abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88680994
Blauwe kleding jaa..

R.nee, love him so much (L). Haha, lachen man die man hahahaha.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_88691719
Nut van build your peak.. Eerste die mij dat kan vertellen op een manier waardoor ik het nut er ook nog eens van snap, die moet ik nog tegenkomen, maar ik vond het wel leuk :p
Heb een uitdaging uitstaan met een manager bij ons, om te kijken wie de meeste gasten aan de kassa zou kunnen helpen.

Daarnaast vorige week woensdag soc raam 2 gehad, maar nog steeds niet getekend en ingezien.. Ontzettend irritant, wil zsm mn service-soc's 100% hebben want dan kan ik weer verder met mn CT-zooi!
pi_88698381
:D!

Gister een bestelling gehad van ong. 60 euro, stelt niks voor maar toch, het werd besteld door 4 nogal donkere jongens met gouden sieraden en deden alsof ze mooiboi eerste klas waren. Na het bestellen gingen ze meteen zitten en verwachten hun dat ik hun bestelling zou gaan brengen! Dacht 't dus even niet :') Ook naar wat geroep naar hun toe van de manager bewogen hun hoofd alleen richting de counter en bleven ze rustig zitten, volgens mij heeft het wel 10 minuten op de counter gestaan toen de manager pas zwichtte en het naar hun toe bracht, durven ze ook nog te melden dat de friet koud is en toen kreeg ik pauze, wat er toen is gebeurd weet ik niet :') maar was wel sehr tof!
pi_88699045
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Studiotje het volgende:
:D!

Gister een bestelling gehad van ong. 60 euro, stelt niks voor maar toch, het werd besteld door 4 nogal donkere jongens met gouden sieraden en deden alsof ze mooiboi eerste klas waren. Na het bestellen gingen ze meteen zitten en verwachten hun dat ik hun bestelling zou gaan brengen! Dacht 't dus even niet :') Ook naar wat geroep naar hun toe van de manager bewogen hun hoofd alleen richting de counter en bleven ze rustig zitten, volgens mij heeft het wel 10 minuten op de counter gestaan toen de manager pas zwichtte en het naar hun toe bracht, durven ze ook nog te melden dat de friet koud is en toen kreeg ik pauze, wat er toen is gebeurd weet ik niet :') maar was wel sehr tof!
haat aan dat soort mensen, die je negeren als je ze roept en maar verwachten dat je alle komt brengen en ja en amen zegt :r
pi_88699200
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

haat aan dat soort mensen, die je negeren als je ze roept en maar verwachten dat je alle komt brengen en ja en amen zegt :r
Tsja.. :')! Ik vond het wel humor maar ja.. Of die mensen die dan nog bij de kassa staan, bestellen ze om en om heel sloom, rekent af en dan komt de vraag: "Kom je het naar me toe brengen, ik zit daar", en dan een onbedoeld harde Nee richting diegene uitkramen. Dan kijken ze zo mooi :') (U kijkt zo lief)
  zondag 14 november 2010 @ 21:20:19 #81
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88715044
Bij ons was dat echt niet naar ze gebracht :') Schuif ik het gewoon aan de kant en ga ik de volgende helpen :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_88723861
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:01 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen, sinds er een camera in de crewroom hangt, blijft het wat netter.
Maar afval op de tafeltjes laten staan, de kranten, speurtochten naar de roosters en de 'vrij-vraag-agenda' herkenbaar!

Prullenbak ook, dat is bijna een wekelijks ritueel geworden voor de keukensluiter. Wij hebben in de crewroom ook de vuilnisbak in zo'n kast zitten, net als de lobby.
Die is 's avonds altijd overvol! en je bent blij als er daadwerkelijk een vuilnisbak in staat, een vuilniszak is een zeldzaamheid...
En zoals Yannick zegt, volgens mij denken alle niet-sluiters zo!

Merken jullie ook dat BOP weer wat rustiger wordt? Sate is niet meer zó gewild... :')
Camera in de crewroom? Dat wilden ze bij ons ook doen, maar dat stuitte op juridische bezwaren hoorde ik.. Heb ergens gelezen dat het alleen mag indien het nut ervan sterker weegt dan de verloren privacy.

Maar ik merk inderdaad ook dat de sate niet meer zo hard gaat!
pi_88724039
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:10 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Camera in de crewroom? Dat wilden ze bij ons ook doen, maar dat stuitte op juridische bezwaren hoorde ik.. Heb ergens gelezen dat het alleen mag indien het nut ervan sterker weegt dan de verloren privacy.

Camera in de crewroom mag gewoon, alleen niet gericht op de kleedkamers / crewtoilet.
pi_88725490
hoeveel bedraagt het uurloon voor een 21-jarige?
pi_88727480
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef stijn_ het volgende:
hoeveel bedraagt het uurloon voor een 21-jarige?
Ergens in de richting van de 7,50
pi_88729873
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:10 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Camera mag gewoon hoor, privacy komt echt niet in het geding, alsof ze er naakt staan een big mac te 'verwennen'... :')

En ja, de Sate gaat tegenwoordig wel slechter dan toen die er net was, maar dat is normaal.. morgen de NY Crispy toch? :P
  maandag 15 november 2010 @ 11:54:16 #87
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88732757
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:09 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Camera mag gewoon hoor, privacy komt echt niet in het geding, alsof ze er naakt staan een big mac te 'verwennen'... :')

:')!!

Wij hebben ook al heel lang een camera in de crewroom hangen :P
- Walt Disney
pi_88736251
Morgen NYcrispy inderdaad, ik ben wel benieuwd, de saus schijnt echt heel lekker te zijn.
Hebben we er al een reclame voor gezien trouwens?
pi_88753482
Ik hoorde van een collega dat er in Amsterdam bij de metrostations al mee geadverteerd werd :') Maar heb er nog geen reclame van gezien.
  maandag 15 november 2010 @ 22:14:40 #90
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88759352
De reclame van de NYCrispy is slecht :') Zag hem net, zelfde stijl als die van de CBO, beetje jammer weer. Reclames gemaakt door TBWA\NEBOKO voor Nederland vind ik een stuk beter :P
- Walt Disney
pi_88760940
Rundvlees right? Geen bacon ofzo..?
pi_88761030
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Jetfly het volgende:
Rundvlees right? Geen bacon ofzo..?
Wel bacon..
pi_88761158
Er zit barbequesaus op, mayonaise (volgens mij), gefrituurde uitjes, sla, tomaat, cbo peperkaas en bacon. En dat op een kaasbroodje.

En de reclame is echt slecht ja, :') wat Matthijs zegt. Sluit ik me bij aan :9
pi_88761305
I (L) the chicken sate! De NY lijkt me niks, bbq saus, bleeehh.. toen ik nog bij de McD werkte was het een-en-al mixen!
  maandag 15 november 2010 @ 23:03:17 #95
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88762079
BBQ saus _O_
- Walt Disney
pi_88772489
Mijn werkgever zal het dan wel fout hebben, wat ik kan lezen mag het inderdaad zolang er een bordje/sticker aanwezig is waarop staat dat je in een met camera's geobserveerd gebied in gaat.

En toch, zolang er niet gestolen wordt of iets dergelijks in de crewroom zou je als je een kort geding aanspant kans kunnen maken..

quote:
Camerabewaking op de arbeidsplaats is slechts toegelaten voor het nastreven van:
1. de veiligheid en gezondheid;
2. de bescherming van de goederen van de onderneming;
3. de controle van het productieproces;
4. de controle van de arbeid van de werknemer.
http://www.advocatenburea(...)e_door_de_werkgever/

Met andere woorden, de meningen zijn nogal verdeeld in de juridische wereld..

[ Bericht 69% gewijzigd door Nightshadow op 16-11-2010 11:54:18 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:30:18 #97
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88775987
NYCrispy valt een beetje tegen, helaas :P
- Walt Disney
pi_88776839
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Battlefan het volgende:
NYCrispy valt een beetje tegen, helaas :P
Waarom dan?
pi_88785896
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef Nightshadow het volgende:
Mijn werkgever zal het dan wel fout hebben, wat ik kan lezen mag het inderdaad zolang er een bordje/sticker aanwezig is waarop staat dat je in een met camera's geobserveerd gebied in gaat.

quote:
Camerabewaking op de arbeidsplaats is slechts toegelaten voor het nastreven van:
1. de veiligheid en gezondheid;
2. de bescherming van de goederen van de onderneming;
3. de controle van het productieproces;
4. de controle van de arbeid van de werknemer.

Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!

Bij ons hebben ze sowieso het excuus al wel klaar staan voor de camera in de crewroom; er zit een raam dat open kan in onze crewroom. Alle ramen en deuren waardoor men naar binnen kan, daar staat een camera op gericht. In geval van een inbraak/overval...
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:09:15 #100
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88789930
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Waarom dan?
De BBQ saus is lekker, de gekruide patty niet echt, volgensmij is ie lekkerder met een normale :')
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')