...vogelbekdieren.quote:
Dan nemen we vrouwtjes. Weer een probleem minder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:18 schreef Verbodsbord het volgende:
Wil er ook een als huisdier ja. Mannetjes hebben wel een giftige angel
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:20 schreef dandybleu het volgende:
is het vogelbekdier geen resultaat van een mol die het ooit met een eend heeft gedaan ( ergens 20 000 jaar geleden? )
ik ben erquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Het maakt mij verdrietig dat de vaste nachtserenadezangers nergens te bekennen zijn.
heeeheeequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
Het maakt mij verdrietig dat de vaste nachtserenadezangers nergens te bekennen zijn.
Oké.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
Kwalitatieve OP en TT, bedankt. Houd het netjes hier, gebruik formeel Nederlands, geen random gespam en gebruik van PI's is verplicht.
Onze MYVquote:
Je bent er bijna.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:35 schreef dandybleu het volgende:
iek zaal ooik probieren coract naderlaands te scgrijvun
Jouw UI en username is wellicht de slechtst matchende combinatie die ik ooit gezien heb. Napoleon en Justin Bieber. Gozer.quote:
Ben der trots op. Keizer uit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Onze MYVwelkom!
[..]
Je bent er bijna.
[..]
Jouw UI en username is wellicht de slechtst matchende combinatie die ik ooit gezien heb. Napoleon en Justin Bieber. Gozer.
Nee man, wees gewoon jezelf, doe je ding en dan komt het wel goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:35 schreef dandybleu het volgende:
iek zaal ooik probieren coract naderlaands te scgrijvun
Het gaat diep, heel diep.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Panzermaus het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er op deze avond al meer besproken is dan in eerdere Nachtserenades. Weten, zij-die-weten doen het.
Het vogelbekdierquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
De ogen, de koning of wie bedoel je
quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:01 schreef Netteee het volgende:
[..]
De ogen, de koning of wie bedoel je
Wie is perry?quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:03 schreef Netteee het volgende:
[..]
oooooooooooo
van mij mag je perry wel een nachtje lenen
Mij lukt dat wel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die cyclops ga jij echt niet in een kooitje krijgen.
Neequote:Op zondag 31 oktober 2010 02:09 schreef Netteee het volgende:
[..]
Mijn vriend.
Weet je net zoiets als flip de beer.
Heb je ook Perry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |