te zielig voor woorden hequote:
Welterusten Hans!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten. Ik volg je voorbeeld. Thanks allen voor de mooie samenwerking![]()
.
Sommige mensen.........quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wacht je daar nou serieus op om de nieuwe te kunnen openen? Tjezus...
ik was net klaar met het doorlezen en zag dat jullie bij nummertje 300 warenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wacht je daar nou serieus op om de nieuwe te kunnen openen? Tjezus...
Tuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik was net klaar met het doorlezen en zag dat jullie bij nummertje 300 waren
de overtuiging spat er vanafquote:
Neuj straks denk ik heb net een bockje opengetrokken en slaap morgen uitquote:
Mwah. Ken je MIDNR? Het is een beetje zoiets, alleen dan wat georganiseerder. Meer muziek e.d. En hij doet het samen met Kimberley, die is wel leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
Waalwijker ik las net dat jij wel eens luistert naar Martijn Muis @ 538 is dat wat?
Ja, vind je het gek? Je hebt het hele topic niet gepost en dan is NET de laatste post voor jouw, wat overigens ook nog een geluk hebben is aangezien er veel werd gepost. En je lijkt me er het type wel voor.quote:
Relaxed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Neuj straks denk ik heb net een bockje opengetrokken en slaap morgen uit
nog ff snel voor ik echt naar bed ga...quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:50 schreef themauster het volgende:
Waalwijker ik las net dat jij wel eens luistert naar Martijn Muis @ 538 is dat wat?
Dan zet ik hem zo op Echte Jannen en ga ik morgen naar 538 luisteren. Ik mis trouwens Mark Labrand s'avondsquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Ken je MIDNR? Het is een beetje zoiets, alleen dan wat georganiseerder. Meer muziek e.d. En hij doet het samen met Kimberley, die is wel leuk.Maar zondagnacht is meestal EchteJannen tijd.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff snel voor ik echt naar bed ga...
vroeger zat Muijs op 3FM in de hele vroege uurtjes en zo af en toe hoorde ik dat en dat vond ik wel ok.
en nu ga ik echt! slaap lekker!
ik zou het ook net gelovenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Je hebt het hele topic niet gepost en dan is NET de laatste post voor jouw, wat overigens ook nog een geluk hebben is aangezien er veel werd gepost. En je lijkt me er het type wel voor.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn favoriete 538 DJ.Die vier uurtjes die hij nu heeft zijn echt te weinig. Die Barry is echt he-le-maal niks.
strakke conclusiequote:
Vond ik zelf ookquote:
Heb 'm een paar keer ontmoet hij is ook gewoon een relaxete gozer.quote:
Tof! heb een paar keer een gesprekje met hem gehad op twitter en vond hem echt heel aardig! Vond het altijd een mooie afsluiter van de dag,luister in het weekend ook vaak naar hem.Vind het gezeik hier over 538 soms echt bullshit want er zijn heus wel een paar topjocks daarquote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer ontmoet, hij is ook gewoon een relaxete gozer.Zonde dat ze hem van die doordeweekse uren hebben gehaald.
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!quote:Op maandag 1 november 2010 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook![]()
Over 13 dagen is de intocht van Sinterklaas en daarna gaat het echt heel snel naar SR
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
pak lekker de site die je vorig jaar hebt gebruikt.quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
slaapsequote:
en ze doet het nu weerquote:Op maandag 1 november 2010 01:11 schreef Waalwijker het volgende:
Oke wacht. Miranda roept nu dus dat je dit waarschijnlijk niet hoort, ze zometeen een nieuwe plaat gaat draaien en je dus naar 3fm.nl/socialradio moet surfen om het te horen. Maar... als je daar nog niet bent, dan hoor je dat toch niet?![]()
quote:als je ons NIET kan horen stuur dan een sms'je
quote:
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.quote:Op maandag 1 november 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ze doet het nu weerwat een doos.
anders zou ik het niet zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 01:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.
quote:
Note: Miranda heeft nu zo'n viking muts op met op de middelste hoorn het vingerhoedje van PS Radioquote:Op maandag 1 november 2010 01:57 schreef Waalwijker het volgende:
Ik viel bijna in slaap... tot ze Munich van de Editors instartte. In een klap een heldin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
LOLquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef themauster het volgende:
Hans ik neem je zo mee in de auto naar Roel om taart te halen bij hem voor zijn verjaardag
Roel ouwe Brabo !quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 08:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ouwe Brabo !.
Hoor net dat Kane / Ilse de schijf is op waterstadFM. Ben ik niet blij mee...
Oh-oh![]()
. Je hebt wat gemist idd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef alors het volgende:
Over My HeadDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Done.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
Idd. Ik zat al helemaal klaar voor een Beatles-klassieker of iets van dezelfde categorie en dan krijg je ditquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Boh, dit is dan ook het enige nummer van Maroon 5 wat goed te pruimen is.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Okee, het is nu wel klaar hier.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
WikipediaFM was misschien een beter naam voor @Work geweest.
True. Laatst hoorde ik ergens Angel op den radio, mijn favoriet.quote:
Ik vind het wel typisch dat iemand zich door 1 persoon laat "wegpesten".quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
Veenstra komt hier ook nog maar wel minder dan anders zal ook wel door het gezeur hier soms komen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |