...vogelbekdieren.quote:
Dan nemen we vrouwtjes. Weer een probleem minder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Wil er ook een als huisdier ja. Mannetjes hebben wel een giftige angel
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:20 schreef dandybleu het volgende:
is het vogelbekdier geen resultaat van een mol die het ooit met een eend heeft gedaan ( ergens 20 000 jaar geleden? )
ik ben erquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Het maakt mij verdrietig dat de vaste nachtserenadezangers nergens te bekennen zijn.
heeeheeequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Het maakt mij verdrietig dat de vaste nachtserenadezangers nergens te bekennen zijn.
Oké.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
Kwalitatieve OP en TT, bedankt. Houd het netjes hier, gebruik formeel Nederlands, geen random gespam en gebruik van PI's is verplicht.
Onze MYVquote:
Je bent er bijna.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:35 schreef dandybleu het volgende:
iek zaal ooik probieren coract naderlaands te scgrijvun
Jouw UI en username is wellicht de slechtst matchende combinatie die ik ooit gezien heb. Napoleon en Justin Bieber. Gozer.quote:
Ben der trots op. Keizer uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Onze MYVwelkom!
[..]
Je bent er bijna.
[..]
Jouw UI en username is wellicht de slechtst matchende combinatie die ik ooit gezien heb. Napoleon en Justin Bieber. Gozer.
Nee man, wees gewoon jezelf, doe je ding en dan komt het wel goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:35 schreef dandybleu het volgende:
iek zaal ooik probieren coract naderlaands te scgrijvun
Het gaat diep, heel diep.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er op deze avond al meer besproken is dan in eerdere Nachtserenades. Weten, zij-die-weten doen het.
Het vogelbekdierquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
De ogen, de koning of wie bedoel je
quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
De ogen, de koning of wie bedoel je
Wie is perry?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:03 schreef Netteee het volgende:
[..]
oooooooooooo
van mij mag je perry wel een nachtje lenen
Mij lukt dat wel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die cyclops ga jij echt niet in een kooitje krijgen.
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 02:09 schreef Netteee het volgende:
[..]
Mijn vriend.
Weet je net zoiets als flip de beer.
Heb je ook Perry.
Dat is een nep fotoquote:
Nettequote:Op zondag 31 oktober 2010 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
Netteee, jij bent nieuw zie ik? Nog nooit eerder gezien. Wie ben jij?
Annet toch?quote:
Hmm. Eerst verleiden, dan een pilletje in zijn drankje stoppen, daarna trek ik hem net zo lang aan zijn haren tot hij gefrituurd kan worden en daarna past hij in de kooi.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja? Wat is jouw plan van aanpak?
Zo, jij gaat recht op je doel af.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, hoe oud ben je, ben je lekker, dit dat alles.
Gooi er eens een serie foto's tegenaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:17 schreef Netteee het volgende:
[..]
Zo, jij gaat recht op je doel af.
Ik ben 16 jaar![]()
verschrikkelijk onaantrekkelijk
Mja, daar gaat het dus fout.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:16 schreef Netteee het volgende:
[..]
Hmm. Eerst verleiden, dan een pilletje in zijn drankje stoppen, daarna trek ik hem net zo lang aan zijn haren tot hij gefrituurd kan worden en daarna past hij in de kooi.
AAH NEE!quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mja, daar gaat het dus fout.
Want een cyclops komt echt niet rustig bij jouw op de bank een drankje drinken.
Verder maken cyclopsen teveel testosteron aan waardoor ze kaal zijn.
Jaaaaaaa met foto's smijten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Gooi er eens een serie foto's tegenaan
Ben je dik dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:20 schreef Netteee het volgende:
[..]
Jaaaaaaa met foto's smijten.![]()
Je bent dood als ik dat ga proberen.
Dan niet. Eigen keuze. Soms ruil ik wel eens met foto's. Soms.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:17 schreef Netteee het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar![]()
Heb je een ziekte in je gezicht?quote:
Oei, dat had ik vooraf moeten weten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan niet. Eigen keuze. Soms ruil ik wel eens met foto's. Soms.
Zonder foto's houdt de aandacht wel op he, je weet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:17 schreef Netteee het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar![]()
Ik heb hyveuuuz hoor, jeweetzaaaaaaalfquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zonder foto's houdt de aandacht wel op he, je weet.
Dan niet. Ik heb mijn standaarden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:24 schreef Netteee het volgende:
[..]
Oei, dat had ik vooraf moeten weten.
Dan had ik in ieder geval gedaan alsof ik knap was,
Dan kan je gewoon een foto postenquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef Skeletor het volgende:
ieuww ik heb een beetje in mn mond gekotst
dat is wel viesquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef Skeletor het volgende:
ieuww ik heb een beetje in mn mond gekotst
Brildrager.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:25 schreef Netteee het volgende:
[..]
Ik heb hyveuuuz hoor, jeweetzaaaaaaalf
uhuquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:29 schreef Panzermaus het volgende:
Netje je ziet er best leuk uit. Vrolijk meisje lijk je me.
Alsof ik dat niet door hadquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
Volgende stap is neuken. Progressie, daar houden wij van.
Stil staan is achteruitgangquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
Volgende stap is neuken. Progressie, daar houden wij van.
Ik snap niets van FOK!Fotoboeken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:37 schreef Panzermaus het volgende:
Daar hebben ze FOK!Fotoboeken voo ruit gevonden. Daar staat een volkomen accurate beschrijving van mij.
Ik ben gewoon chroestjov, een goedlachse en meegaande Rus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:36 schreef Netteee het volgende:
Best wel gemeen. nu weten jullie wel wie ik ben, maar ik niet wie jullie zijn.
Sticks vind jij Netteee niet knakenschattig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben wakker gebeld door een mongool dat ie vooorr mijn deur stond
De stekker van de koelkast was gisteren doorgebrand, waardoor stroom uitviel.
En de klok is achteruitgegaan.
Wat is deze afspraak.![]()
okayquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chroestjov, een goedlachse en meegaande Rus.
Er is geen afspraak, het is ieder voor zich, fok!'ers en kinderen eerst.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben wakker gebeld door een mongool dat ie vooorr mijn deur stond
De stekker van de koelkast was gisteren doorgebrand, waardoor stroom uitviel.
En de klok is achteruitgegaan.
Wat is deze afspraak.![]()
Erg cute, leuk om te zien. Maar dat zeg ik tegen iedereen. Of ik het meen is een verhaal apart. Weten of ik het wel meen, zij-die-wel-weten doen het.quote:
Ik kan daar natuurlijk geen harde feitelijke uitspraken over doen, maar het verschil is zeker niet meer dan het aantal vingers op een hand omgerekend naar jaren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:43 schreef Netteee het volgende:
[..]
okay
in de leeftijd van veel ouder dan ik?
okquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Erg cute, leuk om te zien. Maar dat zeg ik tegen iedereen. Of ik het meen is een verhaal apart. Weten of ik het wel meen, zij-die-wel-weten doen het.
okquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan daar natuurlijk geen harde feitelijke uitspraken over doen, maar het verschil is zeker niet meer dan het aantal vingers op een hand omgerekend naar jaren.
Dit initiatief is approved by me.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
Netteee, wat je nu moet doen is een foto maken met een papiertje 'hoi Panzermaus en chroestjov' om te bewijzen dat jij echt Netteee bent. En niet toevallig een kerel die haar Hyves gevonden heeft.
We wachten hier op je.
Kun je lang wachten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
Netteee, wat je nu moet doen is een foto maken met een papiertje 'hoi Panzermaus en chroestjov' om te bewijzen dat jij echt Netteee bent. En niet toevallig een kerel die haar Hyves gevonden heeft.
We wachten hier op je.
Dan doe je het morgen. Haast is er niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
Kun je lang wachten.
Ik lig al in mijn bedje, camera is buiten bereik duzzzzz.
Gat in de markt paiertjes, ik denk dat er wel vraag naar is.quote:
Aan haast doen wij niet, mensen met haast genieten niet echt van het leven met al zijn pracht en praal zoals het bedoeld is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef Netteee het volgende:
[..]
Kun je lang wachten.
Ik lig al in mijn bedje, camera is buiten bereik duzzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |