abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:11:37 #101
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88790034
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!

Bij ons hebben ze sowieso het excuus al wel klaar staan voor de camera in de crewroom; er zit een raam dat open kan in onze crewroom. Alle ramen en deuren waardoor men naar binnen kan, daar staat een camera op gericht. In geval van een inbraak/overval...
In onze crewroom zit geen raam of deur naar buiten, maar wel een camera, is er opgehangen in de tijd dat de zaak nog van McOpCo was, dus dat ding hangt er al een jaar of 10 :+ Die mini camera's is meestal zo'n lulverhaal van een manager :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_88790231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:24 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Dat eerste gedeelte: staat iets over in m'n contract dat ze gebruik (kunnen) maken van (verborgen) camera's. Voor de verbouwing hadden we 3 of 4 camera's hangen en volgens de verhalen ook zo'n verborgen mini-camera, alleen daar geloof ik niet zo in... Zal wel meer een fabeltje van de manager geweest zijn!

Bij ons hebben ze sowieso het excuus al wel klaar staan voor de camera in de crewroom; er zit een raam dat open kan in onze crewroom. Alle ramen en deuren waardoor men naar binnen kan, daar staat een camera op gericht. In geval van een inbraak/overval...
Ah, dan heb je al een hele andere situatie. Bij ons staat er niets in ons contract/huisregels daarover. Verder zit er bij ons in de crewroom alleen een nood-raam (sleutel in kastje waarvan je het glas moet inslaan). Ze hebben wel een camera gericht op de ingang naar de crewroom (waarbij tegelijk ook de sink en crewingang naar achteren gezien kan worden).

Bij ons kunnen we gewoon alle camera's bekijken in het management-hok. Wij hebben in totaal 6 camera's hangen waarvan er één volgens mij niet eens opneemt.
pi_88790342
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:30 schreef Battlefan het volgende:
NYCrispy valt een beetje tegen, helaas :P
Qua smaak of verkoop?
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:35:51 #104
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88791265
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Qua smaak of verkoop?
Smaak, verkoop gaat prima, ze moesten per 6 en dan was het nog lastig bij te houden. Nadeel is wel dat het op een aparte plaat moet (Zeg Hoofdkantoor, als dat met deze kan, dan kan dat ook met McRib O~) ), de grill wordt niet normaal zwart door de kruiden en ze moeten er wat langer onder. En met 2 grills is het wat lastig soms :')
- Walt Disney
pi_88797205
Wat een kutwerk zeg met die grill, niet normaal hoe zwart de grill wordt na 1 run :')

Ik vond de smaak wat tegenvallen, hij is het eigenlijk net niet. De pattie is wel lekker, morgen eens proberen met alleen saus, kijken of dat wat is :9
pi_88798145
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Smaak, verkoop gaat prima, ze moesten per 6 en dan was het nog lastig bij te houden. Nadeel is wel dat het op een aparte plaat moet (Zeg Hoofdkantoor, als dat met deze kan, dan kan dat ook met McRib O~) ), de grill wordt niet normaal zwart door de kruiden en ze moeten er wat langer onder. En met 2 grills is het wat lastig soms :')
Kon toch ook onder een normale plaat met de langste baktijd aanhouden?
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:29 #107
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88798670
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Kon toch ook onder een normale plaat met de langste baktijd aanhouden?
Ja, maar als je ziet hoe zwart de grill wordt, dat krijg je nooit allemaal weg, gaan je qp en tasty patties er ook naar smaken, en dat wil je niet :P
- Walt Disney
pi_88870545
Ik vind de NYcrispy niet zo een spectakel. Mis de CBO nog steeds :p
Moest gister in de rush frietstation staan, damn that's boring :O
pi_88873200
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:57 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind de NYcrispy niet zo een spectakel. Mis de CBO nog steeds :p
Moest gister in de rush frietstation staan, damn that's boring :O
FRIET! Ik heb daar mijn eerste weken als McDonalds medewerker mogen wegrotten, damn.. tegenwoordig mag ik er nooit meer staan maar als ze het vragen of ik het wil dan zeg ik ja, tof station vond ik dat :')
pi_88873303
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

FRIET! Ik heb daar mijn eerste weken als McDonalds medewerker mogen wegrotten, damn.. tegenwoordig mag ik er nooit meer staan maar als ze het vragen of ik het wil dan zeg ik ja, tof station vond ik dat :')
Wat is er zo erg aan? Lekker op je dooie gemak friet scheppen, ondertussen kan je genoeg auwehoeren. Ik vind het wel prima daar :)
pi_88877587
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:09 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan? Lekker op je dooie gemak friet scheppen, ondertussen kan je genoeg auwehoeren. Ik vind het wel prima daar :)
Ik zei ook niet dat het een rotplek is, ik vind het fantastisch.. ooh, de verhalen daar, prachtig. Ooit met een andere collega daar gestaan en waren we een manager aan het irriteren :') Hij werd gek! Ik hou er van :@
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:10:43 #112
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_88901289
Geef mij maar liever Raam 1, 2 of BOP.. Vind kassa verschrikkelijk, friet gaat nog, maar liever niet. Grill heb ik nog nooit gestaan, daar ben ik wel benieuwd naar :)

En vond de NYCrispy ook erg tegenvallen, maar ik hou dan ook niet van bbq-saus.. Ik hou het toch weer lekker bij de BigTasty als ik weer eet bij de Mc :)
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_88901984
Alles behalve counter en BOB-dress op de zondag-rush vind ik wel prima!
pi_88904840
Binnenkort weer kerst. Altijd wel gezellig bij ons die tijd :) En feestmaand campagne komt eraan :9
pi_88904887
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geef mij maar liever Raam 1, 2 of BOP.. Vind kassa verschrikkelijk, friet gaat nog, maar liever niet. Grill heb ik nog nooit gestaan, daar ben ik wel benieuwd naar :)

En vond de NYCrispy ook erg tegenvallen, maar ik hou dan ook niet van bbq-saus.. Ik hou het toch weer lekker bij de BigTasty als ik weer eet bij de Mc :)
Raam 1: WALGELIJK!
Raam 2: AFSCHUWLIJK!

Nah, dingen in de keuken hoef ik nooit te staan :+, counter is wel tof, friet vind ik ook tof maar oppermachtig vind ik de Kiosk _O_
pi_88904910
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Raam 1: WALGELIJK!
Raam 2: AFSCHUWLIJK!

Nah, dingen in de keuken hoef ik nooit te staan :+, counter is wel tof, friet vind ik ook tof maar oppermachtig vind ik de Kiosk _O_
Kiosk is best apart volgens mij, lijkt me leuk om eens te doen :P
pi_88905019
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:34 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Kiosk is best apart volgens mij, lijkt me leuk om eens te doen :P
Raam 2 maar dan aan de counter, veel leuker en gezelliger dan raam 2 :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:45:50 #118
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_88905344
Vind Drive echt het beste. Hou niet zo van teveel gastencontact, dus als het bij raam 1 alleen opnemen en afrekenen is, vind ik dat niet erg, als het bij raam 2 alleen meegeven is, vind ik het niet erg. Maar bij de kassa vind ik het echt verschrikkelijk..
|| justdiggit.org ||
pi_88905378
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Drive echt het beste. Hou niet zo van teveel gastencontact, dus als het bij raam 1 alleen opnemen en afrekenen is, vind ik dat niet erg, als het bij raam 2 alleen meegeven is, vind ik het niet erg. Maar bij de kassa vind ik het echt verschrikkelijk..
Heb ik opzich geen problemen mee, alleen van die mensen die dan denken dat ze het beter kunnen dan jou enzo :') die zijn hatelijk.
pi_88905550
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Heb ik opzich geen problemen mee, alleen van die mensen die dan denken dat ze het beter kunnen dan jou enzo :') die zijn hatelijk.
Dat vind ik dan weer tof :') en ze dan aankijken met een blik die kon doden! HEERLIJK!
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:52:49 #121
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_88905644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik kan er vooral heel slecht tegen als mensen me gaan behandelen als een hond, wat de meeste gasten doen die bij de McDonald's komen, dus ik hou er niet meer zo van :)
|| justdiggit.org ||
pi_88906848
Of van die mensen die zeggen "Hey <naam>, ken je mij nog?", vervolgens ga je nadenken wie het zou kunnen zijn alvorens je erachter komt hij gewoon op je naamplaatje kijkt :r
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:13:53 #123
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88915856
Naamkaartjes, die gebruiken wij al jaren niet meer :') Ik sta het liefst BOP, of Bin :P
- Walt Disney
pi_88916228
Wat is BOP? Bin vond ik wel chill ja!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:25:45 #125
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88916365
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:22 schreef Jetfly het volgende:
Wat is BOP? Bin vond ik wel chill ja!
BOP is de vervanger van KVA ;)
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties