Nou, ik wil nu ook Het Proces nog gaan kopen omdat ik die nog niet had hoorquote:Op maandag 1 november 2010 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
Mensen die nu boeken kopen van Mulisch.
quote:Op maandag 1 november 2010 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Koos Werkeloos moet je toch ergens je plezier uithalen.
Ik snap dat niet, net zoals cd's kopen van Mj na zijn dood.quote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik wil nu ook Het Proces nog gaan kopen omdat ik die nog niet had hoor
Nou ja al zn andere boeken heb ik al lang, MJ ben ik na zijn dood even weinig van onder de indruk als dr voorquote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, net zoals cd's kopen van Mj na zijn dood.
Je bent niet onder de indruk van MJ ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja al zn andere boeken heb ik al lang, MJ ben ik na zijn dood even weinig van onder de indruk als dr voor
Ik heb dr nooit wat aangevonden, destijds ook al niet.quote:Op maandag 1 november 2010 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je bent niet onder de indruk van MJ ?![]()
Dan ben jij de eerste, of wil je je graag afzetten van de massa ?
Dat kan inderdaad gebeuren, maar je kunt toch niet ontkennen dat het een genie was en je kunt me ook niet vertellen dat je al zijn platen maar niks vindt ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit wat aangevonden, destijds ook al niet.
Ik ben altijd fan van Prince en Madonna geweest, bij ons thuis vond niemand een reet aan MJ, dat kèn gebeuren hoor
Ik kan je wel vertellen dat ik hem erg overrated vind en hem qua muzikaliteit en orginaliteit nooit op 1 niveau heb geschat met Madonna en Prince.quote:Op maandag 1 november 2010 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren, maar je kunt toch niet ontkennen dat het een genie was en je kunt me ook niet vertellen dat je al zijn platen maar niks vindt ?
Nou..quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef RensWisse het volgende:
3FM FTW. Wordt doordeweeks altijd wakker met Giel. Giel is een baas.
Ik mag pas eten als mijn opdracht af isquote:Op maandag 1 november 2010 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga eens het tostiapparaat aanzwengelen.
Rob was afgelopen vrijdag wel in beeld hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze kunnen de cam wegdraaien. doet Annemiek vaak op zondagochtend en ook Rob op vrijdagmiddag is niet in beeld. Maar anderen maken er weer dankbaar gebruik van
Natuuurlijk mag dat, alleen ben ik het totaal niet met je eens.quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat ik hem erg overrated vind en hem qua muzikaliteit en orginaliteit nooit op 1 niveau heb geschat met Madonna en Prince.
Maar das gewoon een persoonlijke mening, ik neem aan dat dat mag?
Ah, die waren ook al in Amersfoort toen Caro er ook wasquote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Go Back to The Zoo dus ook op Noorderslag. Erg blij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |