Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch ook zat leuke feedback hier?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Zullen we ff collectief "please don't go "aanvragen ?
Van Haddaway? Liever niet, da's een kutplaat.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen, want het is eigenlijk elke keer raak, maar ook:quote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar anders mee om, ik zou hier ook niet meer komen als iedere uitspraak van je op de radio hier negatief beoordeelt wordt.
Ik zou het jammer vinden, ik vind het gewoon tof dat Domien af en toe even langs komtquote:Op maandag 1 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Domien, echt, wij nemen dat gezeur van Roel ook gewoon met een korreltje zout, kun jij dat niet ook doen?
Maar het is maar 1 persoonquote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.
Of Baby Dont Go van Close 2 You als Guilty Pleasurequote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Er is er altijd wel eentje niet heel erg lief, dat wil niet zeggen dat jij het dan niet goed doet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jullie zijn ook heel aardig allemaal, maar ik krijg zo'n vreselijk nare smaak in m'n mond als ik die reacties van Roel lees. Zo jammer in zo'n topic als dit. En nogmaals, dat heb ik al vaker gezegd: kritiek is prima, maar niet. op. alles.
Four Tops - Don't walk away.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:Zullen we ff collectief "please don't go "aanvragen ?
haha die is wel leuk ja.quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 10:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dont you forget about me
Ook wel toepasselijk!
Die gaan we doen ik sms meteen naar 3333quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Of I Would Stay van Krezip, gewoon, om Roel te plagen
Hihi, ik haat dat nr , maar ik heb t dr voor overquote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Die gaan we doen ik sms meteen naar 3333
quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Of I Would Stay van Krezip, gewoon, om Roel te plagen
mijn zegen heb jequote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, wies dr vóór Krezip voor Domien?
( goddank weet irl niemand mijn nick hier)
Ja!quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ok, wies dr vóór Krezip voor Domien?
( goddank weet irl niemand mijn nick hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |