Veel uitbreiding dus?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begin volgend jaar.
Pand naast ons word in december klaar gemaakt voor zover, en dan begin volgend jaar gaan we 2 weken dicht om er 1 geheel van te maken
Neeeeee, gelukkig niet!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Veel uitbreiding dus?Je werkte in een centrumfiliaal toch?
quote:Op woensdag 10 november 2010 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeeeee, gelukkig niet!Ik werk in de drive van Enschede.
En ja, we worden 2 keer zo groot. Magazijn wordt 2 keer zo groot, lobby anderhalf keer. Crewroom 2,5 keer zo groot (en dat is ook absoluut nodig, want die is nu 4 vierkante meter) en de keuken wordt groter (hoeveel weet ik niet). Er komt een volledige BOPlijn, en er komt meer ruimte bij het frietstation. We krijgen (eindelijk!) een personeelstoilet, een aparte telruimte (die zit nu bij het kantoor in, welke 2 vierkante meter 'groot' is) en er komen 3 kassa's bij. En de drive wordt 3 auto's langer!
Ik kan niet wachten!
Dat is wel een erg kleine lobby, voor 95 gastenquote:McDONALD'S ENSCHEDE DRIVE
Welkom bij McDonald's restaurant Enschede Drive. Dit restaurant met McDrive en zeer ruime parkeergelegenheid is gevestigd aan de woonboulevard op het schuttersveld. Ons restaurant biedt plaats aan 95 gasten, bovendien zijn er 35 plaatsen op het terras.
Het restaurant is grondig verbouwd en kenmerkt zich nu door een sfeervol interieur, met stijlvol meubilair in trendy kleuren. Speciaal voor de kinderen beschikt het restaurant over een
Playland.
En dat merken we ook. Heel irritant.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel een erg kleine lobby, voor 95 gasten
Wij draaien de laatste tijd ook boven capaciteit ja, zeker richting het weekend moeten mensen 'wachten' op een zitplaatsquote:Op woensdag 10 november 2010 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat merken we ook. Heel irritant.
Wordt ook steeds drukker bij ons (weet niet of dat bij andere Mc's ook zo is), we gaan echt met een stijgende lijn omhoog, waardoor het ook een noodzaak was om te gaan verbouwen![]()
Als het goed is wordt de lobby dus anderhalf keer groter, en wordt de indeling anders gemaakt waardoor we er in ieder geval het dubbele kwijt kunnen. Daarbij wordt ons terras dus ook uitgebreid
Ja, bij ons moeten inderdaad ook vaak mensen wachten op een zitplaats. Gaan ook vaak gasten weg omdat er gewoon geen ruimte meer is, die bestellen dus ook niets.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij draaien de laatste tijd ook boven capaciteit ja, zeker richting het weekend moeten mensen 'wachten' op een zitplaatsWij hebben er +/- 120.
Wij hebben 70 zitplaatsen op het terras, ons terras is echt achterlijk grootquote:Op woensdag 10 november 2010 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ons restaurant biedt plaats aan 118 gasten, bovendien zijn er 50 plaatsen op het terras.
Almelo oost
En iedere keer verdien je meer met die weddenschappen van jequote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben iets van 250 plaatsen, 0 op het terras want die hebben we nietZe zeggen al jaren dat we gaan verbouwen, maar iedere keer wordt het steeds verder verplaatst
Ja, al heb ik het nu maar gestaakt, aangezien ik ze nu met papier en camera's aan de slag zag, druk gebarend naar dingen waar ze het niet over eens warenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En iedere keer verdien je meer met die weddenschappen van je
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 06:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Verdient ut bij de mac eigenlijk goed? (Misschien word ik dan Battlefan's collega;P
En jij komt niet even hoi zeggen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 06:09 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan werkte gisteren. Stond beetje op de kassa en zag het ook @ frituur. Hahah.
En wij nemen in principe geen 15 jarige meer aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
je zal het minimum verdienen, maar als je wil doorgroeien kan het snel oplopen..
EDIT: Je bent 15 zo te zien, dan mag je alleen maar in de lobby staan en de lobby netjes houden.
Je zult ongeveer 2,50 verdienen per uur denk ik.
Zodra je 16 wordt mag je de keuken in en achter de kassa staan...
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:34 schreef Battlefan het volgende:
[..]
En jij komt niet even hoi zeggen?
[..]
Ahh ik was zenuwachtig haha:$ dus jij bent het, voor de volgende keer dan!
En wij nemen in principe geen 15 jarige meer aan
Moet iemand me toch is uitleggen wat het nut daarvan is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:00 schreef misz--kelliej het volgende:
En voor het eerst build your peak op de counter gedaan, lachen is dat johAls je een beetje fanatieke mensen hebt (en ik ben wel een beetje fanatiek) is dat echt leuk
Als ik blauwe crewkleding aan had dan was ik het ja, anders was het iemand andersquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Jetfly het volgende:
Ahh ik was zenuwachtig haha:$ dus jij bent het, voor de volgende keer dan!
haat aan dat soort mensen, die je negeren als je ze roept en maar verwachten dat je alle komt brengen en ja en amen zegtquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
!
Gister een bestelling gehad van ong. 60 euro, stelt niks voor maar toch, het werd besteld door 4 nogal donkere jongens met gouden sieraden en deden alsof ze mooiboi eerste klas waren. Na het bestellen gingen ze meteen zitten en verwachten hun dat ik hun bestelling zou gaan brengen! Dacht 't dus even nietOok naar wat geroep naar hun toe van de manager bewogen hun hoofd alleen richting de counter en bleven ze rustig zitten, volgens mij heeft het wel 10 minuten op de counter gestaan toen de manager pas zwichtte en het naar hun toe bracht, durven ze ook nog te melden dat de friet koud is en toen kreeg ik pauze, wat er toen is gebeurd weet ik niet
maar was wel sehr tof!
Tsja..quote:Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
haat aan dat soort mensen, die je negeren als je ze roept en maar verwachten dat je alle komt brengen en ja en amen zegt
Camera in de crewroom? Dat wilden ze bij ons ook doen, maar dat stuitte op juridische bezwaren hoorde ik.. Heb ergens gelezen dat het alleen mag indien het nut ervan sterker weegt dan de verloren privacy.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds er een camera in de crewroom hangt, blijft het wat netter.
Maar afval op de tafeltjes laten staan, de kranten, speurtochten naar de roosters en de 'vrij-vraag-agenda' herkenbaar!
Prullenbak ook, dat is bijna een wekelijks ritueel geworden voor de keukensluiter. Wij hebben in de crewroom ook de vuilnisbak in zo'n kast zitten, net als de lobby.
Die is 's avonds altijd overvol! en je bent blij als er daadwerkelijk een vuilnisbak in staat, een vuilniszak is een zeldzaamheid...
En zoals Yannick zegt, volgens mij denken alle niet-sluiters zo!
Merken jullie ook dat BOP weer wat rustiger wordt? Sate is niet meer zó gewild...
Camera in de crewroom mag gewoon, alleen niet gericht op de kleedkamers / crewtoilet.quote:Op maandag 15 november 2010 00:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Camera in de crewroom? Dat wilden ze bij ons ook doen, maar dat stuitte op juridische bezwaren hoorde ik.. Heb ergens gelezen dat het alleen mag indien het nut ervan sterker weegt dan de verloren privacy.
Maar ik merk inderdaad ook dat de sate niet meer zo hard gaat!
Ergens in de richting van de 7,50quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef stijn_ het volgende:
hoeveel bedraagt het uurloon voor een 21-jarige?
Camera mag gewoon hoor, privacy komt echt niet in het geding, alsof ze er naakt staan een big mac te 'verwennen'...quote:Op maandag 15 november 2010 00:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Camera in de crewroom? Dat wilden ze bij ons ook doen, maar dat stuitte op juridische bezwaren hoorde ik.. Heb ergens gelezen dat het alleen mag indien het nut ervan sterker weegt dan de verloren privacy.
Maar ik merk inderdaad ook dat de sate niet meer zo hard gaat!
quote:Op maandag 15 november 2010 10:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Camera mag gewoon hoor, privacy komt echt niet in het geding, alsof ze er naakt staan een big mac te 'verwennen'...
http://www.advocatenburea(...)e_door_de_werkgever/quote:Camerabewaking op de arbeidsplaats is slechts toegelaten voor het nastreven van:
1. de veiligheid en gezondheid;
2. de bescherming van de goederen van de onderneming;
3. de controle van het productieproces;
4. de controle van de arbeid van de werknemer.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Battlefan het volgende:
NYCrispy valt een beetje tegen, helaas
Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef Nightshadow het volgende:
Mijn werkgever zal het dan wel fout hebben, wat ik kan lezen mag het inderdaad zolang er een bordje/sticker aanwezig is waarop staat dat je in een met camera's geobserveerd gebied in gaat.
quote:
Camerabewaking op de arbeidsplaats is slechts toegelaten voor het nastreven van:
1. de veiligheid en gezondheid;
2. de bescherming van de goederen van de onderneming;
3. de controle van het productieproces;
4. de controle van de arbeid van de werknemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |