quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog ff snel voor ik echt naar bed ga...
vroeger zat Muijs op 3FM in de hele vroege uurtjes en zo af en toe hoorde ik dat en dat vond ik wel ok.
en nu ga ik echt! slaap lekker!
ik zou het ook net gelovenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Je hebt het hele topic niet gepost en dan is NET de laatste post voor jouw, wat overigens ook nog een geluk hebben is aangezien er veel werd gepost. En je lijkt me er het type wel voor.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn favoriete 538 DJ.Die vier uurtjes die hij nu heeft zijn echt te weinig. Die Barry is echt he-le-maal niks.
strakke conclusiequote:
Vond ik zelf ookquote:
Heb 'm een paar keer ontmoet hij is ook gewoon een relaxete gozer.quote:
Tof! heb een paar keer een gesprekje met hem gehad op twitter en vond hem echt heel aardig! Vond het altijd een mooie afsluiter van de dag,luister in het weekend ook vaak naar hem.Vind het gezeik hier over 538 soms echt bullshit want er zijn heus wel een paar topjocks daarquote:Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb 'm een paar keer ontmoet, hij is ook gewoon een relaxete gozer.Zonde dat ze hem van die doordeweekse uren hebben gehaald.
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!quote:Op maandag 1 november 2010 00:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook![]()
Over 13 dagen is de intocht van Sinterklaas en daarna gaat het echt heel snel naar SR
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
pak lekker de site die je vorig jaar hebt gebruikt.quote:Op maandag 1 november 2010 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen de SR-site maar eens echt gaan voorbereiden dan. Gaat zeker snel nu!
slaapsequote:
en ze doet het nu weerquote:Op maandag 1 november 2010 01:11 schreef Waalwijker het volgende:
Oke wacht. Miranda roept nu dus dat je dit waarschijnlijk niet hoort, ze zometeen een nieuwe plaat gaat draaien en je dus naar 3fm.nl/socialradio moet surfen om het te horen. Maar... als je daar nog niet bent, dan hoor je dat toch niet?![]()
quote:als je ons NIET kan horen stuur dan een sms'je
quote:
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.quote:Op maandag 1 november 2010 01:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en ze doet het nu weerwat een doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |