Voornaamste reden dat wij geen naambadges meer gebruiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef Nightshadow het volgende:
Of van die mensen die zeggen "Hey <naam>, ken je mij nog?", vervolgens ga je nadenken wie het zou kunnen zijn alvorens je erachter komt hij gewoon op je naamplaatje kijkt
Bij ons gingen gasten vervelend doen ja, en dan vooral tegen vrouwelijke collega's. Heel vervelend. In onze franchise mag het restaurant zelf bepalen of er naambadges gedragen worden, in een ander restaurant doen ze het wel. Maar net wat ze gewend zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Nightshadow het volgende:
Ach, ik heb sinds twee weken besloten geen naamplaatje meer te dragen.. Na 4 jaar kennen de managers mij wel mag ik hopen. Ik ben in die 4 jaar tijd mijn naamplaatje nog nooit kwijtgeraakt, raak ik hem een keer kwijt vragen ze er ¤1 voor.
Ben benieuwd wat dat primeur dan wel niet is..quote:Drukke McDonald's gaat maand dicht
vrijdag 19 november 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 19 november 2010 | 17:11
WAALWIJK - Een van de drukste McDonald's-vestigingen van Nederland, die in Waalwijk, gaat een maand dicht voor een ingrijpende verbouwing.
Hoewel die al in volle gang is, gaat de verkoop in de hamburgerzaak tot maandag gewoon door.
Als het werk volgens plan verloopt, gaat het restaurant op 17 december weer open. Het nieuwe interieur is een primeur voor Nederland en misschien wel voor heel Europa, aldus licentiehouder Renske van Mameren.
Bij de Waalwijkse McDonald's komen ongeveer 1 miljoen klanten per jaar.
Lees een uitgebreid verhaal over deze verbouwing in het Brabants Dagblad van zaterdag.
Dit dus, ben hem aan het uithoren over de McRib..quote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Yannick567 het volgende:
Op Twitter zit nu een account 'McDonalds_NL'. Ik geloof er geen reet van
In onze Franchise worden geen naambadges gedragenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons gingen gasten vervelend doen ja, en dan vooral tegen vrouwelijke collega's. Heel vervelend. In onze franchise mag het restaurant zelf bepalen of er naambadges gedragen worden, in een ander restaurant doen ze het wel. Maar net wat ze gewend zijn denk ik
Wij hebben nooit minpunten gehad daardoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:27 schreef Nightshadow het volgende:
Dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk. Ik weet nog dat 'vroeger' bij bezoeken van de gapbuster bij ons er altijd de naam opgeschreven werd wie hem/haar geholpen had en bij geen naamplaatje er volgens mij minpunten kwamen.
Gezeur met lastige gasten enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:04 schreef Jetfly het volgende:
Ik vroeg me ook af toen ik nog bij de McD werkte inderdaad waarom we geen naambadges droegen.. hoe komt het eigenlijk?
Eindejaarsuitkering: Ja, 1,25% indien je een vol kalenderjaar in dienst bent (CAO geregeld)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand enig idee of McOpCo aan iets van een eindejaarsuitkering/winstdinges/gewoonextrageldtijdensfeestdagen doet?
en waarom is dat grappig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef mstyle het volgende:
Onze CrewRoom is beneden. Komt er een crewlid naar beneden lopen... en zegt: 'G'd het is hier drukker dan boven [in de lobby]...
Is bij ons ook wel eens, als is het dan andersom; crewroom boven, lobby beneden (Ook boven, maar de counter is dan beneden)quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef mstyle het volgende:
Onze CrewRoom is beneden. Komt er een crewlid naar beneden lopen... en zegt: 'G'd het is hier drukker dan boven [in de lobby]...
nomnomquote:Op zondag 28 november 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
McFlurry Magnum Brownie komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |