 1 november 2010 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Haha nou idd, ik durf het tweede uur bijna niet meer te luisteren want beter wordt het niet geloof ik![]()
jouw ondertitel doet me denken aan deze:quote:Op maandag 1 november 2010 11:04 schreef Sirolf het volgende:
Zeg dat maar niet te hard, want het komende uur komt de guilty pleasure nog.
Die zit in een auto richting Maastrichtquote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Queen, en nu hoor je Roel niet jubelen he
onbegrijpelijk, wat een nummer ditquote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Deze dode mensen zijn mijn ding echt totaal niet
Don't Stop me Now. Die plaat is zo mooi. Henk Westbroek kondigde de plaat ooit af met de legendarische woorden: "En dat was Don't Stop me Now van Queen. Het lalala-gedeelte komt echt uit de tenen van Freddie Mercury. De muziekgod ".quote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef alors het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAANNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
heb ik ook gedaan deze keerquote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Briggy het volgende:
Hebben jullie al gestemd op de lunchbox?
http://www.effeekdom.nl
Ik stem bijna altijd op de lunchbox met de minste stemmen![]()
Nu dus weer
Wtf! hopen dat het nog 2 gaat worden, want box 1 is echt bagger.quote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Briggy het volgende:
Nu dus weer
Same herequote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Briggy het volgende:
Nu dus weer
3 weken lang ellende maar gelukkig zit er een knop op mijn radio en schakel ik over naar de buren van Q of 538.quote:
3 weken Bart ?quote:Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
3 weken lang ellende maar gelukkig zit er een knop op mijn radio en schakel ik over naar de buren van Q of 538.
wtf heeft de Di-rect fansite iedereen opgeroepen om te stemmen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Briggy het volgende:
Nu dus weer
Gast! Freddie op KX!quote:Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
3 weken lang ellende maar gelukkig zit er een knop op mijn radio en schakel ik over naar de buren van Q of 538.
quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik dalijk ff 8 minuten naar de plee ga of zo.
Hopen dat het senseo-apparaat rustig aan doet zometeen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Hihi dit is toch grappig. Mijn vriendinnetje en ik speelden de clip vroegah altijd naquote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Paul heeft maar 4x2 uur per weer = 24 per 3 weken en dan heeft Bart per weekenddag nog 3 uur = 18 per 3 weken... 24+18 = 42 uur per 3 weken....quote:Op maandag 1 november 2010 11:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Bart 7 dagen in week op de radio x 3.
3 x 15 = 45 uur de beste Bart van NL.
Ik mag zo graag die solo meebleren/gillenquote:Op maandag 1 november 2010 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En het einde blijft spectaculair goed...
+ 3 x 1 uur Weekend request.quote:Op maandag 1 november 2010 11:38 schreef alors het volgende:
[..]
Paul heeft maar 4x2 uur per weer = 24 per 3 weken en dan heeft Bart per weekenddag nog 3 uur = 18 per 3 weken... 24+18 = 42 uur per 3 weken....
quote:
Straks stoppen ze hem nog in het Glazen Huisquote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij begint toch een beetje HET gezicht van 3FM te worden.
hebben ze een single opgenomen met Duffy?quote:Op maandag 1 november 2010 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
Over 9 minuten het grote landelijke PSB-Alarm.
Eerste Maandag van de maand.quote:Op maandag 1 november 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
hebben ze een single opgenomen met Duffy?
Das t hoogtepunt van je maand elke keer maar weer?quote:
Mijn zoontje riep meteen: komen ambulances aan, kijken?quote:
Als Koos Werkeloos moet je toch ergens je plezier uithalen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das t hoogtepunt van je maand elke keer maar weer?
Nou, ik wil nu ook Het Proces nog gaan kopen omdat ik die nog niet had hoorquote:Op maandag 1 november 2010 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die nu boeken kopen van Mulisch.
quote:Op maandag 1 november 2010 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Koos Werkeloos moet je toch ergens je plezier uithalen.
Ik snap dat niet, net zoals cd's kopen van Mj na zijn dood.quote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik wil nu ook Het Proces nog gaan kopen omdat ik die nog niet had hoor
Nou ja al zn andere boeken heb ik al lang, MJ ben ik na zijn dood even weinig van onder de indruk als dr voorquote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, net zoals cd's kopen van Mj na zijn dood.
Je bent niet onder de indruk van MJ ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja al zn andere boeken heb ik al lang, MJ ben ik na zijn dood even weinig van onder de indruk als dr voor
Ik heb dr nooit wat aangevonden, destijds ook al niet.quote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent niet onder de indruk van MJ ?![]()
Dan ben jij de eerste, of wil je je graag afzetten van de massa ?
Dat kan inderdaad gebeuren, maar je kunt toch niet ontkennen dat het een genie was en je kunt me ook niet vertellen dat je al zijn platen maar niks vindt ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit wat aangevonden, destijds ook al niet.
Ik ben altijd fan van Prince en Madonna geweest, bij ons thuis vond niemand een reet aan MJ, dat kèn gebeuren hoor
Ik kan je wel vertellen dat ik hem erg overrated vind en hem qua muzikaliteit en orginaliteit nooit op 1 niveau heb geschat met Madonna en Prince.quote:Op maandag 1 november 2010 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren, maar je kunt toch niet ontkennen dat het een genie was en je kunt me ook niet vertellen dat je al zijn platen maar niks vindt ?
Nou..quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef RensWisse het volgende:
3FM FTW. Wordt doordeweeks altijd wakker met Giel. Giel is een baas.
Ik mag pas eten als mijn opdracht af isquote:Op maandag 1 november 2010 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga eens het tostiapparaat aanzwengelen.
Rob was afgelopen vrijdag wel in beeld hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze kunnen de cam wegdraaien. doet Annemiek vaak op zondagochtend en ook Rob op vrijdagmiddag is niet in beeld. Maar anderen maken er weer dankbaar gebruik van
Natuuurlijk mag dat, alleen ben ik het totaal niet met je eens.quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat ik hem erg overrated vind en hem qua muzikaliteit en orginaliteit nooit op 1 niveau heb geschat met Madonna en Prince.
Maar das gewoon een persoonlijke mening, ik neem aan dat dat mag?
Ah, die waren ook al in Amersfoort toen Caro er ook wasquote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Go Back to The Zoo dus ook op Noorderslag. Erg blij mee!
quote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Queen, en nu hoor je Roel niet jubelen he
quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
WikipediaFM was misschien een beter naam voor @Work geweest.
Te laat, je hebt onze laatste dj weggejaagdquote:
#2, al was het alleen maar omdat Talkquote:Lunchbox 1
Talk - Coldplay
You're My Heart You're My Soul - Modern Talking
Lunchbox 2
Don't Talk Just Kiss - Right Said Fred
Talking In Your Sleep - Romantics
En dat in een lunchprogramma. Eet smakelijk!quote:Op maandag 1 november 2010 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Hij heeft zichzelf gewoon onder gescheten.
Mijn zoontje over jouw UI: Wat doet de poes nou? Nee nee nee!quote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef Sirolf het volgende:
En dat in een lunchprogramma. Eet smakelijk!
Was het maar.quote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh, Like A G6 was toch megahit,
?
Nee.quote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
?
Inderdaad????quote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
?
quote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft ie al een keer 'DIE LUCHT' geroepen deze uitzending?
Was vrijdag bij Coen en Sander toch?quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 1 november 2010 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
?
Nope, was een 'geintje'.quote:Op maandag 1 november 2010 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was vrijdag bij Coen en Sander toch?
Wat een stink MH.
Ja was een HOAX.quote:Op maandag 1 november 2010 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was vrijdag bij Coen en Sander toch?
Wat een stink MH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |