anders zou ik het niet zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 01:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
Haha serieus? Ik zet mijn wekkerradio net aan dus heb 't niet meegekregen haha.
quote:
Note: Miranda heeft nu zo'n viking muts op met op de middelste hoorn het vingerhoedje van PS Radioquote:Op maandag 1 november 2010 01:57 schreef Waalwijker het volgende:
Ik viel bijna in slaap... tot ze Munich van de Editors instartte. In een klap een heldin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
LOLquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef themauster het volgende:
Hans ik neem je zo mee in de auto naar Roel om taart te halen bij hem voor zijn verjaardag
Roel ouwe Brabo !quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 08:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ouwe Brabo !.
Hoor net dat Kane / Ilse de schijf is op waterstadFM. Ben ik niet blij mee...
Oh-oh![]()
. Je hebt wat gemist idd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:18 schreef alors het volgende:
Over My HeadDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Done.
Dat heb je trouwens ook wel es geiler gezegd.
Idd. Ik zat al helemaal klaar voor een Beatles-klassieker of iets van dezelfde categorie en dan krijg je ditquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Boh, dit is dan ook het enige nummer van Maroon 5 wat goed te pruimen is.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef themauster het volgende:
Terug in de tijd en dan draait hij Maroon 5
Okee, het is nu wel klaar hier.quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
WikipediaFM was misschien een beter naam voor @Work geweest.
True. Laatst hoorde ik ergens Angel op den radio, mijn favoriet.quote:
Ik vind het wel typisch dat iemand zich door 1 persoon laat "wegpesten".quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
Veenstra komt hier ook nog maar wel minder dan anders zal ook wel door het gezeur hier soms komen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:32 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Roel de laatste actief fokkende 3FM-Jock weggewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |