In onze crewroom zit geen raam of deur naar buiten, maar wel een camera, is er opgehangen in de tijd dat de zaak nog van McOpCo was, dus dat ding hangt er al een jaar of 10quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!
Bij ons hebben ze sowieso het excuus al wel klaar staan voor de camera in de crewroom; er zit een raam dat open kan in onze crewroom. Alle ramen en deuren waardoor men naar binnen kan, daar staat een camera op gericht. In geval van een inbraak/overval...
Ah, dan heb je al een hele andere situatie. Bij ons staat er niets in ons contract/huisregels daarover. Verder zit er bij ons in de crewroom alleen een nood-raam (sleutel in kastje waarvan je het glas moet inslaan). Ze hebben wel een camera gericht op de ingang naar de crewroom (waarbij tegelijk ook de sink en crewingang naar achteren gezien kan worden).quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!
Bij ons hebben ze sowieso het excuus al wel klaar staan voor de camera in de crewroom; er zit een raam dat open kan in onze crewroom. Alle ramen en deuren waardoor men naar binnen kan, daar staat een camera op gericht. In geval van een inbraak/overval...
Qua smaak of verkoop?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Battlefan het volgende:
NYCrispy valt een beetje tegen, helaas
Smaak, verkoop gaat prima, ze moesten per 6 en dan was het nog lastig bij te houden. Nadeel is wel dat het op een aparte plaat moet (Zeg Hoofdkantoor, als dat met deze kan, dan kan dat ook met McRibquote:
Kon toch ook onder een normale plaat met de langste baktijd aanhouden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Smaak, verkoop gaat prima, ze moesten per 6 en dan was het nog lastig bij te houden. Nadeel is wel dat het op een aparte plaat moet (Zeg Hoofdkantoor, als dat met deze kan, dan kan dat ook met McRib), de grill wordt niet normaal zwart door de kruiden en ze moeten er wat langer onder. En met 2 grills is het wat lastig soms
Ja, maar als je ziet hoe zwart de grill wordt, dat krijg je nooit allemaal weg, gaan je qp en tasty patties er ook naar smaken, en dat wil je nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kon toch ook onder een normale plaat met de langste baktijd aanhouden?
FRIET! Ik heb daar mijn eerste weken als McDonalds medewerker mogen wegrotten, damn.. tegenwoordig mag ik er nooit meer staan maar als ze het vragen of ik het wil dan zeg ik ja, tof station vond ik datquote:Op donderdag 18 november 2010 17:57 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind de NYcrispy niet zo een spectakel. Mis de CBO nog steeds :p
Moest gister in de rush frietstation staan, damn that's boring
Wat is er zo erg aan? Lekker op je dooie gemak friet scheppen, ondertussen kan je genoeg auwehoeren. Ik vind het wel prima daarquote:Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
FRIET! Ik heb daar mijn eerste weken als McDonalds medewerker mogen wegrotten, damn.. tegenwoordig mag ik er nooit meer staan maar als ze het vragen of ik het wil dan zeg ik ja, tof station vond ik dat
Ik zei ook niet dat het een rotplek is, ik vind het fantastisch.. ooh, de verhalen daar, prachtig. Ooit met een andere collega daar gestaan en waren we een manager aan het irriterenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan? Lekker op je dooie gemak friet scheppen, ondertussen kan je genoeg auwehoeren. Ik vind het wel prima daar
Raam 1: WALGELIJK!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geef mij maar liever Raam 1, 2 of BOP.. Vind kassa verschrikkelijk, friet gaat nog, maar liever niet. Grill heb ik nog nooit gestaan, daar ben ik wel benieuwd naar![]()
En vond de NYCrispy ook erg tegenvallen, maar ik hou dan ook niet van bbq-saus.. Ik hou het toch weer lekker bij de BigTasty als ik weer eet bij de Mc
Kiosk is best apart volgens mij, lijkt me leuk om eens te doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Raam 1: WALGELIJK!
Raam 2: AFSCHUWLIJK!
Nah, dingen in de keuken hoef ik nooit te staan, counter is wel tof, friet vind ik ook tof maar oppermachtig vind ik de Kiosk
Raam 2 maar dan aan de counter, veel leuker en gezelliger dan raam 2quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Kiosk is best apart volgens mij, lijkt me leuk om eens te doen
Heb ik opzich geen problemen mee, alleen van die mensen die dan denken dat ze het beter kunnen dan jou enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Drive echt het beste. Hou niet zo van teveel gastencontact, dus als het bij raam 1 alleen opnemen en afrekenen is, vind ik dat niet erg, als het bij raam 2 alleen meegeven is, vind ik het niet erg. Maar bij de kassa vind ik het echt verschrikkelijk..
Dat vind ik dan weer tofquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Heb ik opzich geen problemen mee, alleen van die mensen die dan denken dat ze het beter kunnen dan jou enzodie zijn hatelijk.
Ik kan er vooral heel slecht tegen als mensen me gaan behandelen als een hond, wat de meeste gasten doen die bij de McDonald's komen, dus ik hou er niet meer zo vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Heb ik opzich geen problemen mee, alleen van die mensen die dan denken dat ze het beter kunnen dan jou enzodie zijn hatelijk.
BOP is de vervanger van KVAquote:
Voornaamste reden dat wij geen naambadges meer gebruiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef Nightshadow het volgende:
Of van die mensen die zeggen "Hey <naam>, ken je mij nog?", vervolgens ga je nadenken wie het zou kunnen zijn alvorens je erachter komt hij gewoon op je naamplaatje kijkt
Bij ons gingen gasten vervelend doen ja, en dan vooral tegen vrouwelijke collega's. Heel vervelend. In onze franchise mag het restaurant zelf bepalen of er naambadges gedragen worden, in een ander restaurant doen ze het wel. Maar net wat ze gewend zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Nightshadow het volgende:
Ach, ik heb sinds twee weken besloten geen naamplaatje meer te dragen.. Na 4 jaar kennen de managers mij wel mag ik hopen. Ik ben in die 4 jaar tijd mijn naamplaatje nog nooit kwijtgeraakt, raak ik hem een keer kwijt vragen ze er ¤1 voor.
Ben benieuwd wat dat primeur dan wel niet is..quote:Drukke McDonald's gaat maand dicht
vrijdag 19 november 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 november 2010 | 17:11
WAALWIJK - Een van de drukste McDonald's-vestigingen van Nederland, die in Waalwijk, gaat een maand dicht voor een ingrijpende verbouwing.
Hoewel die al in volle gang is, gaat de verkoop in de hamburgerzaak tot maandag gewoon door.
Als het werk volgens plan verloopt, gaat het restaurant op 17 december weer open. Het nieuwe interieur is een primeur voor Nederland en misschien wel voor heel Europa, aldus licentiehouder Renske van Mameren.
Bij de Waalwijkse McDonald's komen ongeveer 1 miljoen klanten per jaar.
Lees een uitgebreid verhaal over deze verbouwing in het Brabants Dagblad van zaterdag.
Dit dus, ben hem aan het uithoren over de McRib..quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Yannick567 het volgende:
Op Twitter zit nu een account 'McDonalds_NL'. Ik geloof er geen reet van
In onze Franchise worden geen naambadges gedragenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons gingen gasten vervelend doen ja, en dan vooral tegen vrouwelijke collega's. Heel vervelend. In onze franchise mag het restaurant zelf bepalen of er naambadges gedragen worden, in een ander restaurant doen ze het wel. Maar net wat ze gewend zijn denk ik
Wij hebben nooit minpunten gehad daardoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Nightshadow het volgende:
Dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk. Ik weet nog dat 'vroeger' bij bezoeken van de gapbuster bij ons er altijd de naam opgeschreven werd wie hem/haar geholpen had en bij geen naamplaatje er volgens mij minpunten kwamen.
Gezeur met lastige gasten enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:04 schreef Jetfly het volgende:
Ik vroeg me ook af toen ik nog bij de McD werkte inderdaad waarom we geen naambadges droegen.. hoe komt het eigenlijk?
Eindejaarsuitkering: Ja, 1,25% indien je een vol kalenderjaar in dienst bent (CAO geregeld)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand enig idee of McOpCo aan iets van een eindejaarsuitkering/winstdinges/gewoonextrageldtijdensfeestdagen doet?
en waarom is dat grappig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef mstyle het volgende:
Onze CrewRoom is beneden. Komt er een crewlid naar beneden lopen... en zegt: 'G'd het is hier drukker dan boven [in de lobby]...
Is bij ons ook wel eens, als is het dan andersom; crewroom boven, lobby beneden (Ook boven, maar de counter is dan beneden)quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef mstyle het volgende:
Onze CrewRoom is beneden. Komt er een crewlid naar beneden lopen... en zegt: 'G'd het is hier drukker dan boven [in de lobby]...
nomnomquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
McFlurry Magnum Brownie komt eraan
Dat is bij ons dagelijkse kost. Aangezien wij op een industrieterrein zitten moeten wij het doordeweeks hebben van de middag- (12:00 - 13:00) en avondrush. Daarbuiten komt het geregeld voor dat er geen enkele gast in de lobby zit.quote:Op zondag 28 november 2010 12:48 schreef mstyle het volgende:
[..]
Omdat er enorm veel crew aanwezig was en amper gasten...
Lege lobbyquote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat is bij ons dagelijkse kost. Aangezien wij op een industrieterrein zitten moeten wij het doordeweeks hebben van de middag- (12:00 - 13:00) en avondrush. Daarbuiten komt het geregeld voor dat er geen enkele gast in de lobby zit.
Wij hebben dat heeeel vaakquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lege lobby! Hebben wij heeeel soms, maar wanneer het je opvalt loopt het daarna al snel weer vol
Over 1 weekquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef Granmal het volgende:
Wanneer komt er nou weer een mcflurry met chocolade saus? Godver 3 flurries met karamel, begin 't zat te worden
Lijkt me helemaal niks, maar mensen zullen het wel lekker vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
McFlurry Magnum Brownie komt dan
quote:
Dat is melkchocolade inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die saus die over de sundaes gaat is naar mijn mening niet puur nee
Hoi McMedewerkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Nystiq het volgende:
Ik werk sinds dinsdag bij McDonalds Grote Markt in Den Haag![]()
Tering druk.
wtfquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Battlefan het volgende:
Wat we vandaag toch binnenkregen van HAVI, een steen in een doosje:
[ afbeelding ]
Hier ook 5 gasten gehad tussen 7 en 9quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Studiotje het volgende:
Wat een avond, normaal staat het tussen half 6 en half 9 hier totaal vol met gasten, nou, als er 10 gasten stonden vandaag was het het hoogtepunt, helemaal doodPrachtig, ook nog een sinterklaas die langs kwam! En een zeikert van een vent die niet snapte dat een Mckroket wel eens gebakken moet worden.
???quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Remzz het volgende:
Wat een zooi trouwens, die kerstverlichting in de vorm van een hamburger en een happy meal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen even je hoofd draaien, heb hem verkeerd opgeslagen zie ik. Wel leuk souvenirtje voor de set-up manager straks![]()
Je krijgt er ook zo'n leuke stang bij, die veel te klein is voor onze ramenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Remzz het volgende:
Wat een zooi trouwens, die kerstverlichting in de vorm van een hamburger en een happy meal
Kun je bewaren voor als de HaaBee geen euroknaller meer is/mocht zijnquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Erasmo het volgende:
Krijg bij de mac in Winterswijk lokale kortingsbonnen, oa 2 hamburgers voor 2 euro
Wie geeft er nou kortingsbonnen uit zonder korting
En jij denkt dat ze dan nog geldig zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef mstyle het volgende:
[..]
Kun je bewaren voor als de HaaBee geen euroknaller meer is/mocht zijn
De geldigheid staat vast op de bon. Is de actie voorbij krijg je het als nog voor de actieprijs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dan nog geldig zijn?
2 wraps voor 3 euro is dan weer wel een goede bon
Tasty is hier al járen 3,95! Ben benieuwd hoe veel die nu wel kost danquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier is de BM 3,45 geworden, big tasty 3,95!!!!
Niet normaal meer
BigTasty is bij ons ook al jaren 3,95. Is deze keer ook niet omhoog gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier is de BM 3,45 geworden, big tasty 3,95!!!!
Niet normaal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |